بهزاد فراهانی دچار عارضه قلبی شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

بهزاد فراهانی – بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون – در حالی که مشغول تمرین بازی در یک نمایش رادیویی بود، دچار عارضه قلبی شد. به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، بهزاد فراهانی روز پنج‌شنبه – ۱۳ آذر ماه – سر صحنه تمرین یک نمایش رادیویی دچار حمله قلبی شده و با اورژانس به بیمارستان فیروزگر انتقال یافت.

بهزاد فراهانی

 

صادق زنگنه – مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش – با تایید این خبر به ایسنا اعلام کرد: تشخیص پزشکان این بود که یکی از رگ‌های قلب آقای فراهانی گرفته است و ایشان حتما باید عمل شوند. این هنرمند قدیمی عصر روز پنج‌شنبه مورد عمل جراحی قرار گرفت و از صبح روز جمعه – ۱۴ آذر ماه – به بخش سی‌سی‌یو منتقل شده است و در حال حاضر هم تحت نظر پزشکان به سر می‌برد.

زنگنه حال عمومی بهزاد فراهانی را رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: خدا را شکر حال آقای فراهانی از روز پنج‌شنبه خیلی بهتر است و خطر برطرف شده، اما فعلا باید به مدت دو الی سه روز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر باشند.

مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو در پایان گفت: مهدی دهقان‌نیری – مدیر رادیو نمایش – ظهر امروز (۱۵ آذرماه) به نمایندگی از محمدحسین صوفی – معاون صدا – به ملاقات بهزاد فراهانی رفت.

او توضیح داد: به دلیل اینکه آقای فراهانی در بخش سی‌سی‌یو بستری هستند امکان ملاقات از ایشان چندان وجود ندارد.

.:: سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز | اخبار ::.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نیلوفر:

    benzare shoma in matlab ,in khabar bad az aghaye behzad farahani emtiaz mikhad yah inke bayad tasof khord …?????????????

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.