به آتش کشیدن اجساد عراقی ها توسط سربازان آمریکا+تصاویر+۱۸

قدرتمند ترین نیروی نظامی دنیا که گفته می شود در جهان مانندی ندارد بخشی از عملیات رسانه ای دولت آمریکا است، خوی وحشی گری این نظامیان که به بهانه دفاع از آزادی و دموکراسی به دیگر کشورها حمله می کنند دغدغه اصلی ملت های آزاده دنیا است که …

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،وب سایت «TMZ» با انتشار مجموعه تصاویری از به آتش کشیده شدن نیروهای عراقی به دست چند سرباز آمریکایی، جنجال تازه برای وزارت دفاع آمریکا بوجود آورده است، این سایت ادعا کرده است که سی و سه عکس دیگر در اختیار دارد که به دلیل مسائل اخلاقی آنها را منتشر نمی کند!

 تا پیش از این فیلم ها وتصاویر متعددی از جنایت سربازان آمریکایی منتشر شده بود، جنایت علیه بشریت که حتی به صورت سازماندهی شده توسط نیروهای آمریکایی صورت می گیرد [زندان های مخفی در سرتاسر دنیا و …] اما چنان که شاهد هستیم همچنان دولت آمریکا خود را مدعی دفاع از حقوق بشر در دنیا می داند و با حمله به سایر کشورها عملا مرتکب جنایت جنگی می شود.

 نیروی تفنگداران دریایی آمریکا می‌گوید درصدد آن است تا اصالت تصاویر منتشر شده در یک وبسایت خبری که تفنگداران آمریکایی را در حال به آتش کشیدن اجساد شورشیان مرده عراقی نشان می‌دهد، بررسی کند.

وب‌سایت TMZ هشت تصویر در سایت خود منتشر کرده و گفته است که سی و سه عکس دیگر در دست دارد که به دلیل محتوای ناراحت‌کننده و دلخراش، آنها را منتشر نکرده است. این وب‌سایت گفته است که این عکس‌ها در سال ۲۰۰۴ در فلوجه گرفته شده بودند.

یک سخنگوی پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا گفته است: « اقداماتی که در این تصاویر دیده می‌شود، چیزی نیست که ما از نیروهایمان انتظار داریم، وزارت دفاع آمریکا در حال تحقیق در مورد صحت این تصاویر و شرایط عکس گرفتن و در صورت امکان، شناسایی هویت افراد دخیل در آن است ».

تصاویر منتشر شده مردی را در لباس تفنگداران نیروی دریایی نشان می‌دهد که به نظر در حال ریختن مواد قابل اشتعال روی اجساد شورشیان و سپس آتش زدن آنهاست. یک تصویر هم یک تفنگدار نیروی دریایی را در کنار جمجمه فردی نشان می‌دهد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. reza-srm:

    امیدوارم یک روزی بسیار نزدیک سربازان آمریکائی و اسرائیلی را زنده زنده بسوزانند

    • ایرانی:

      من امیدوارم هیچ آدمی هیچ آدم دیگری را آتش نزند.افراطی گری و انتقام جویی نتیجه ای جز این نخواهد داشت.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.