بهروان: عدم رعایت سقف قرارداد به ضرر فوتبال ملی و باشگاهی است

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای فدراسیون فوتبال، ‘غلامرضا بهروان’درباره سقف قراردادگفت: متاسفانه خبرهایی رسیده که حاکی ازعدم رعایت سقف قرارداد برخی باشگاه ها وبخصوص باشگاههای بزرگ است.

وی با اعلام خطر در این خصوص گفت: با متخلفین برخورد خواهیم کرد، واقعا برای ماجای تعجب دارد باشگاه هایی که بدهی های میلیاردی دارند، چطور خریدهای میلیاردی تر انجام می دهند.

بهروان گفت: سقف قرارداد در قراردادهای برخی بازیکنان با باشگاهها رعایت نشده و ما به محض اینکه مدرکی بدست بیاوریم با این مساله برخورد خواهیم کرد.

وی افزود:مدیران باشگاهها باید حواسشان باشد ونگذارندچنین اتفاقاتی بیفتد،چراکه افزایش قراردادها به نفع فوتبال ملی و باشگاهی نیست و دودش در چشمان همه اهالی فوتبال فرو می رود.

بهروان گفت: اکثرباشگاههابدهی های سنگین دارند و اول باید بدهی های خود را بدهند تا پرونده های آنان در کمیته انضباطی بسته شود و بعد به فکر خریدهای میلیاردی باشند.

سرپرست سازمان لیگ در ادامه درباره جلسه امروز خود با ‘کارلوس کی روش’ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:امروز قرار است برنامه اردوها و تقویم لیگ برتر نهایی شود ما در جلسه پیشین با سرمربی تیم ملی، نظرات وی را گرفتیم و امروز همه چیز نهایی خواهد شد.

بهروان درباره بازی ایران و قطر گفت: شب گذشته تماشاگران و طرفداران به خوبی از تیم ملی حمایت کردند و پس از مدت ها شاهد حضور پرشمار مردم در ورزشگاه آزادی بودیم.

وی افزود: ایران می توانست برنده بازی باشد اما بازیکنان تیم ملی بدشانس بودند.

ورزشی ** ۱۳۴۶ **۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۱۹۸۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.