به جای ممنوعیت صادرات “توقف ممنوع” را اعمال کنیم!

۱۳م آذر ،

211-20.jpg

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی می‌گوید هیچ مانعی پیشرفت پروژه های پتروشیمی را کند نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالحسین بیات در بازدید از فاز دوم پتروشیمی کارون، پتروشیمی تخت جمشید، پتروشیمی فجر ۲ و پتروشیمی اروند بازدید کرد.ضمن بررسی مشکلات و موانع ساخت و ساز این پروژه ها، در جلساتی جداگانه با مدیران منطقه راهکارهای برون رفت از چالش ها را بررسی کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، گفت: هیچ مانعی نمی تواند سبب کندی پیشرفت پروژه های پتروشیمی در کشور شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی دست اندرکاران و مدیران طرح‌های مهر ماندگار دولت باید با نگاه ویژه ای نسبت به پیشرفت این پروژه ها اقدام کنند.

این مقام مسئول با اشاره به ممنوعیت صادرات تعدادی از محصولات پتروشیمی گفت: بهتر بود به جای ایجاد محدودیت در صادرات محصولات پتروشیمی استراتژی “توقف ممنوع” را در انجام پروژه ها اعمال کنیم.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی تلاش همکاران صنعت پتروشیمی را نماد عینی جهاد در جبهه اقتصادی دانست و افزود: هدف گذاری ما دست یابی به ظرفیت اسمی است و همه موانعی که در این مسیر وجود دارند به فضل الهی و همکاری، تلاش و پیگیری مدیران، کارشناسان و کارگران قابل حل می باشند.

از میان بیش از ۹۰۰ پروژه مهر ماندگار، شش پروژه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی قرار دارند که در این بازدید، وضعیت پیشرفت چهار پروژه از آنها بررسی شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.