به بهانه پافشاری گرت بیل برای پیوستن به رئال / بازیکنانی که قهر کردند تا به مادرید بروند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – گرت بیل راه قهر کردن را پیش گرفته است تا مسئولان تاتنهام رضایت نامه اش برای بازی کردن در رئال مادرید را صادر کنند.

حامد فلاح:گرت بیل برای ملحق شدن به رئال چاره ای به جز قهر و امتناع از بازی کردن پیدا نکرد اما این اولین باری نیست که بازیکنان به خاطر بازی کردن در رئال دست به چنین کاری می زنند . نگاهی به موارد مشابه می اندازیم .
۱- لوکا مودریچ :این بازیکن به تاتنهام اطلاع داد که می خواهد در رئال مادرید بازی کند . به همین خاطر حاضر نشد که با تیمش به اردوی پیش فصل برود .او در کل تابستان تلاش کرد که تا به مادرید بیاید و در فاصله چهار روز به اتمام فصل نقل و انتقالات با ۳۰ میلیون یورو رئالی شد .
۲- فابیو کوئنت رائو : در تابستان ۲۰۱۱ در حالی بازیکن پرتغالی با ۳۰ میلیون یورو به رئال آمد که حاضر نشد که به همراه بنفیکا راهی سوئیس شود تا در اردوی پیش فصل شرکت کند .
۳- ژابی آلونسو : درخواست ترانسفر رسمی داد و از باشگاهش خواست که با رئال مذاکره کند . به این ترتیب او لیورپول را ترک کرد و راهی برنابئو شد . سرخ ها چاره ای به جز مذاکره نداشتند و با ۳۰ میلیون یورو رضایت به انتقال این بازیکن دادند .
۴- محمد دیارا : یکی از مسلم ترین نمونه های قهر بود . هافبک مالیایی به ژان میشل آئولاس ، مدیر لیون گفت که می خواهد برود و وقتی با پاسخ منفی باشگاه فرنسوی صحبت شد ، به طور علنی خواستار رئالی شدن شد . در نهایت توافق با ۲۶ میلیون یورو نهایی شد .
۵- دیوید بکام : او که کل عمرش را در یونایتد سپری کرده بود ، سر ناسازگاری با فرگوسن گذاشت. این دو درگیری شدیدی با هم پیدا کردند و حتی قضیه به پرتاب کفش هم رسید . در نهایت بکام با ۲۵ میلیون یورو رئالی شد .
۶- رونالدو نازاریو : او همه جوره می خواست که رئالی شود و برایش روابطش با مربی تیمش ،‌هکتور کوپر مهم نبود . اعلام کرد که می خواهد از اینتر برود و تا آخرین روز فصل نقل و انتقالات منتظر ماند تا با ۴۵ میلیون یورو رئالی شود .
۷- کریستین کارمبو : زمانی که رئال و بارسا یک بازیکن را بخواهند ، سخت است که باشگاه فعلی ات را ترک نکنی . کارمبو از هر دو تیم پیشنهاد داشت اما در نهایت این بازیکن راهی برنابئو شد . کارمبو هم چند روز قهر کرد تا سرانجام مسئولان باشگاهش رضایت نامه او برای رئالی شدن را صادر کردند.
۸- گرت بیل : او هم مثل بقیه راه قهر را در پیش گرفته است . بازیکن جنجالی نبود و درخواست ترانسفر نداد . فقط از مدیر تاتنهام خواست که به قولش در فصل قبل عمل کند و اجازه رفتنش را بدهد . اتفاقی که نیفتاد تا در نهایت او از سفر به موناکو سر باز زد.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.