اعتراض به جریمه و خلافی خودرو (اسفند ۱۴۰۲) | آدرس مراکز اعتراض به خلافی خودرو در تهران

اعتراض به جریمه خودرو

افرادی که خودرو دارند گاهی پیش می آید که قصد اعتراض به جریمه خودرو خود را داشته باشند، لذا باید بدانند که نحوه اعتراض به جریمه رانندگی دوربین و دوبرگی چگونه است و آدرس مراکز اعتراض به خلافی در تهران کجاست.

اعتراض به جریمه خودرو

اعتراض به جریمه خودرو اسفند ۱۴۰۲

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه اعتراض به جریمه خودرو تنها در مورد تخلفات غیر حادثه ساز و دوربین امکان پذیر است گفت: رانندگان تهرانی که نسبت به جریمه ثبت شده توسط ماموران راهنمایی و رانندگی اعتراض دارند می‌توانند این اعتراض خود را به ۸ منطقه راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کنند تا خلافی ثبت شده آنان مجدداٌ مورد بازنگری قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه معترضان به جرایم رانندگی ثبت شده باید با در دست داشتن برگه خلافی به آدرس مراکز رسیدگی به خلافی خودرو در تهران مراجعه کنند، افزود: رسیدگی به این اعتراضات در تمامی ادارات راهنمایی و رانندگی مناطق ۱۶، ۲۱، ۱۲، ۴،‌ ۱، ۱۰، ۲۰ و همچنین دادسرای راهور واقع در خیابان رودکی انجام می‌شود.

ایشان تاکید کرد: در این مراکز کارشناسان پلیس نظرات خود را در اختیار قضات مستقر در مناطق می‌رسانند و این قضات که تحت نظر دادسرای راهور و آقای کارگر در این مراکز فعالند نسبت به این اعتراضات اعلام نظر می‌کنند و در صورت نیاز کسریات مربوطه برابر نقررات اعمال می‌شود.

نحوه اعتراض به نمره های منفی خلافی خودرو

  1. مراجعه معترضین موصوف به واحدهای اجرائیات درسراسرکشور
  2. تسلیم اعتراض خود با ذکر دلایل
  3. کارشناس واحد اجرائیات پس ازانطباق مدارک مثبته معترض نسبت به رسیدگی اعتراض اقدام ونتیجه را در حداقل زمان ممکن به معترض ابلاغ می نماید.

مدارک لازم:

  • اصل گواهینامه رانندگی
  • تکمیل فرم درخواست
  • قولنامه، وکالتنامه یا هر سند قانونی که بیانگر فروش وسیله نقلیه باشد
  • هرگونه سند یا مدرک جهت اثبات دلیل

نحوه اعتراض به جریمه دوبرگی خودرو

توضیح : مهلت مقرر برای اعتراض به جریمه دوبرگی از شصت روز از تاریخ مندرج در قبض جریمه یا تاریخ ابلاغ شده در قبض جریمه ای که به اطلاع متخلف می رسد.

الف – رسیدگی به قبض جریمه

  1. مراجعه معترضین موصوف به واحدهای اجرائیات در سراسر کشور
  2. تسلیم اعتراض خود با ذکر دلایل
  1. درصورتی که شخص دیگری غیر از مالک خودرو مرتکب تخلف شده و معترض می باشد؛ حضور وی الزامی است.
  2. چنانچه معترض پس از دریافت نتیجه رسیدگی اصرار بر رسیدگی مجدد داشته باشد مراتب را به واحد اجرائیات اعلام نماید تا به نزدیکترین واحد رسیدگی معرفی شود
  3. معترض با همراه داشتن معرفی نامه درمهلت مقرر مذکور در بند۱ به واحد رسیدگی مراجعه نماید
  4. درصورت راه اندازی سامانه الکترونیکی بجای معرفی نامه ،شماره پیگیری مکفی است
  5. واحد رسیدگی نسبت به بررسی اعتراض و صدور رای در قالب فرم مربوطه اقدام و ضمن ابلاغ به معترض نتیجه را توسط نماینده پلیس راهور در سامانه اجرائیات ثبت نماید

مدارک لازم:

  • اصل کارت شناسائی واصل سند مالکیت خودرو
  • تکمیل فرم درخواست
  • کارت شناسائی معتبر مالک وسیله نقلیه یا وکیل قانونی آن
  • کارت شناسائی راننده متخلف (در صورتی که شخص دیگری غیر از مالک خودرو راننده باشد)

ب – رسیدگی به صورت وضعیت جرایم وتخلفات رانندگی

  1. مراجعه مالک وسیله نقلیه به دفاتر پلیس +۱۰، اخذ صورت وضعیت، تکمیل فرم درخواست در صورت اعتراض تحویل آن به کاربر اجرائیات دفاتر، پرداخت هزینه مربوطه مطابق فرم الف

تذکر :
درخواستهایی که قبلارسیدگی شده است پذیرش نخواهد شد.
صورت وضعیتهای شکایت دار پذیرش نشده ومی بایست به نزدیکترین واحد اجرائیات مراجعه نمایند.
از پذیرش درخواست شرکتها و سازمانها بصورت فهرستی خودداری می شود.

  1. زمان رسیدگی غیرحضوری در هیاتها در ساعت اداری و از ساعت ۷ الی ۱۴ می باشد و بعد از ساعت مقرر سامانه غیرفعال می گردد.
  2. نتیجه رسیدگی الکترونیکی و غیرحضوری حداکثر بعد از ۲۴ ساعت و از طریق پیامک به شماره تلفن همراه مندرج در فرم درخواست و توسط شرکت پژوهش و توسعه ناجی به متقاضی ابلاغ می گردد.
  3. در صورتیکه متقاضی فاقد تلفن همراه برای دریافت پاسخ باشد می تواند به دفاترخدمات الکترونیک مراجعه و با ارائه شماره پیگیری مندرج در رسید پذیرش، پاسخ خواسته خود را دریافت نماید.

مدارک لازم:

  • اصل کارت شناسائی واصل سند مالکیت خودرو
  • تکمیل فرم درخواست
  • کارت شناسائی معتبرمالک وسیله نقلیه یاوکیل قانونی آن

آدرس مراکز اعتراض به خلافی خودرو

هموطنان عزیز برای اعتراض به خلافی خودرو خود میتوانند به مراکز رسیدگی به این مورد که آدرس آنها در جدول زیر ارائه شده در ساعات اداری مراجعه نمایند.

یگانآدرس پستی
منطقه ۱چهارراه لشکرک، بلواراوشان جنب بیمارستان ۵۰۵ ارتش
منطقه ۱۰نواب، نبش محبوب مجاز
منطقه ۱۲خیابان شوش نرسیده به میدان شوش پشت بوستان بهاران جنب کلانتری۱۱۲
منطقه ۱۴شهیدمحلاتی، نبردشمالی، بعد از پاسدار گمنام، ابتدای خیابان قیام، انتهای کوی شهید ابراهیم بیدی
منطقه ۱۶میدان بهمن، اول تندگویان
منطقه ۲۰شهرری، خیابان۲۴متری رازی، انتهای کریمی شیرازی یا استخر سابق، بعد از فروشگاه رفاه شهرداری منطقه ۵
منطقه ۲۱تهرانسر، انتهای بلواریاس، بعد از مسجد جامع نرسیده به کمربندی آزادگان

در سایر شهرستانها نیز می توان به واحدهای اعتراضات جرایم رانندگی مرکز استان خود مراجعه نمود.

تا این لحظه ۱۹۹نظر ثبت شده
  1. بهزادم ایرانی:

    درود بنده حدودا بالای ۴۰ سال سابقه گواهینامه دارم وکلا فکر میکنم انسانی قانون مندم ولی بخاطر جرایم الکی مدت ۴ سال است قبض جریمه پرداخت نکرده ام چون متاسفانه خودروی بنده را دزدیدن وحدود ۱۵ملیون جریمه برای بندهذبه ارمغان گذاشتند ولی چون پلیس جریمه ورانندگی فقط به فکر پورسانت است به این مسائل توجی نمی‌کند خداوند به فریادمان برسد وای به روزی که بگندد نمک

  2. حمید:

    سلام
    بنده خودم نظامیم خونم قمه و محل کارم تهران.
    یه روز سر کارم یه روز استراحت که میرم خونه، تو این وضعیت کرونا پلاک ماشینمو قم کنم ،تهران جریمه میشم پلاک تهران کنم ، قم جریمه میشم.
    الان تکلیف ما چیه؟؟؟

  3. مرتضی:

    با سلام خدمت رئیس راهنمایی و رانندگی
    خواهشن به جای اینکه فقط مردم رو جریمه کنید.به فکر چراغ قرمز ها و دوربین های از کار افتاده و خرابتون باشید.
    بنده در روز هزار بار دیدم که مثلا چراغ سبز هست و ۳۰ ثانیه زمان هست و داری با خیال راحت با سرعت رد میشی که یک دفعه چراغ قرمز میشه که ادم میمونه چکار کنه.اگه رد بشی عکس میندازه و اگه با اون سرعت بزنی رو ترمز از پشت به ادم میزنن.
    و دوربین ها که من بارها دیدم ماشین جلویی با سرعت ۵۰ کیلومتر داشته میرفته و ازش عکس گرفتن.در صورتی که سرعت مجاز تو اونجا ۶۰ بوده.
    اینجور چیزها رو باید به کی گفت.
    و یا پلیسی که همینجوری شماره پلاک ماشین ها رو میزنه تو قبض جریمه که زودتر قبض جریمه تموم شه که بهش تشویقی بدن و بره خونش.
    انشااله انشااله کسایی که دارن جیب این مردم رو خالی میکنن گرفتار بیمارستان ها شن و اب خوش از گلوشون نره پایین که انقدر بی وجدان هستند.
    مردم رو خسته کردید

  4. علی:

    برا ماشین من زدین عبور از چراغ قرمز ساعت ۱عصر مبلغ جریمه ۲۰۰هزار تومان .در حالی که ماشین من توج پارکینگ شرکت بوده تا ساعت ۴عصر .

  5. رضا:

    داشتم فکر می کردم بر خلاف یه تعداد محدود مامورها که آدم های شریفی هستند، بیشتر مامورهای راهنمایی به خاطر ظلمشون به مردم نون حروم به خونه می برند و معلوم نیست چه سرنوشتی منتظر خانوادشون و زندگی هاشون هستش.

  6. احمد:

    با سلام
    بسیاری از جرایم غیر قانونی است وقانون گذار ، تصمیم گیرنده ، مجری و….. اگر در این دنیا هم پاسخگو نباشند دردنیایی دیگر یقینا جواب ان را باید بدهند!
    میگویند شکایت را به مناطق ٧ ویا ٨ گانه تسلیم کنید !
    که مربوط به راهنمایی رانندگی است هیچ وقعی به شکایت مردم
    نمی نهند چرا که مامور خود را وحی منزل میدانند وفقط وقت واعصاب مردم تلف میشود ولا غیر!
    سرعت وفوریت و چشم بستگی در جریمه خود گواهی است در انجام نامتعارف ان وفقط حرف خود را میزنن!
    صادقانه به مردم بگویید سالانه مبلغی باید بعنوان جریمه بپردازید
    مثل عوارض و ….. چرا اعتماد وحقیقت را قربانی میکنید!!!
    در جاده ها هم دو لاین وجود دارد ٧ خودرو دران واحد کنار هم قرار میگیرد ! خروجی از راست در اتوبان ها یک یا دو لاین هست اما ۶ خودرو میخواهند خارج شوند وتمام راه مستقیم را مسدود میکند وترافیک انچنانی ایجاد میکنند جریمه نمیشوند!در پایان عرض کنم
    باید نام این نهاد بجای راهنمایی رانندگی به جریمه ورانندگی تغییر یابدانچه که بجایی نرسد فریاد است!!!!!!!!!!

    • علی:

      احسنت واقعا صحیحه

  7. حسن:

    سلام بنده درتاریخ ۱/۳/۹۷ ساعت ۱۵ درمحورخرامه پنجاه کیلومتری شیراز جایی که تو عمرم نرفتم دوبارجریمه دوبرگی شدم سبقت غیرمجاز وعدم استفاده ازکمربندخدا لعنت کنه اون مأموری که بی جهت منو جریمه کرده درصورتی که اونروز خونه بودم و درفرم اعتراضمم نوشتم که فرض کنیدقتلی انجام گرفته بیاین ودوربینهای ورود و خروج منطقه نظامی که من ساکنم را دراون تاریخ چک کنید ببینیدکه ساعت خروجم ازدرب پادگان با این پلاک ۱۰شب بوده اما کو گوش شنوا پول زور بهشون میچسپه حرومشون باشه هرکی میخواد بخوره و صدبرابرش بشه دوای درد اون مأمور بی انصاف انشاالله

  8. میثم:

    من واقعا از عصبانیت دارم منفجر میشم اخه دوربین رمپ کامرانه روی پل صدر که کلا ۳ ثانیه سبز میشه چرا باید ۲۰۰ هزار تومان جریمه کنه واقعا این انصافه انشا الله که کل پولش خرج دوا درمان باعث بانیش بشه به صورت خون و کف پس بدن انشالله

  9. مهدی:

    باسلام . ۹۷/۰۱/۲۵ از قم برمی گشتم به سمت تهران به علت مبعث پیامبر چون شنبه بود ترافیک زیادی داشت اتوبان به همین خاطر به دلیل حجم بالای خودروها در ورودی عوارضی قم به تهران ، عوارضی راباز گذاشته بودند واز هیچ خودروی عوارض دریافت نمی کردند . من وتعداد بسیار زیادی از خودروها از لاین پرداخت الکترونیکی کذاشتیم بعد از دو روز ۳۰۰۰۰ هزارتومتن برام به علت پرداخت نکردن عوارض جریمه امده . حالا این دیگه چه قانونیه . وقتی عوارض باز دیگه چرا لاین الکترونیک را فعال کردید . اگر کسی اطلاعی داره دراین زمینه نسبت به اعتراض به این جریمه راهنمایی کنید .

  10. ایمان:

    برای من خلافی ۲۰۰۰۰۰ سبقت غیر مجاز توی مسیر کازرون شیراز اومده در حالی که ماشین من توی این تاریخ به خاطر شکستگی اسبک بالای پیستون و تعطیلی نمایندگی سایپا توی پارکینگ خونه بوده. فک کنم روح ماشین من اون موقع اونجا بوده خخخخخخخ

  11. مصطفی:

    دوستانی که به هر دلیل نسبت به جریمه اعتراض دارن فقط در یک صورت اعتراضشان پذیرفته میشود اونم اینکه به قسمت اجرائیات راهنمایی و رانندگی بروید و آنها قبض جریمۀ شما را از بایگانی درمی آورند. اگر مدل و رنگ ماشینی که در قبض ثبت شده با خودروی شما مطابقت نداشته باشد اعتراضتان پذیرفته است. مثلا من پراید دارم و در خیابانی که اصلا نرفته بودم جریمه شدم. وقتی برای اعتراض رفتم قبضم را از بایگانی بیرون آوردند و دیدند خودرویی که جریمه شده پژو بوده و مأمور راهنمایی پلاکش را اشتباه ثبت کرده لذا اعتراضم پذیرفته شد و جریمۀ ۵۰ هزار تومانی را حذف کردند. هزار و پانصد تومان هم بابت ثبت اعتراض هزینه ازم گرفتند.

  12. فردین:

    روز هجدهم اسفند نودوشش حدود ۳۰ کیلومتر از پلدختر به سمت دزفول رفته بودم به ماشین سنگین جلوی ماشینم بود که به اندازه ای به سمت شانه جاده رفت که بدون اینکه از خط ممتد وسط جاده عبور کنم سبقت گرفتم که یه افسر تابلو ایست را از شیشه ماشین شخصی درآورد و کنار زدم گفتم چیزی شده جناب سروان ،چم چپ نگاه کرد و گفت سبقت گرفتی هرچی توضیح دادم فایده نداشت بی شرف ۲۰۰ تومان جریمه برام نوشت با وجود اینکه به هیچ عنوان خط وسط جاده را رد نکرده بودم . متاسفانه در پلیس راه هم به نتیجه ای نرسیدم . واگذارش کردم به خدا

  13. هاشم امامی مهرگانی:

    سلام هاشم امامی مهرگانی فلاورجان روستای مهرگان جریمه امده از شیراز ولی من شیراز نبودم باید چکار کنم یکی جواب بده

  14. حشمت حسيني:

    افسرهایی
    هستند بی د لیل شماره خودرو را مینویسن انشاع اله حوقوقشان قسمت دوا ی سرتان بشود

  15. مرتضی اخلاقی:

    ۷ بهمن ۹۶ که برف سنگینی باریدمن ماشینمو به مدت ۲ هفته گذاشتم تو خیابون و بامترو میرفتم سرکار،بعد ۴ روز از بارش برف یعنی ۱۱ بهمن واسه من ۳ تا تخلف ثبت شده،یکی عدم توجه به فرمان پلیس،ورود ممنوع،استفاده از موبایل در حین رانندگی،(کلش ۱۰۰ هزار تومن)در حالی که خداشاهده ماشین من تو خیابون خواب بوده و خودمم اون روز از ۸ تا ۱۹ سرکار بودم،ولی برام ۳ تا تخلف ثبت کردن،منی که اون روز سرکار بودم و ماشینم پارک بوده جرا آخه!!!چرا!!!!!؟؟؟؟؟؟ چه کسی به این مشکل من پاسخ میده!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  16. ساسان:

    من که می ترسم پشت ماشین بشینم. تاحالا چندین بار بی دلیل و اشتباهی جریمه شدم. حتی نوشته دوربین. در حالیکه اصلا در اون ساعت اونجا نبودم. نمیدونم که اونهایی که بی توجه هستن ماهی چقدر جریمه می دن ماکه این همه رعایت می کنیم وضعمون اینجوریه…

  17. مسعود:

    عرض سلام و خسته نباشید
    امروز توی محور إیلام من جریمه سبقت غیر مجاز ١٠٠ هزارتومانی شدم.
    این در حالی بود که در محدوده سبقت غیر مجاز ماشین گشت راهور پشت سر من بود و از من و چند کامیون سبقت غیر مجاز گرفت. بعد از گیر از محدوده غیر مجاز همان ماشین گشت جلوی من رو گرفت و من رو جریمه کرد.
    و گفت دلیلش اینه که بعد من سبقت گرفتی در حالی من رو ندیده اصلا و فقط روی نظر شخصیش من رو مجرم دونسته.
    بعد از نیم شاعت که به پلیس راه رسیدم رفت اسم اون پلیس رو بپرسم که یهو خودش اومد برگم رو گرفت و جریمه رو کرد ٢٠٠ هزار تومان.
    حالا من به کجا باید شکایت کنم. و چطور این قضیه رو ثابت کنم؟

  18. farzad:

    سلام.در جاده محور سبزوار به بردسکن در تاریخ ۹۶/۱۰/۲۴ در حین سبقت از خودروی جلویی بودم وجاده دو طرفه بود و جایی که بودم سبقت ممنوع بود . خط ممتد را رد کردم و موقع سبقت به خط مقطع رسیدم و با احتیاط سبقت خود را از کامیون گرفتم که سی متر شایدم بیشترجلوتر ماشین پلیس راه از مقابل من در حال رانندگی با سرعت سی کیلومتر بود(حدسی)یهو دیدم چراغ داد و نگاه کردم به خانمم گفتم من که از خط ممتد سبقت نگرفتم الکی چراغ میده واستادم دیدم برا خودش رفت و توجه نکرد و هشداری هم نداد.اتفاقا واستادم که اومد بهش بگم اقای گل من گلی من که خلاف نکردم دید هم داشتم که بخوام سبقت بگیرم و ماشینی هم از روبرو نمیومد که خدایی نکرده شاخ به شاخ بشم.بعد که سبقت گرفتم ماشین شما اومد تو چشمم.خلاصه این اتفاق نیفتاد و اومدم شهر خودم.امشب که خلافی گرفتم دیدم ناکس جریمه کرده اونم چقدر دویست هزار تومان.نه پیامی اومد برام نه برگ جریمه ای .من که اصلا چراغ قرمز و زرد و نه سبقت ممنوع انجام ندادم به این سن رسیدم.ولی جریمه های دیگه مثل سبقت،پارک دوبل تو شهرشدم. این ادم کفر منو بالا اورد و باید برم امروز اعتراض کنم.سبقت غیر مجاز در راههای دو طرفه .جریمه دو برگی.مبلغ۲۰۰۰۰۰تومان.شهر بردسکن.محل سبزوار.زمان تخلف ۹۶/۱۰/۲۴ .ساعت۱۲:۱۲ شماره پلاک ایران ۵۲ ۷۴۲ب۷۱

  19. سید سعید صمدی:

    با سلام. بنده دوران خدمت رو در پلیس راه گذروندم. وقتی بی دلیل برای من دو برگی ۲۰۰ هزار تومانی صادر شد؛خاطرات اون موقع که مجبور بودن به هر علتی مردم رو جریمه کنند بیاد بیارم.

    متاسفانه اگه برگ جریمه رو خالی برگردونن براشون جریمه در نظر میگیرن و این باعث میشه به هر علتی شده برگه ها رو پر کنند.

    من تا به حال به هیچ پلیسی که بهم فرمان ایست داده باشه بر نخوردم. والله کمی انصاف خوبه.ان شالله همه نون حلال بر سر سفره شون ببرن .

  20. حامی:

    ۶۰تومن جریمه شدم در غرب مشهد، در صورتیکه من اصلا اون طرفا نرفتم. به کی باید گفت؟ به کی؟ به کیییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  21. سیدمسیب موسوی:

    من ۴۲ بار هر بار ۵۰ هزار تومن فقط از یه دوربین به علت نداشتن معاینه جریمه شدم . گناه من اینه که نرفتم زودتر خلافی بگیرم و متوجه بشم و کوتاهی پلیس هم اینه واسم پیامک به هیچوجه نفرستاد با وجود اینکه مالک خودرو هستم و شماره موبایلم رو روز تعویض پلاک به تعویض پلاک میثم داده ام . باتوجه به اینکه من تخلفم از یه دوربین و بخاطر معاینه هست و پلیس هم نه ماشین منو خوابونده نه پیامک بهم داده . منم ندارم ۳ میلیون جریمه بدم مگه ماشینم چند می ارزه آخه میشه راهنماییم کنید راهنمایی در جهت حل مشکل طوری که انصاف هم درنظر داشته باشید . ممنون

  22. بها:

    با سلام .اصلا خلافی نکرده ام که برگه تسلیم جریمه بگیرم.در عین حال جریمه در سایت زده شده با برگه تسلیمی در شهری که ساکن نیستم در روز آخر سال.و جای حیرت دارد.چه کسی پاسخگو است؟؟؟؟؟

  23. یاقوت:

    سلام من هم در جاده چالوس داشتم میرفتم و یک ماکسیما بطرز خیلی بدی از من و یک وانت نیسان سبقت غیرمجاز گرفت،جلوتر پلیس پشت پیچ قایم شده بود!و برای ماکسیما ایست داد و ماکسیما توجهی نکرد و فرار کرد،مامور راهنمایی نتوانسته بود پلاکش را یادداشت کند و یهو به من ایست داد،من که هیچ تخلفی نکرده بودم!دوستم کنارم بود و گفت تو که خلافی نکردی ولش کن و برو،من رفتم و بعدا دیدم آن مامور زحمتکش پلیس راه،تا میتوانسته من را جریمه کرده است!!حدود ۲۵۰هزار تومان مرا جریمه کرده بود!جالب اینجاست که نوشته بود:استفاده از تلفن همراه،سیگار کشیدن،خوردن و آشامیدن،نبستن کمربند،عدم توجه به ایست پلیس؛سبقت غیرمجاز و…..من چطوری میتونم با یک دستم سیگار بکشم و با دست دیگرم بخورم و بیاشامم و با موبایل حرف بزنم؟؟؟؟مگه من چند تا دست دارم؟

  24. علی:

    من۳ساله بیکارم از ترسه جریمه هنوز سرعته ۱۰۰ تا رو ندیدم من هیچ درامدی ندارم جز مسافر کشی .

  25. عیسی:

    بااینکه این پست ها رو مطمعنا راهنمایی ورانندگی مطالعه نمیکنه و مثل همیشه با شعار مردم سالاری پیش میره به والاه یک موتور منو گرفتن با ۵۰۰ تومن جریمه که همش جرایم خودرو بود مثل کمربند ایمنی وغیره وجالب ۱۶۰ هزاتومن یه دو برگی برایم ثبت شده بود که سرعت غیر مجاز وتک چرخ مگه ویو چقدر سرعت میره یا ویو اصلا جلوش بلند میشه که ترک بزنه اونم با منه ۶۰ ساله؟؟وخدا بدرمون برسه خلاصه غید موتور زدم حرامشون بشه

  26. کمال:

    با سلام،امروز خلافی گرفتم دیدم مبلغ ۳۰ هزار تومان در تاریخ ۹۶/۰۲ در آبادان جریمه شدم،،،در صورتیکه به هیچ عنوان من آبادان نرفته ام،لطفا راهنمایی کنید چکار کنم،،ممنون

    • کورش:

      سلام وقت بخیر
      من ساعت ۲۲:۵۶روز۹/۱۰/۹۶پیام برام اومد سامانه زنجان تبریز ۲جریمه شدید در صورتیکه من با خودروی خود داخل خونه نشسته بودم.واقعا این چه حکایتی است شاید یک پلاک مال چند نفره!!!!!!لطفا رسیدگی کنید

  27. مازیار:

    سال ۹۰ بخاطر ۱۰ کیلومتر سرعت غیر مجاز از طریق دوربین تو بزرگراه کلانتری مشهد جریمه شدم.عکس ماشینم گرفته شده بود و محل تخلف تو یه برگه همه ی اطلاعات نوشته شده بود.پست اورد در خونمون .مشکلی نبود پرداخت کردم .چون عکس وسیله بود.

  28. ناشناس:

    برام جریمه زدن سیزده فروردین ۵۰ تومن میدان توحید تهران .من سیزده بدر ۴۰۰ کیلومتر اونطرف تر توی دهاتمون لب رودخونه بودم

  29. حمیدرضا ابوطالبی:

    سلام بنده در تاریخ ۲۱ آذر ماه ۹۶ در خیابان توحید اصفهان و در محلی که برای پارک خودرو خط کشی شده بود از ساعت ۱۵ تا ۲۱ماشینم را پارک کردم و تقریبا همه هفته. روزهای سه شنبه در همین ساعت و در همین محل پارک میکنم امروز با کمال تعجب مشاهده کردم که برگ جریمه ۲۰ هزارتومانی روی شیشه ماشینم الصاق شده .

  30. حسین:

    من به پلیس حرامخوار راهور اعتراض دارم. این پلیس با دستکاری چراغهای راهنمائی و عدم نصب تابلو در برخی موارد اقدام به جریمه ناجوانمردانه و خائنانه میکند.

  31. ghozevand:

    ۰۹۳۷۱۱۵۳۸۷۷

    • ghozevand:

      خداروقاضی قراربدین آدم جایی که نبوده چطورجریمه میشه …جدیدابرای من جریمه میادعدم توجه به فرمان پلیس درجایی که حضورنداشته ام

  32. لیلا قریشی:

    جریمه در خیابان زند کوچک به تاریخ۹۶/۲/۳۱اعتراض دارم چون همزمان پای راستم شکسته بود ودر منزل بودم

  33. مختاری:

    در تاریخ ۹۶/۷/۱۶ جلوی پلیس راه میاندوآب افسر ایست داده که چرا با موبایل حرف میزنی منم موبایلم داخل کتم بود دوساعتم میشد زنگ نخرده بود بهش میگم بیا بریم گوشیمو نگاه کن من فقط یه لحظه سرمو خاروندم بلاخره مدارکمو داده آوردم یک ماه بعداستعلام گرفتم دیدم ۱۰۰ تومن جریمه کرده به خدا من با موبایل حرف نمیزدم لعنت خدا بر آدم بی دین

  34. مختاری:

    در تاریخ ۹۶/۷/۱۶ جلوی پلیس راه میاندوآب افسر ایست داده که چرا با موبایل حرف میزنی منم موبایلم داخل کتم بود دوساعتم میشد زنگ نخرده بود بهش میگم بیا بریم گوشیمو نگاه کن من فقط یه لحظه سرمو خاروندم بلاخره مدارکمو داده آوردم یک ماه بعد استعلام گرفتم دیدم ۱۰۰ تومن جریمه کرده به خدا من با موبایل خرف نمیزدم الان تصمیم گرفتم هر ماه که مبلغی کمک و صدقه میدادم این جریمه رو بدم عواقبش گردن اون افسر.

  35. علی:

    باعرض سلام
    من هرروز ساعت ۹تو یک پارکینگ پارک میکنم که خیلی ماشین ها پارک میکنن و جریمه اومده ۵۰هزارتومن
    الانم میرم میپرسم چرا میگن قبض جریمه رو بیار درحالی که ماموران زحمت کش زحمت نمیدن پیاده شن جریمه رو زیربرف پاکن بزارن پرت میکنن میره ماهم بعد یکی دوماه میفهمیم
    تو این زمونه ۵۰تومن پولی نیست ولی یک ذره وجدان و انصاف هم خوبه تو این مملک باشه دولت که به مردم رحم نمیکنه حداقل برادر مامور برای اینکه اون لیستت پربشه الکی شماره پلاک مردمو ننویس براساس مدل ماشین و قیمت ماشین الکی جریمه ننویس بخدا مردم دیگه آهی دربساط ندارن دیگه شما عزیزان هم نمک رو زخم نباشید

  36. منتقد:

    سلام. بنده جریمه خود را از طریق سایت راهور پرداخت کردم تا دوبرابر نشه…
    بعد از چندماه که از طریق همین سایت خلافی گرفتم، جریمه فوق حذف نشده بود و بلکه دوبرابر هم شده بود…
    به کجا مراجعه کنم؟ به کی بگم؟

  37. سهیل:

    سلام..دوست من باماشینم ۲۰۰هزارتومن جریمه شده و جریمه باگواهینامه خودش وباپلاک ماشین منه…حالاسرلجبازی میگه باید خودت مبلغ جریمه روبدی…خواستم بدونم قانونی هست که بشه جریمه رو به گواهینامه شخص متخلف یا ماشینش زد؟…ممنون

  38. نادر رفیق دوست:

    بنده در تاریخ ۲۰/۷/۹۶ در زاهدان حدود ساعت ۶/۳۰ صبح پنج شنبه برای کلاس جبرانی دخترم را برای اولین بار با ماشین رساندم مدرسه چون ان قسمت که من وارد خیابان مدرسه شدم تابلویی مبنی بر یکطرفه بودن ندیدم و نمی دانستم از خیابان فرعی تا اصلی که حدود ۵۰ متر میشد یکطرفه است

  39. محمد طلایی پور:

    با سلام
    برای اینجانب مبلغی بیش از ۴۰۰۰۰۰ تومان جریمه ثبت شده بود که بنده موقع فروش ماشین مجبور شدم بپردازم ولی نکته در اینجاست که خیابان هایی را برای بنده جریمه دوربین ثبت شده بود در شرق تهران که بنده حدود ۵ سال است به شرق تهران نرفته ام و حتی خیابان های مذکور را نمی شناسم. با پرس و جو از دوستان فهمیدم این خیابان ها مربوط به شرق تهران است. بنابراین خلاصه کنم این روش جریمه کردن مردم بدون سند و مدرک و بدون اینکه بنده بتوانم از جزئیات جریمه اطلاع داشته باشم اصلا درست نیست و حتما باید تغییر کند و اینکه به مردم گفته شود برای اطلاع از جزئیات جریمه بایستی یک روز از کار و زندگی بیفتی و بروی مثلا شهرک آزمایش و درخواست بدهی تا مستندات دوربین را بدست آوری اساسا برای مردم با این همه گرفتاری مقدور نیست. بایستی راهنمایی و رانندگی سیستمی پیاده کند که هر شهروند جزئیات جریمه و محل جریمه خود را بتواند ببیند و سپس نسبت به پرداخت جریمه اقدام کند ضمن اینکه خود تابلوهای راهنمایی و رانندگی آنقدر مشکل دارند از نظر محل نصب و غیره که بسیار از جریمه های رانندگی در واقع بدلیل اشکالات در خود تابلوهای راهنمایی و رانندگی است. مباحث حداکثر سرعت در معابر شهری هم خود مشکلات زیادی دارد که صحبت در مورد آن در این مجال نمی گنجد. توقع بر این است که راهنمایی و رانندگی به صحبتهای مردم گوش داده و در صدد رفع این اشکالات برآید تا حقی از مردم ضایع نگردد.

  40. منصور:

    سلام بنده اصلااز زاهدان خارج نشدم جریمه اومده ۲۰۰۰۰۰۰ریال از محور سرخس من کجا مراجعه کنم لطفا اطلاع رسانی کنید

  41. ميثم:

    سلامً من تو تاریخ ٩۶/۵/٢٩ روز یک شنبه در حالی که من از ساعت ٨ میرم مغازه تا ١٧ عصر تمام روز رو ماشین تویه پارکینک خونه خوابیده بود الان خلافی کرفتم دیدم جریمه دارمً اونم دوربین ثبت کرده این جه جورشه ساعتی که دوربین هم ثبت کرده ١١/١١ دقیقه صبحه پلاک من هم زوجه چطور شده زوج فرد جریمه نشدم فقط عبور از محل عابر پیاده زده واسم یکی اینو واسه من توضیح بده من ماشین من پارکینک بوده چرا جریمه شدم اینو فقط بهم بگن تا قانع بِشم اصلا کسی رسیدگی میکنه

  42. محمدرضا نصیری:

    با سلام. بنده آخر سال ۹۴ که می خواستم گواهینامه را تمدید کنم یکبار همه جریمه هایم را تسویه کردم. در مرداد سال ۹۶ با مراجعه به سایت راهور، مجدد همان جریمه ها تکرار شده اند که بنده مجدد همه را پرداخت کردم. مشکل اینجاست که با مراجعه به جاهای مختلف به هیچ وجه نمی توانم ثابت کنم که این جریمه ها را دوبار پرداخت کرده ام. همه برگه رسید و غیره می خواهند که در مرحله اول، پلیس ۱۱۰ رسیدهایی که به بنده داده را پیدا نمی کنم، البته اگر چیزی داده باشد. می خواستم ببینم چگونه می توانم این موضوع را پیگیری کنم.

  43. مرادی:

    با سلام در منطقه سوادکوه اومدن یه بنر کوچک نصب کردن که این بنر شامل مسافت بین قائمشهر تا گدوک میباشد چیزی حدود صد کیلومتر و در ان بنر توضیح دادن که در هر نقطه چقدر باید سرعت رفت حال بنده هیچ گاه گذرم به ان بنر نخورده و طبق عادت قبل که همه میگفتن این مسیر سرعت مجاز ۱۱۰تا میباشد مسافت را طی میکردیم الان چندروزی است که هر روز برایم با تاریخهای مختلف مربوط به ماههای گذشته بابت جریمه می ایدمیخواهم بدونم اگه اقایان راهنمایی دزد تیر ماه که بنده سرعت غیر مجاز داشتم برایم پیام میفرستادند بنده گور هفت جندم میخندیدم سرعت بالای ده هزارتا بروم جالب است که اول پیام چند روز پیش اومده و الان دارد پیام ماههای گذشته میاد اگه این دزدی نیست پس چیه؟

  44. جمال صبوری کارخانه:

    باسلام بنده ۲۲/۴/۹۶درپایگاه شکاری تهران ۳تخلف دریک ساعتودقیقه برام نوشته شده درصورتی که بنده این تاریخ درکرمانشاه بودم.بایدچیکارکنم؟؟؟؟؟

  45. نریمان حبیب زاده:

    سلام به مبلغ تومن۴۶۰۰۰۰خلافی ماشینم اعتراض دارم

  46. سعید مغانلو:

    با سلام واقعا نمیدونم چی بگم من در عرض دو روز توسط دو کد مامور ۷۳۰هزار تومن جریمه شدم دوبرگی برای اعتراض به راهنمای رانندگی شهر خودم مراجعه کردم گفتن هیچ کاری نمیشه کرد و باید واریز کنی و مبلغ ۲۲میلیون ریال خلافی رو واریز کردم ولی خدا شاهده اون ۷۳۰تومن از سر غرض بوده و من خلاف نکردم کاش یه حدودی برای جریمه تایین میشد مثلا یک مامور در روز بیشتر از یک بار نمیتونه یک خودرو رو جریمه کنه و…..

  47. سینا:

    سلام , بنده از مشهد مزاحم میشه الان در تاریخ ۲۳/۱ /۹۶قبض جریمه برای نبستن کمربند ایمنی برای خودرویی که تا حالا از خراسان و شمال به آن طرف تر نرفته جریمه ثبت شده اونم در م تپه خوزستان اونم غیر تسلیمی ، من موندم چطور جریمم کردن خودم خبر ندارم اگه می‌تونید کمک کنید پاسخ بدید که این چطوری اینطوری شده , ممنون

  48. حسن بهزادی راد:

    در تاریخ ۲۹/۱۲/۱۳۹۵ بنده از شهر بابل استان مازندران خارج نشدم ولی درشهر مشهد با شماره پلاک ماشینم جریمه ۶۰۰/۰۰۰ ریالی ثبت شد. شماره پلاک۷۲ ۱۳۱ ج ۴۲

  49. بختیاری:

    با سلام
    محل کار من روبروی وزارت کشور است و خودروی خود را در پارکینگ بیمه ایران پارک می کنم و در اردیبهشت و خرداد ۹۶ پلیس راهور اقدام به نصب دوربین به سمت ورودی درب پارکینگ شرکت بیمه نموده و تمامی خودروهایی که برای اموربیمه ای (خسارت )و یا توقف وارد پارکینگ بیمه ایران شده اند را جریمه نموده است که در این مدت ۷ پیامک جریمه ورود به محدوه طرح ترافیک برای من ارسال گردیده که پس از پیگیری فراوان راهنمایی و رانندگی اقدام به حذف دوربینی که اشتباه نصب شده کرده است ولی در این مدت ۱۴۰۰۰۰۰ ریال جریمه بی دلیل برای من ثبت شده است .لطفا بفرمایید پلیس چگونه اشتباه خود را جبران می نماید ؟؟؟؟؟

  50. حورىخيرخواه:

    از طریق شماره ۱۱۰۳۲۱قبض جریمهماشین کس دیگرى براى ما امد ما هم بدون توجه به شماره ماشین قبضرو پرداخت کردیم ایا مبشود کارى کرد ?

  51. محمدمحمدی نژاد:

    پلیس راهنمای ورانندگی پیشوای ورامین بی جهت بدون انکه ماشین من را ایست داده باشد دراردیبهشت ماه ۱۴۰۰۰۰۰ریال جریمه کردهاست که من درمورخ ۱۳۹۶/۰۴/۰۷وقتی ازطریق اینتر نت وارد سایت خلا فی خودروشدم دیده ام وشدیدا به جریمه خودر خودم اعتراض دارم شماره ماشین ۴۱ س ۱۸۶ ایران ۲۱ است لطفا مرا راهنمای کنید باتشکر

  52. علي رجبي:

    با سلام بنده یک روز کامل درگیر گرفتن معاینه فنی شدم و از کار و زندگی برای این کار گذشتم تا از شهروندان قانون مدار باشم اما حالا می بینم که مرا در حالیکه معاینه فنی دارم مبلغ ۵٠ هزارتومان جریمه کرده اند این کار پلیس چه معنایی دارد و چه اثری بر رفتار رانندگان و صاحبان خودرو دارد جهت اعتراض به اشتباه پلیس چرا من کارگر باید ١۵ هزارتومان دیگر هزینه کنم تا رسیدگی شود آیا این عادلانه است با تشکر مالک خودرو ٨٨س٣۴٧ ایران ۵۵

  53. مسعود:

    با سلام بنده در سال ۹۳ و ۹۴ توسط دوربینها مبلغ سی و ینج هزارتومان جمعا جریمه شدم که پرداخت نمودم اما الان بعد از سه سال دوباره این جریمه ها که تا پایان سال ۹۵ نمایش داده نمیشد دوباره اضافه شده این دیگه یعنی چی شماره شهربانی ۵۲ س ۴۷۹ ایران ۵۴

  54. مسعود:

    با سلام بنده پر سال ۹۳ و ۹۴ توسط دوربینها مبلغ سی و ینج هزارتومان جمعا جریمه شدم که پرداخت نمودم اما الان بعد از سه سال دوباره این جریمه ها که تا پایان سال ۹۵ نمایش داده نمیشد دوباره اضافه شده این دیگه یعنی چی شنشماره شهربانی ۵۲ س ۴۷۹ ایران ۵۴

  55. حمید:

    سلام در تاریخ ۹۶/۰۳/۱۳ اس ام اس آمد مالک خودرو ( با شماره پلاک خودرو من ) شما در ساعت ۱۲:۴۳ دقیقه تاریخ فوق از سامانه دوربین کارخانه ماموت /تیر
    ۸۰۴-۸۱/۳ تخلف تجاوز از سرعت تا ۳۰ کیلومتر دریافت کردید در صورتی که بنده در محل کارم در تاکستان بودم وماشین هم در پارکینگ خانه بود آیا راه اعتراضی
    هست ؟ لطفا راهنمایی کنید

  56. هادی از بندر عباس:

    امروز جمعه ۱۹ خرداد ۹۶ ساعت ۱۴ توی خیابو بودم که یه ال نود شیشه دودی شخصی بین راه جلوی ما بود و حرکت نمیکرد منم چند تا بوق زدم براش بازم حرکت نکرد و از کنارش رد شدم رفتم ۲۰۰ومتر جلوتر وایسادم داشتم پارک میکردم که اونم امد ودیدم مامور داخلشه و ازم مدارک خواست پرسیدم برای چی گفتن میخوام مدارکتون را چک کنم، بعد برداشته ۳۸۰ تومن جریمه نوشته برا من! این ۲۰۰ متر هر خلافی به ذهنش رسید برا من نوشت !چرا؟ چون من بوق زدم که چرا وسط راه وایسادی؟ خدایی این انصافه؟ ظلم به چی میگن؟با درامد ماهی ۱ میلیون که نصفشم باید اجاره خونه بدی ظلم نیست؟ اونم خلاف نکرده باشی و افسر بخواد از لباس و برگ جریمش بخاطر اینکه تو راه وایساده و براش بوق زدی سوء استفاده کنه! ما صدامون به جایی نمیرسه ولی سپردمش به خدا به حق همین ماه رمضون خدا جوابشو بده!

  57. مسعود:

    جلو در خونم بارک کردم جریمه نوشتن
    اخه ا ین عدالته از خواب بامیشی یهو قبض جریمه رو ببینی خیلی بده اخ خدا مردم و هالو فرض کردن این کد مامور ۴۰۲۸۸۷

  58. مصطفی سالاریان:

    گذر از خیابان انقلاب تقاطع آزادی (توحید) در تهران به دلیل زوج و فرد بودن ممنوع میباشد . اگر از تند رو وارد این چهار راه شوید گردش به چپ و راست و دور زدن نیز ممنوع میباشد . حال اگر از مانع دوربین عبور کنید تنها جریمه زوج و فرد به شما تعلق میگیرد ولی اگر گردش به چپ و راست داشته باشید جریمه بالغ بر چند برابر میشود .
    اعتراض بنده این است که یک تخلف زوری شامل حال من شده و هیچگونه راهی برای بازگشت از این مسیر وجود ندارد .( عکس موجود ) لطفا رسیدگی شود

  59. روح اله احمدی پرست:

    با سلام خدمت شما سفید پوشان و حافظان امنیت و جان انسانها..اینجانب روح اله احمدی پرست ساکن اصفهان پیکان مدل ۷۹دارم که باهاش کار میکردم..چن وقت پیش تصادفی جزیی انجام شده که متوقف شده..رفتم خلافی بگیرم وقتی دیدمش دودستی زدم تو سر خودم..پیکان و فرار از پلیس؟؟جریمه ۵۰۰۰۰هزار تومنی؟خداشاهده من روزی ۳۰درآمد دارم الان ۲۵ روزه ماشینم خوابیده..توانایی ندارم خلافی پرداخت کنم،،دستور آزادیشو گرفتم ولی مشکل مالی دارم..تورو بخدا کمک کنین من زن و بچه دارم..شماره ماشین ایران .۹۲۱ص۷۴ ایران ۵۳ هستش،،آخه یه پیکان ۷۹….۷۰۰جریمه..خدا خوش نمیاد..جان جدتون کمکم کنین..خدارو در نظر داشته باشین..ممنونم

  60. یوسف منصوری:

    بدون ایست دادن در محور جم به فراشبند مبلغ ۲۴۰۰۰۰۰ ریال جریمه کردن .چه کار کنم

  61. رضا ٤٤٠:

    با درود
    چی بگم که دلم از این مامورین راهنمایی رانندگی پره
    روز ٩۵/١٢/١٧ ساعت ١٨:۴٠ که یه چهارشنبه فوق العاده پر ترافیک بود من بخت برگشته اول تونل صدر اتوبان نیایش بودم که مامور خدوم راهنمایی رانندگی به من گفت بیا از خط ویژه برو ،البته من امتناع کردم و گفتم دوربین داره ولی اون اصرار که دوربینا قطع شدن، منم از خداخاسته رفتم و الباقیه ماشینا پشت سرم اومدن ،،،حتی اونوره تونل هم از یه سرهنگ تمام پرسیدم که دوربین بودااااا،، ولی اون گفت همه قطع بودن، خلاصه نتیجه گوش کردن به فرمان پلیس که طبق آیین نامه راهنمایی رانندگی مقدمتر از علایم رانندگیه بنده ٨٠ هزار تومن جریمه شدم ،،، و امروز رفتم راهنمایی رانندگی سره رودکی -آزادی و اولاً اینقدر بد برخورد کردن و دوماً یه راهی رو جلو پام گذاشتن که یه آدم بیکار میخاد هی بره بیوفته دنبالش و اونم شاید جریمه پاک بشه شاید نشه
    از همین تریبون اعلام میکنم که حرف پلیس رو اگه گفت گوش نکنین

  62. سیده زینب میربابایی:

    سلام خسته نباشید امروز که جریمه اتومیبلم را چک می کردم متوجه شدم مبلغ ۶۰ هزار تومان در عوارضی قزوین و- رشت جریمه شدم در همان تاریخ و همان ساعت دقیقا پس از پرداخت عوارض هنوز یک متری نرفته بودم که پلیسی گفت ال ۹۰ نگه دار وقتی ایستادم نگاهی به ماشین انداخت و گفت خسته نباشید برو این پلیس همان مرا ۶۰ هزار تومان بخطر نبستن کمر بند جریمه کرد که صحت ندارد. بنده پیگیر قضیه هستم ولی منتظرم پلیس مربوطه جوابگو باشد چرا ؟ ما همیشه باید استرس داشته باشیم که بدون جهت جریمه می شویم پس هر چه که کار کنیم جریمه را نمی توانیم پرداخت کنیم .

  63. محمود اریافر:

    اتومبیل من بشماره انتظامی ۲۱۲ّب۳۷ ایران ۷۷ روز ۹۵/۱۲۱۰ بعلت خرابی در تعمیر گاه جهت تعمیر واقع در بین خیابان دکتر غریب ‌وجمالزاده جنب نمایشگاه اتومبیل خوابیده بوده ۰ واصولا من بسلفچکان قم تا کنون نرفتم استدعای رسیدگی دارم چون دوربین بوده عکس ارسال شود با تشکر وخسته نباشید

  64. ali28:

    باعرض سلام وخسته نباشی خدمت بروبج راهنمایی ورانندگی خداگواهه من ازاون افرادیم که ازتخلف بیزارم امامتاسفانه هرچندگاهی استعلام می گیرم مبلغ قابل توجهی خلافی دارم طرف خلاف کرده افسرشماره شوندیده شماره پلاک بنده رونوشته خیلی هامثل من هستن بخداگناه داره بناحق جریمه نوشتن اونجایی که بایدبنویسیدکه تصادف نشه نمی نویسیدکمی بیشتردقت کنید…

  65. پريسا:

    اتوبان حکیم چمران قبل از زدن تابلو زوج و فرد یک میلیون جریمه شدمٍ، تازه تابلو زدن که زوج و فردء از هر خودروی که مث من مسیر هرروزشون بودء از این مبالغ بگیرن درامدشون عالیه که… خوب کلاهی سر مردم میزارن

  66. مرتضی:

    لطفا فرمتی درسایت برای درج اعتراضات تهیه کنید تا اعتراضات با دلایل ومدارک قابل ثبت باشه وجوابیه هم درهمان فرم اطلاع رسانی شود

  67. م:

    سلام چرابرای رفاه کسانی که به حق اعتراض دارند فرمتی درسایتتون نمیزارید که بشه مدارک واعتراض رو دراون فرمت تکمیل کرد وپاسخگو باشید چون با توجه به هزینه حضوری پیگیری این امکان برای همه وجود نداره که مثلا یکروز از وقتش رو برازه واسه پیگیری وآخرش هم جوابی نگیره

  68. مرتضی:

    سلام متاسفانه در طرف ۴دقیقه چهار دوربین با فاصله یک دقیقه وهر کدوم ۶۰ هزارتومان درمحل یاسینی دریکروز جریمه کرده مگه میشه این همه دوربین نزدیک به هم بزارید وچهار باربجای یکبارجریمه کنید اسمس واطلاع رسانی هم که کلا تعطیل کردند اینا فقط زور گویی هست ما که راضی نیستیم متاسفانه پیگیری کردن هم که نتیجه ای نداره بجز اتلاف وقت وسر درد کردن مردم

  69. مل ک فیصل تمندانی:

    اعتراض نامه خلافی ماشین /۵۰۰۰۰۰۰ هزار تومان

  70. امید:

    یک روز جمعه در منطقه مولوی تهران افسر پلیس خودروها را برای عبور به داخل خط ویژه هدایت کرد و من دقت کردم که دوربین داخل خط ویژه فلاش زد. الان بعد از گرفتن خلافی دیدم که ۸۰ هزار تومان ورود به خط ویژه جریمه شده ام. پلیس +۱۰ که می گوید دوربین اعتراض ندارد. حالا می خواهم به مراکز راهور این خبر مراجعه کنم.

  71. محمدرضا شمسائی:

    جریمه در گذرگاهایی لحاظ شده که خودرو ترددنداشته است
    هیچ اخطاری از پلیس دریافت نشده ولی جریمه منظور شده

  72. علی:

    بخاطر اینکه ماشین را دوبله گذشتم جریمه شدم و قبول دارم البته گاهی وقتا تو خیابونی که پارکینگ ندارهو بای۴د ما هزینش را بدیم بعد می رم قبض را پرداخت کنم می گا قبض جریمه خط خوردگی داره باید بری کپلیسبه علاوه ده اخه مگه مشکل منه که مامور روش خطقبض را خط خطی کرده
    کلا کشوری داریم که از نظر امکانات جاده ای کلی ایراد داره ولی فقط م قع پول گرفتن خودشون را با کشورای پیشرفته برابر می کنحد.

  73. بختیایری:

    وقتی راه های ما استاندارد شد و وقتی جاده ها عاری از دست اندازهای مخرب شد و زمانی که شما اصول مهندسی راه ( اضافه شدن ۱/۵ کیلومتر به سرعت وساءل نقلیه) را فهمیدی. انوقت می توانید جریمه های نجومی بکنید. اگر قوانین برای حفظ جان مردم از حوادث است پس چرا جلوی خودرو های غیر استاندارد و غیر عقلانی فرغونسازان وطنی را نمیگیرید؟ ظلم تا به کجا؟ خدا لعنت کنه بانی های این بی عدالتی هارا

  74. مصطفایی:

    کی میخواهی جریمه خودروی مرا اصلاح کنی علکی ۶۰۰۰۰۰ریال جریمه کردی شیفت به بوشهر نرفته یاسوج تلخسرو یعنی شهر بوشهر گفته می شود

  75. مصطفایی:

    در تاریخ ۹۵/۰۹/۰۹ماشینم توی حیاط اداره بهزیستی استان یاسوج پارک بوده واز دوربین مکانیزه ثبت شده شماره ماشین ۸۲ ب ۲۷۳ ۴۹ایران دراستان ثیف به بوشهر نرفته چرا علکی جریمه میکنی من در محل کار حضور داشتم وماشینم در اداره پارک بوده ۶۰۰۰۰۰هزارریا ل جریمه دوربین ثبت کرده فکر کنم بجای ۲۷۱و۲۷۲و۸۱این جریمه برای من ثبت کرده اند چراخودروی مرا جریمه میکنی

  76. شهروند:

    پلاک ماشین من زوج هست و دوربین در روز چهارشنبه ماشین من را جریمه کرده آن هم در ساعتی که من سرکارم بوده ام. لطفا جهت رسیدگی به جرایم و تخلفات راهنمایی و رانندگی سامانه اینترنتی تشکیل دهید تا مردم برای اعتراض به جریمه های ناحق از کار و زندگی خود نزنند.

  77. امید:

    آخه اسکل فکر میکنی اینا میشینن به درد دل تو گوش میدن؟!!! اینا فقط بلدن ظلم کنن… پناه بر خدا

  78. مسعود:

    با سلام در سال برا من ۱۰۰ هزار تومان به دلیل سبق تغیر مجاز دو برگی نوشتن که در سال تازه متوجه شدم الان هر جا که میرم هیچکی جواب نمید .چرا رسیدگی نمیکنین .انشالله هر کی این جریمه رو اگه الکی نوشته نتیجه این کارش رو ببینه

  79. علی:

    من تا حالا پامو به ماکو نگذاشتم از اونجا ۱۹۰ هزار تومن جریمه اومده . واقعا این مامور که این جریمه رو نوشته به شماره ماشین نگاه نکرده؟

  80. هموطن:

    افسر پلیس بازرسی دالکی بوشهر به من گفت بزن کنار مدارکت بیار گفتم چرااااا گفت کمربند نزدی گفتم اینم کمربند حتی سرنشینای عقب هم کمربند زدن گفت من میگم کمربند نبستی گفتم پس این چیه گفت الان بستی!!! هرچی دادوهوار کردم شد هییچ کو گوش شنوا و جریمه نوشت الکی الکی خلاصه ظلم میکنین به ملت چون میتونین ولی اون دنیایی هم هست

  81. فرهاد:

    درود به همه.کاش متناسب با افزایش جریمه ها یه خورده هم کیفیت و ایمنی خودروهای وطنی و همچنین جاده ها رو ببرن بالا!!!از ماست که بر ماست.

  82. احمد زارعی:

    برای خودروی اینجانب در تاریخ ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    در کمربندی شیراز جریمه مربوط به استفاده از تلفن همراه بصورت دوبرگی صادر شده که کذب محض هست . خواهش میکنم برای رضای خدا رسیدگی کنید و انقدر ظلم به مردم نکنید

  83. غلامرضا نریمانی:

    اینجانب درتاریخ ۹۳/۱۰/۲۷ بوسیله دوربین طی شناسه قبض ۸۷۴۵۵۵۳۲۰۰۲۹۰ وشناسه پرداخت۰۰۰۰۰۴۰۰۳۳۱۴۷ درمحورزاهدان نهبندان رفت به علت تخلف از سرعت مجاز مبلغ ۴۰هزارتومان جریمه شدم که درساعت ۱۸/۵۸ مورخه ۹۳/۱۲/۲۶ طی شماره پیگیری ۱۴۵۵۹۸۴ دربانک ملی شعبه دانشگاه آزاد مشهد(۴۴۴) از حساب ۰۳۴۴۶۵۳۵۲۸۰۰۴پرداخت نمودم ولی از حساب خودرو به شماره پلاک ایران۳۶-۲۹۳ص۴۵ حذف نشده که دراین راستا با همین عنوان در تاریخ ۹۵/۰۷/۱۸می خواستم گزارشی برای حذف ارسال کنم که گویا مجدد برای خودم تخلف ثبت وارسال کردم لطفا راهنمایی بفرمایید.

  84. مهران:

    سلام
    مهران هستم از کرج مبلغ صدهزارتومان جریمه دو برگی برای اینجانب ثبت شده که من اصلان مرتکب همچین خلافی نشده ام لطفا راهنمایی کنید که اصلان این جریمه دو برگی چی هست

  85. محمد:

    لعنت به این مآمورای عقده ای راهنمایی رانندگی .از فاصله دو کیلومتری منو به خاطر سبقت مجاز ۲۰۰ تومن جریمه کرد پاشو تو یک کفش کرد که رو خط ممتد بودی .قبل ۶۰ روز ۴۰۰ تومن شده ۲۰۰ تومنم واریز کردم ۴۰۰ تومنم سر جاشه .شکایتمم نتیجه نداد .خدا لعنت کنه اینارو اسراعیل ظلم اینا رو مرتکب نمیشه .مرد باشید پیاممو نمایش بدید

  86. میثم:

    با سلام
    بنده یک دانشجو بودم که بعد از فوت پدرم مجبور به ترک درس و شروع به کار کردن با خودرو شدم.حالا سوال من اینه که چطور میشه در یک روز و در یک ساعت من مبلغ ۷۵۵ هزار تومان جریمه شم؟

  87. محسن:

    من کارمند هستم و از ساعت هشت تا چهار داخل اداره هستم در یک روز دو تا جریمه شدم ساعت ده صبح خیلی برام جالبه.دسته هر اشخوری یه دفترچه دادن اونام مینویسین برای خودشون. زنگ زدم میگم چرا دوتا هست میگن بیا رودکی شکایت کن. مگه من بیکارم که برای هر ۲۰ هزار تومن بیام و التماس هم بکنم. شما وقتی به این سادگی جریمه میکنید باید راه شکایتش هم راحت باشه ملت بیکار نیستن.

  88. اسماعیل:

    سلام. چرا خروج از طرح جریمه دارد؟ کسی که محل کار یا محل سکونت او در طرح است چه کند؟
    ما که محل کارمان توی فاطمیه ، قبل ساعت شش و بیست دقیقه از طرح رد شدیم. ساعت چهار بعد از ظهر برای رفتن به منزل دوربین خروج از طرح را جریمه کرده!!!!
    خروج از طرح به منزله ورود به طرح زوج و فرد است و جریمه می کنند. این ظلم است. چه قانونیه؟
    امیدوارم قانون اصلاح شود و برای خروج از طرح، دیگر مردم را جریمه نکنند؟
    باید اعتراض و انتقاد منطقی و مستدل کرد، حضوری یا تلفنی یا پیامکی و … تا قانون اشتباه اصلاح شود .
    نباید بی تفاوت باشیم تا مردم با جرایم بی دلیل نسبت به انقلاب و نظام بدبین شوند.

  89. وحیدوحید:

    سلام ساعت سه ونیم شب تو خیابون که حتی یکماشین غیر خودم نبودش منم مسافر به هوای چراغ راهنمای قم تو ا ن ساعت که چشمک زن میشن ازش د شدم ..بعد چند ماه رفتم خلافی بگرم دیدم دویست تومن خلافی نیم شب برام صار شده خدایش از انصاف ,خواهشن رسیدگی کنن..

  90. نوروزی:

    درتاریخ ۹۵/۴/۳۱در مسیر لاهیجان به لنگرود ساعت ۱۰صبح جاده خلوت با سرعت کم در حال تردد بودم. ناگهان تابلو ایست پلیس بالا رفت و من چون سرعتی نداشتم احتمالی که منظور پلیس خودروی پشت سرم میباشدبه راهم ادادمه دادم.غافل از اینکه جناب پلیس صرفا از روی لج لجبازی بنده را حسابی نقره داغ فرمودند ببلغ ناچیز ۴۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال ناقابل ۲۰۰/۰۰۰ تومان سرعت بیش از ۳۰ کیلومتر ۱۵۰/۰۰ تومان ۱۰۰/۰۰۰ تومان بخاطر صحبت با موبایل ۱۵۰/۰۰ تومان هم حرکت مارپیچ .غیر از مورد اول که سرعت بالا هم نداشتم . دو مورد اخری مصداق عینی خوردن مال حرام در حرام میباشد. ایا جا ندارد مراجع ما که در کوچکترین مسایل جامعه نظر فقهی و شرعی میدهنددر این جور مسایل چرا سکوت میکنند.؟ایا رعایت حلال و حرام فقط باید توسط مردم کوچه و کاسب بازار باشد.؟ جلو حرامخواری پلیسی که برای جرم و عمل انجام نشده مردم ستمدیده را بناحق جریمه میکنند. چه کسی و نهادی باید پاسخگو باشد.؟ من که منتظر پل صراط نمی مانم و تا پلیس خاطی را به دادگاه نکشانم دست بردار نیستم.

  91. علی خوزستان:

    من تو جاده خوزستان تنها بودم مامورا نگهم داشتن ۲۰۰ هزارتومان جریمم کردن گفتم که سرعتی نداشتم مامور راهنمایی بهم گفت سبقت غیر مجاز گرفتی گفتم ماشینی در جاده نبود مامور بعداز کلی توهین بهم گفت برو شکایت کن گفتم پس دوربینتون کجاست به من گفت چشمهایم دوربین هستن . آخرش هم گفت برو هر غلطی خواستی بکن . هم جریمه شدم به ناحق هم توهین کرد بهم . کسی تو خوزستان جوابگو نیست . راست میگفت هیچ غلطی نتونستم بکنم .

  92. رامین:

    سلام .ماشین من سی ان جی دستیه و آن زمان توسط نمایندگی ایران خودرو که مجوز هم داشته نصب شد .در تاریخ ۹۵/۵/۱توسط پلیس (سروان حسین -ر)فقط و فقط بخاطر عدم معاینه فنی ۵۰۰۰۰تومن جریمه شدم .با این که بارها به مراکز معاینه فنی مراجعه کردم آنها حاضر به انجام معاینه نشدند و گفتند فعلا مجاز نیستیم .چون تجهیزات لازم رو نداریم از طرفی پلیس هم جریمه میکنه .از سردار مومنی می پرسم آیا این واقعا درسته که چوب این بی هماهنگیها رو مردم بخورند؟اگه امکان معاینه فنی وجود داره پلیس خودش منو به یکی از مراکز جهت معاینه فنی معرفی کنه.

  93. محمد رضا بیکی:

    من از طبسم تهران اصلا نیامده ام رفتم خلافی گرفتم امده سرعت غیر مجا در اتوبان مخصمص قرچک که من نمی دانم کجا هست رفتم راهنمایی طبس می گویند برو تهران چون دوربین جریمه کرده الان چکار کنم اگر برم تهران باید ۵۰۰۰۰۰ تومتن خرج کنمراهنمایی کنید

  94. قربانی:

    من کارمند هستم و از ساعت هشت تا چهار داخل اداره هستم در یک روز سه تا جریمه شدم ساعت یازده صبح خیلی برام جالبه.دسته هر اشخوری یه دفترچه دادن اونام مینویسین برای خودشون

  95. پیمان:

    بنده در کمتر از دوساعت توسط دوربین مکانیزه بخاطر پارک در محل پارک ممنون دو بار دوتا ۴۰ تومن جریمه شدم این انصافه؟مجبور بودم واینمیستادم حالا خلاف کردم درست نباید دوبار جریمه کنه دیگه 🙁 عزیزان شیرازی برای یک ثانیه هم در میدون امام حسین (فلکه ستاد) توقف نکنید حتی اگر در حال مرگ باشید.

    • علی:

      سلام.یکی از جریمه های ماشینم در خلافی آنلاین دوبار ثبت شده.میشه اصلاح بشه

  96. علی:

    باسلام من در روز٫۱۲٫۲۹روزی که ماشینموتحویل گرفتم منوازخیابان قزوین شمشیری۲۰۰۰۰۰۰هزارریال جریمه کردن عبورازچراغ قرمز من یادم نیتش ولی خب این انصافه من نمیگم ردنشدم یادم نیست ولی خب این مبلغ واقعادرسته نهایتن۵۰۰۰۰۰هزار ریال گناه ماچیه من سرباز دولت چه جوری بایداین مبلغو پرداخت کنم هیچ کاریم نمیشه کرد

  97. ضربه خورده:

    ماموران راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه وبویر احمد بیشترشان فاسد و رشوه گیر هستند و وقتی نگهت میدارن مستقیما درخواست رشوه میکنند اگه هم بهشون ندی رفتار زننده ای دارند..متاسفم برای رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهشب یا خیال راحت سرشو روی بالشت میذاره در حالیکه نیرو هاش اینطور به نظام خیانت میکنندو به مردم ظلم

  98. کیومرث حیدری:

    من برای عید مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه شدم برای یک سبقت غیرمجاز ایا واقعا سبقت غیر مجاز جریمه اش اینقدره لطفا یکی جواب بده درضمن توجاده خوزستان بوده

  99. محمد اصلانپور:

    سلام گرچه همه پیامها رو خوندم و دیدم ستم کشیده مثل بنده فراوونه و آنچه البته به جایی نرسد فریاد است ولی بنده موارد زیادی جرایم تسلیم و دو برگی و الصاق دارم که به ناحق نوشته شده مکانهایی که اصلا نبودم وخلاف که مرتکب نشدم واقعا با این بی قانونی و ظلم به کجا میخواهید برسید غیر از کاشت تخم نفرت از خودتون در دل مردم

  100. محمد اصلانپور:

    سلام گرچه همه پیامها رو خوندم و دیدم ستم کشیده مثل بنده فراوونه و آنچه البته به جایی نرسد فریاد است ولی بنده موارد زیادی جرایم تسلیم دو برگی و الصاق دارم که به ناحق نوشته شده مکانهایی که اصلا نبودم وخلاف که مرتکب نشدم واقعا با این بی قانونی و ظلم به کجا میخواهید برسید غیر از کاشت تخم نفرت از خودتون در دل مردم

  101. منوچهر زرین فر:

    باسلام برایم دو خلاف ۴۰۰۰۰۰ریالی امده مسیر جلال ال احمد تا زیر پل یادگار امامولی هر چه سعی کردم علامتی نوشته ای ندیدم من تا بحل سعی داشته ام خلاف نکنم سابقه مرا ببینید باتشکر افسر باز نشسته ت ۰۹۱۲۲۰۹۳۱۱۲

  102. سعید:

    من درجاده قدیم اندیمشک به اتوبان خلیج فارس به خاطرجلوگیری ازتصادف خطرناکی که ممکن بود منجر به چپ شدن ماشینم شودوجان خانواده ام به خطربیافتد مجبوربه سبقت غیر مجاز در حضورپلیس نامحسوس شدم بااینکه پلیس خودشاهدماجرابودمتاسفانه به ناحقمراجریمه نمود وباکمال بیشرمی گفت شمابرخورد می کردید بعد من اورا مقصر میکردم ایا باید خانواده ام کشته میشدند ازنظرمن اگر پلیس راهور پیگیر جریمه من نشود دیگرهیچ اعتمادی به حرفایشان ندارم۹/۱/۹۵

  103. سعید:

    من درجاده قدیم اندیمشک به اتوبان خلیج فارس به خاطرجلوگیری ازتصادف خطرناکی که ممکن بود منجر به چپ شدن ماشینم شودوجان خانواده ام به خطربیافتد مجبوربه سبقت غیر مجاز در حضورپلیس نامحسوس شدم بااینکه پلیس خودشاهدماجرابودمتاسفانه به ناحقمراجریمه نمود وباکمال بیشرمی گفت شمابرخورد می کردید بعد من اورا مقصر میکردم ایا باید خانواده ام کشته میشدند ازنظرمن اگر پلیس راهور پیگیر جریمه من نشود دیگرهیچ اعتمادی به حرفایشان ندارم

  104. محمدی:

    سلام و خسته نباشید تا انجایی که من اطلاع دارم از اسم مشخصه وظیفه ماموران راهنمایی و رانندگی ولی متاسفانه شده غایم شیم جریمه کنیم یا اینکه وقتی بحث پیش میاد بعدش خلافی میگیری میبینی چنتا جریمه هم بیشتر نوشتن در صورتی که همچین خلافی مرتکب نشدی وطبق تجربه برای اثباتش هم وقتت هم اعصابو روان را باید صرف این کار کنی که در نهایت به نتیجه نمیرسیم به همین دلیل من ان مبلغ را پرداخت کرده ولی بحساب صدقه گذاشتم و امیدوارم که ان مامور جواب جریمه دروغ را بگیرد با ارزو سلامتی همکارانی شبانه روز زحمت میکشند

  105. حسن زنده دل:

    سلام.بزرگراه حکیم از چمران به بعد زوج فرد شده در حالی که هیچ گونه علایمی مناسبی نسب نگردیده است ضمنا مقداری جلو تر یک تابلو اندازه کف دست نصب شده . آن هم با نخ بسته شده . که قابل رویت برای رانندگان نیست. و بعد از تابلو هم خروجی وجود ندارد که رانندگان از آن مسیر زوج وفرد خارج شوند لطفا رسیدگی نمایید تا مردم بیخودی جریمه نشوند

  106. شهریار:

    باسلام مبلغ ۹۰۰۰۰۰۰ ریال در ۱۷ فقره توسط دوربین جریمه شده ام حتی یک مرتبه هم عکسی توسط راهنمایی و رانندگی به منزل ارسال نشده است اطلاع رسانی در مورد معابر زوج و فرد اگر در معابر با تابلو نشان داده شود بسیار خوب است اما متاسفانه اطلاع رسانی شفاف نیست چرا وقتی دوربین جریمه میکند هیچ تذکری یا عکسی به درب منزل ارسال نمیشود؟ اگر فقط یک بار عکسی فرستاده میشد من برای مرتبه دوم متوجه خلافم میشدم و دیگر ناخواسته مرتکب خلاف نمیشدم

  107. حسن زنده دل:

    سلام. بزرگراه حکیم شرق بعد از چمران بدون علایم باز دارنده زوج وفرد شده ورانندگان بدون اطلاع جریمه میشوند .لطفا یک تابلوی بزرگ زوج وفرد نصب شود وضمنا بزرگراه که زوج وفرد نمیشود .

  108. سمانه:

    سلام من یه سوال داشتم چطوری میتونم خلافی که بخاطر سرعت با دوربین ثبت شده رو کم کنم؟اصلا کم میکنن؟

  109. سعید شدیدی پور:

    با سلام و عرض ادب ، ضمن تشکر از رحمات مامورین محترم راهور ، بدینوسیله به اطلاع میرساند تعداد چهار فقره تخلف طرح زوج و فرد در مسیر چمران به حکیم شرق که از روی پل چمران که بنده در مسیر بوده ام برای اینجانب ثبت شده است که در این خصوص به اطلاع میرساند تابلوی نصب شده در انتهای پل چمران میباشد لذا در صورت ورود از روی پل در انتهای پل با تابلو طرح زوج و فرد روبرو میشوید که نه راه پیش داردید و نه راه برگشت تنها راه برای عدم خلاف پرت شده از روی پل به بزگراه چمران میباشد زیرا دنده عقب نیز در بزکراه ممنوع میباشد، لذا با عنایت به اینکه بنده به قانون احترام میگذارم در خواست میشود نسبت به حذف تخلف صورت نگرفته دستور لازم صادر فرمایند، کسانی که رعایت قانون برای آنها مهم است دچار این هزینه نا خواسته شده اند لذا در صورت عدم حذف تخلف های یاد شده موضوع از طریق مقامات عالی رتبه پیگیری خواهد شد.

    با تشکر- سعید شدیدی پور

  110. جریمه های دو برگی غیر تسلیمی خودر:

    سلام از طریق سایت نسبت به پرداخت جریمه خودرو پژو ۴۰۵ به شماره ۹۳ -۴۳۷ ب۹۲ اقدام نمود دو مورد جریمه دو برگی مشاهده نمودم یک مورد عبور قبل از فرمان پلیس یک مورد عبور از عبور ممنوع در خیابان نشاط شیراز واقعا بنظر خودم اصلا مرتکب چنین خلافی نشدم و چون اطلاع نداشته ام دویرابر شده لطفا راهنمایی بفرمایید .حداقل از طریق پیامک یا روش های دیگر باید اطلاع رسانی شود

  111. حامد:

    سلام من یک دستگاه خودرو پژو دارم که بخاطر اینکه از خلافی خودم خبر دار بشم هر هفته یک بار بصورت پیامک استعلام میگیرم.چند بار جرمه شدم و وقتی برگه خلافی رو گرفتم برای پرداخت متوجه شدم که محل جریمه جایی بوده که اصلا توی عمرم اونطرفا نرفتم اما جریمه شدم به هر جا هم میرم کسی رسیدگی نمیکنه اخرش هم محکوم به پرداخت جریمه ای هستم که جریمه واقعی نیست

  112. مهناز:

    فقط بگم خاک برسرشون با این قانونمندیشون.که جریمه الکی ثبت میکنن یه مشت آدم اقده ای گذاشتن مامور که فکر میکنن خیابونا به نامشونه الکی مینویسن خدا لعنتتون کنه که درامدتون از خالی کردن جیب ملتی است که دلخوشن ماشینهای ایرانی سوار میشن با جون خودشون بازی میکنن.

  113. محمد مصطفی:

    با سلام و احترام خدمت طراح سایت یه سوال داشتم اینجا همه جور چیزی پیدا میشه جز اعتراض زدن خلافی.لطفا اگر پیام ها را مطالعه می فرمایید پیگیری کنید .
    که
    الان بنده شماره خودرو , نوع خودرو , محل تخلف , شماره سریال قبض و شرح اعتراض خود را کجا قید کنم.۰۹۱۲۱۵۱۰۵۳۴

  114. سعید:

    سلام منزل ما ۵۰۰ متر داخل محدوده زوج و فرد میباشد و تاکسی خور نیست روزهایی که ماشین نیارم مجبورم از آژانس استفاده کنم که حدود ۲۶۰۰۰ تومان رفت وبرگشتم میشه حالا بنظرتون ۲۰ جریمه بشم به صرف نیست آیا به نظرتون درسته که من مجبور باشم منزلمون و بخاطر طرح عوض کنم حالا موندم این جریمه رو به راهنمایی و رانندگی بدم یا به املاکی و صاحبخانه جدید شما قضاوت کنید

  115. 09155014177:

    به نام خدا
    باسلام
    من دارای یک دستگاه خودرو به شماره ابران۱۲-۴۶۸و۸۴می باشم وبه تخلفات خود اعتراض دارم اگر امکان دارد مقداری تخفیف بدهید تا توان پرداخت داشته باشم

  116. پویا:

    در تاریخ ۹ آبان ۹۴ یکبار وارد طرح شدم ، قبول دارم…جریمه ش رو هم پرداخت کردم…
    ولی باید چکار کنم وقتی که الان (بعد از یک ماه) دوباره برای اون تاریخ و در همون محل جریمه ثبت کردن؟؟؟!!!

    هیچ حساب کتابی نداره….مثلا قانون یک کشور جمهوری اسلامیه…پاشم الان برم دنبال اینکه ببینم این جریمه چرا دوباره ثبت شده…خب اینطوری باید ۵۰۰۰۰ تومان خرج کنم تا حالا بعدش شاید معلوم بشه که حق با من بوده و بعیده این البته….
    حلال نیست این پولایی که از مردم میگیرین…

  117. حسین فضلی مقصودی:

    باسلام و احترام باید بعرض برسانم حقیر دارای پلاک مخصوص جانبازان و معلولین مباشم که برای خرید دارو در تاریخ ۹۴/۹/۱۲ ساعت شش و نیم به مدت ۵ دقیقه در میدان فردوسی توقف نمودم که مبلغ چهل هزار تومان جریمه شدم که باید عنوان نمود اولا توقف من باعث ایجاد مفسده ای نشده ثانیا فلسفه وجودی چنین پلاکی برای حقیر چیه؟

  118. احسان کمالی:

    اینجانب احسان کمالی دارای ماشین زانتیا به شماره ۹۳ ۲۲۸ح۱۷ زمان نقل وانتقال برگ جریمه بمن دادند ومبلغش ۱۴۰ هزارتومنان بوده وناچارا آنرا پرداخت کردم ولی مکانی که جریمه شده ام اصلا من درآن مکان تردد نکردم وهیچوقت سبقت غیر مجار نداشتم وآن هم جلو پلیس وبعد ازفرمان پلیس هم تبعیت نکرده باشم محال است اینکار را انجام داده باشم این مورد غیر قابل تحمل است وخیلی فشار بمن آمد که قبض را پرداخت کردم چنانچه شماها می توانید کاری انجام دهید خدا وکیلی انجام دهید

  119. مهدی جباری:

    خلافی ماشینم همش دوبرگی والصاقی هست خواهش میکنم رسیدگی کنید

  120. حاجی:

    با سلام و احترام این حقیر در تاریخ ۱۹/۵/ از ساعت ۱۰ تا ۳۰/۱۲ دقیقه ظهر در خیابان امام خمینی ره مشهد ۲ مرحله با کد مامور ۶۷۵۰۵ و احتمالا ۹۵۳۳ و یا شماره جریمه ۷۵۷۹۷۰۸۱۳۶ هر کدام مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰ ریال جمعا ۸۰۰٫۰۰۰ ریال جریمه شده ام که مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰ ریال به دلیل توقف در محل ممنوع به حق بوده ولی جریمه بعدی در همان محل که ماشین جابجا نشده و هر دو برگ جریمه زیر برف پاکن بوده آیا مامور دومی قبض جریمه را ندیده که ناشی از عدم توجه و دقت ایشان بوده است و نکته دیگر ما دو ماشین بودیم در آن محل که زائر در مشهد بوده هردو جریمه شدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  121. شش:

    آقا این چه وضع جریمه کردنه؟؟
    ماموران راهنمایی و رانندگی به احدالناسی جوابگو نیستند

    هیچ مرجع قانونی برای برخورد با آنها وجود نداره

    اگه کوچکترین بحثی با اونا بکنی، جریمه رو دوبرابر می نویسن

  122. علی:

    سلام.خدمتتون عرض کنم قدیما میگفتن گوش اگر گوش تووناله اگر ناله من…..آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.حالا ما دلمونو خوش کردیم که با این سامانه وثبت نظر و….کاری درست میشه که زهی خیال باطل…..این دومین باره که تو روز تعطیل توسط دوربین های طرح ترافیک سه مورد جریمه ۲۰۰۰۰۰ تومنی شدم و بار اول تو گرمای تابستون و ماه رمضان پس از دوبار مراجعه حضوری (بله مراجعه حضوری)به خیابان آزادی تقاطع رودکی تونستم دو بار جریمه ورود به طرح اونم روز ۱۳ رجب (تولد حضرت علی)که واقعا این روزا جای شمشیر عدالت گسترش خالیه رو پاک کنم و هنوز خستگیه اونا تموم نشده با یه جریمه ۲۰۰۰۰ تومنی دیگه واسه روز ۱۷ تیر (شهادت حضرت علی)یا همون ۲۱ رمضان روبرو شدم و باز امر به مراجعه حضوری فرمودند.انگار ما بیکار فقط نشستیم که آقایون اشتباه کنند و دوربیناشون روشن بمونه و جریمه بشیم و بریم سواحل آزادی و رودکی وپس از بازدید بدنی و تحویل گوشیو پرداخت ۲۰۰۰ تومن برگه خلافی وبا گردن کج تقاضای پاک کردن اونا رو از مقامات بکنیم.خدایا خودت فریاد رسی برسون.

  123. عباس عباسی:

    fبا سلام بنده بیمار دیالیزی هستم بنا بر تاکیدان مامورین انتظامات بیمارستان نمازی شیراز با گذاشتن کارت دیالیز خود زیر شیشه خودرو ماشین را داخل محوطه بیمارستان پارک کرده ام مامورین پلیس بدون توجه در سال جاری دوبار بنده را جریمه الصاقی نموده اندکه قبض اول را ندیده ام وقبض دوم را محترمانه زیر برف پاکن روی کارت دیالیز گذاشته بوده اند ما نصف عمرمان را در بیمارستانها سپری میکنیم چه کنیم؟ به خدا پول داروهایمان را هم انجمن پرداخت میکنه

  124. حقیقت:

    الکی ۱۶۰هزار تومن منو جریمه کردن.

  125. حسام:

    با سلام . یک ماه پیش در جاده رشت به آستارا با سرعت ۸۰ تا در حرکت بودم .دقیقا جلوی پلیس راه صومعه سرا یک سرعت گیر وجود دارد و همه ماشین ها به آرامی عبور میکنند. دقیقا چند متر بعد از سرعت گیر یک سمند قهوه ایی با آرم کنترل نامحسوس که ۲ تا مامور در آن نشسته بودند ایستاده بودند که مثلا ماموران کنترل نامحسوس بودند. جالبه در آن نقطه به خاطر سرعت گیر و پلیس راه حداکثر سرعت ماشین ها بیشتر از ۳۰ یا ۴۰ تا نمیتواند باشد. یکدفعه یکی از مامورا سریع از سمند پیاد شده و جلوی منو گرفت. و با لهجه رشتی گفت سرعت غیر مجاز داشتی و الان ۱۵۰ هزار تومن جریمته میخای چیکار کنی حالا نقدی حساب میکنی یا بنویسم !! جالبه دوربین هم نداشتند !! من که از تعجب نمیددونستم چی بگم تا خالا همچین چیزی ندیده بودم که توی روز روشن با لباس نظام دارن راهزنی میکنن !!اعتراض کردم و گفتم من کاری نکردم شما داری حرف زور میزنی و منم از این پول ها به کسی نمیدم. مامور درجه دار که توی ماشین نشسته بود بعد از این که فهمید من پول بده نیستم یواش به همکارش گفت ولش کن بره.منم فکر کردم حتما بیخیال من شدند. بعد از یک ماه که خلافی گرفتم دیدم همون نامردای بی وجدان ۱۰۰ هزار تومن جریمم کردن اونم به صورت دوبرگی. حتی قبض جریمه هم بهم نداده بودن.

  126. بهرام:

    با سلام، امروز رفتم خلافیه خوردرام رو گرفتم با تعجب دیدم دوتا جریه در تاریخ ۱۰/۳/۹۴ در استان گلستان برایم ثبت شده یکی نیستن کمربند ایمنی و بعدی عدم توجه به اخطار پلیس در صورتی که بنده در آن زمان در تهران و در اداره مشغول کارم بودم. بعد از تعطیلات عید به هیچ مسافرتی نرفته ام بعدم جالب اینکه جریمه بصورت تسلیمی هم بوده است واقعاً این عدالته؟ امیدوارم که مسئولین عمداً مرتکب چنین گناهی نشده باشند.من که راضی نیستم انشاا… اون دنیا …..

  127. علیرضا:

    سلام.من با ماده ۱۴۲ آیین نامه راهنمایی مشکل پیدا کردم وجواب درستی نگرفتم دو نفر سرهنگ و یک ستوان سوم این قانون را یک جور ویک ستوان دوم ویک سرگرد یک نوع دیگر تعبیر میکنند اولی ها میگویند حق تقدم با وسیله نقلیه ای است که دنده عقب پارک دوبل میکند اینها مدرس آموزشگاه هستند دومی ها میگویند حق تقدم پارک کردن با وسیله ای است که دنده عقب (دوبل) پارک میکند اینها کارشناس راهنمایی هستند. لطفا کمکم کنید

  128. علي:

    روز پنجشنبه ۱۴-۳-۹۴ ساعت ۱۹:۳۰ جهت صرف غذا به رستوران نشاط واقع در خیابات ستاری رفتم و ماشین را مثل بقیه ماشینهایی که روبروی رستوران های طرف مقایل رستوران بودن پارک کردم و هیچ تابلوی توقف ممنوع و … وجود نداشت ولی بعد از اینکه برگشتم دیدم ۳۰۰۰۰ تومان بی دلیل جریمه شد بعد متوجه شدم صاحبان رستوران های دیگر به علت حصومت با رستوران نشاط با پلیس منطقه دست به یکی کردن و مشتریانی که از آنها خرید نمی کنن را جریمه می کنند، حواستون باشه !

  129. جمشید:

    سلام. نظرها رو که می خونی سر درد می‌گیری از این همه مشکلات که فکر نمی کنم کسی به فکر حلشون باشه
    غیر از این مشکلات نمی دونم چرا تو ایران مردم و پلیس روبروی هم قرار دارند و حتی احترامی بینمشون وجود نداره.
    راستی چرا قبض الحاقی دو برابر میشه

  130. اسماعیل راعی دهقی:

    با سلام.چرا یک افسر پلیس بواسطه سلیقه شخصی یک نفر را جریمه میکند .بنده دارای خودروی آردی به شماره شهربانی ۳۱ص۱۵۱ایران ۵۳میباشم ومبلغ ۱۰۰تومان در میدان لاله اصفهان جریمه شده ام که هیچگونه جرمی را مرتکب نشدم.با افسر مربوطه هماهنگ شود ببینم علت اینکه به این سادگی در حق مردم ظللم میکندوحقوق افراد را لگد مال میکندچیست.موبایل۰۹۱۳۲۱۱۷۹۶۴-تاکی مردم شاهد زور گویی برخی از افسران راهور باشند.

  131. mehdi:

    در تاریخ ۹۴/۲/۲۲ ساعت ۶/۵ صبح پلیس راهوری جریمه ای بی دلیل برای اینجانب ثبت کرده که برای هرکسی عنوان کردم تعجب کرده که اقای پلیس از داخل آینه بغل فاصله ۱۰۰ متری پشت خود را دیده که من در خط ممتد سبقت گرفتم و هرچه من گفتم که بعد از خط ممتد سبقت گرفتم گوش نکرده و مبلغ ۵۰۰۰۰۰ ریال اینجانب را جریمه بی دلیل کرده است خواخشمند است از بزرگان پلیس راهور اگر خدا و پیامبر و عدالت را قبول دارن به این موضوع رسیدگی کنن. با تشکر البته هر چه با شماره ۱۹۷ تماس گرفتم موفق نشدم کد مامور:۵۴۶۴ استان گلستان شهرستان گنبد

  132. رضا:

    با سلام: هفت سال پیش اتومبیلم را از آشنائی خریده ام و از آن زمان تا کنون از حاشیه تهران هم عبور نکرده ام (چون بنده فرهنگی بازنشسته و ساکن دزفول هستم)اخیراَ ماشین را به یکی از دوستانم فروخته امو برای تسویه حساب به پلیس ۱۰+ ماجعه کردم که با کمال تعجب می بینم کزارشی مبنی بر شکایت پلیس امنیت اخلاقی در تهران در /۰۱/۲۰ وجود دارد.به راهنمائی دزفول مراجعه کردم گفتد شخصاَباید تهران بروی (چون ماشین پلاک تهران هست)حال بفرمائید چرا من باید جور اشتباه ماموری را بکشم که یا دقت در ثبت درست شماره انجام نداده است.ضمنا شماره همراه من ۹۱۶۳۴۴۶۸۶۲ می باشد.ممنون ار راهنمای شما

  133. علیرضا محمحدی:

    خلافی که برای خودروی اینجانب به شماره ۳۵۶ ط ۴۴ ایران ۶۸ صادر گردیده سه مورد ان در محدوده خلاف تردد نداشته است.
    پیشاپیش از پیگیری شما کمال تشکر را دارم.

    • علی:

      چرا موقعه جریمه کردن وپول گرفتن این همه خدمات میدید ولی واسه شکایت وپیگیری آن کلی دردسر وزحمت میدید؟!!!!!!!!!!

  134. داود:

    کمربند ایمنی من و سرنشین جلو همیشه در موقع رانندگی بسته می باشد اما اینجانب را به خاطر نبستن کمربند ایمنی ده بار جریمه کردندکه جمعا ۳۵۰۰۰۰۰ ریال می باشدونکنته قابل تامل برخورد ماموران می باشد جا دارد نسبت به برخورد ماموران تعالیمی به انها داده شود انها خدمت گزار مردم هستند نه ولی نعمت مردم و بودجه کشور را نمی شود از جرایم ما عادلانه که هیچ سنخیتی با درامد اقشار مردم دارد وضع نمود

  135. بینام:

    با سلام
    من مسیر کمربندی شهرری را بمدت ۱ سال عبور میکنم و الان ۱۲۰۰۰۰۰ جریمه دوربین دارم نکته اینجاست که در یک بزرگراه مگر چند تابلوی محدودیت سرعت باید باشد؟؟؟ ابتدا با ۸۰ وارد میشوید مقداری جلوتر باید ۵۰ باشید بعد باز ۸۰ بعد ۶۰ بعد ۸۰ و بعد ۶۰ و نهایتا ۸۰ و در هر قسمت دوربین شکارت میکند لااقل روزی شکار یکی از این دوربینها خواهید شد نکته اینجاست که اقایان اساتید اگر من راننده تمام هوش و حواسم باید به کنار جاده باشد که محدودیت سرعت چقدر است اگر عابر جلوی ماشین بپرد ایا میبینمش؟؟؟ و در اخر نفت ارزان شده کشور زیر بار تحریم کمر خم کرده و اقایان کسری بودجه را از جیب مردم جبران میکنند.این پول نفت که سر سفره ما نیامد اخر سر سفره محقر ما را بر نچینید.این حق زن و بچه ماست میپردازیم عیب ندارد ولی از گوشت سگ حرامتر

    • مهدی صادقیان:

      چند روز ی مدام پلاک ماشین فرد دیگری به شماره موبایل بنده پیامک میشه باید چکار کنم ؟

  136. ایرانی:

    ملت بیکارن که راه بیافتند دنبال شکایت مثلا برای ۲۰ هزار تومان!!

    • حق نام شما...:

      شما عربی – ایرانی نیستی

  137. مجید عباسی:

    من یک کارگر هستم در روستا سیدآباد چناران ساکن هستم در روستا جاده خاکی پایین جاده اصلی در حرکت بودم که افسر ایست داد و مدارک را گرفت و ۵۰ هزار تومان جریمه هستی و افسر بی ادبی و با لحن بدی برخورد کرد که انگار قاتل گرفته است من اصلا راضی نیستم و واگذار کردم به خدامن که دارم جهزیه دخترم را با هزار بدبختی تهیه می کنم که گیر کفتارها می افتم ۰۹۱۵۹۰۰۱۵۸۷

  138. صفری:

    با سلام
    لطفا نظارتی روی تایمر چراغ راهنمای چهار راه ایرانپارس -ابشناسان داشته باشید .پرش این چراغ از ۱۲ به ۳ باعث میشه دوربین ها تخلف و نمره منفی ثبت کنن.

  139. عباس:

    با یلام پلیس مسول حفظ نظم . اسایش جامعه میباشد .متاسفانه بعضی از مامورین محترم اسایش خود را بر عموم مردم تحمیل میکنند . دیدم قبض جرایم را مجموع مهر میزنند و به دست مامورین وظیفه نا اگاه در سطح شهر داده که باعث ازار مردم و جریمه نا عادلانه میشود. حال اینکه جریمه مهر و امضاع سده چگونه توسط ی سرباز وظیفه سیاه میشود و چه سبستمی در اعتراض به ان باعث نصحیح میشود این قابل توجه میباشد خواهش ارامش مردم را بهم نزنید تشخیص تخلف راننپگی متخصص لازم دارد نه … چی بگم .ظلم پایدار نیست مراقب باشید.

  140. shima:

    ایا جریمه های الصاقی دوبرابرمیشود؟

    • صالحی:

      با سلام طی اقدام سریع در روز های تعطیل آخر هفته، پلیس نجف اباد اصفهان ،اقدام به جابجایی تابلوی ایستگاه اتوبوس و نصب آن در نزدیک درب دو مدرسه در خیابان شریعتی رو بروی اداره پست نموده و معلمان از همه جا بی خبر نیز در صبح روز شنبه نا آگاه طبق عادت اقدام به پارک ماشین های خود درب مدرسه نمودند.
      پلیس زیرک نیز سریعا در محل حاضر شده و تمامی خودروهای معلمان متخلف را جریمه نمودند. تا عبرتی شود برای سایر قشر زحمتکش عجول.
      احتمالا این بهترین روش برای اعمال قانون از طرف قانونگذاران خواهد بود.
      سوال؟به نظر شما: آیا هدف دریافت جریمه بوده است یا اعمال قانون؟
      ایا احتمالا پلیس مورد نظر با معلمان این مدارس مشکلی نداشته است؟

    • ویدا قورچیان:

      با سلام خلافی ماشینم را گرفتم ۲ تا جریمه دارم که یکیش الصاقی یکیش تسلیمی که هر دو دو برابر شده که کل مبلغ شده ۷۰۰۰۰ تومن برگ الصاقی به دست من نرسیده که ۲ برابر شده خواهشمندم رسیدگی فرمایید

  141. نامشخص:

    برای اعتراض به خلافی به شماره ۱۹۷ زنگ زدم اصلا کسی جواب نمیده

    • صالحی:

      منم همین طور تازه کلی همصبر کردم کلی هم برام اهنگ برام گذاشتن.

  142. حسین امیراحمدی:

    با سلام به تمامی پلیس های زحمت کش راه نمایی رانندگی و با تمام احترامی که برای ایشان قائلم باید عرض کنم خطای دید آن ها گاهأ باعث اشتباه در رویت پلاک خودرو و جریمه ها نا به حقی می گردد که بنده نیز از آن بی بهره نبوده و بدون هیچگونه خلاف و دریافت قبض جریمه ایی ۲ فقره جریمه شدم و چون جریمه به نا حق بوده و پرداخت نکردم دو برابر شده و از ۳۰۰۰۰ تومان به ۶۰۰۰۰ تومان افزایش یافته لطفأ در این موارد رسیدگی فرمایید.

  143. مهدی:

    راننده ای نیست که ازاین بلاها بسرش نیامده باشد.صدالبته که آنچه بجایی نرسدفریاد است.بهرحال این هم یکی ازمصادیقی است که بهش میگویند:حقوق بشر.یعنی دقیقا”همون چیزی که آقاشتره در خواب می بیند.

  144. محمد:

    در تاریخ۲۰/۹/۹۲ ساعت ۸ صبح خ شریعتی نرسیده به سیدخندان با یک خودروی دیگر برخورد نمودم و بخاطر حماقت و جلوگیری از ترافیک با قبول تقصیر به حاشیه خیابان رفتم در حالیکه با راننده دیگر مشغول صحبت بودیم یک بنز پلیس فرمان حرکت داد که به او فهماندم تصادف کرده ایم و مشغول تبادل مدارک هستیم اما بعدا دیدم ایشان در کمال بی توجهی و بدون دادن برگ جریمه به من برای ماشین خلاف توقف دوبله آنهم الصاقی نوشت که بعدا دو برابر هم شد و آن پلیس محترم فقط بخاطر اینکه مورد بازخواست بازرسی قرار نگیرد جریمه را الصاقی نوشت و بمن هم نداد.وقتی چنیر رفتاری از پلیس سر میزند آیا میتوان از دیگران توقع داشت؟

  145. علی:

    امروز خلافی گرفتم.دیدم ۱۸۰ هزار تومن به خاطر عبور از چراغ قرمز و ۸۰ هزار تومن هم به خاطر توجه نکردن به مامور قانون.یعنی ۲۶۰ هزار تومن فقط تو یه مورد جریمه کردن منو.در حالی که روحم هم خبر نداره.اخه انصاف کجاست؟؟من کلا ۶۵۰ تومن تو ماه حقوق میگیرم:-(

  146. منصور اسماعیلی:

    میدان کرج ماشینم پنچر شد تا بکشم بغل زاپاس رو بندازم،جریمه شدم
    آیا وسط میدان کرج باید عوض میکردم تا کلی ترافیک سنگین درست بشه؟؟

    میدانم رسیدگی نمیشود،درد دل کردم…

  147. مهدی:

    سلام به همگی
    به لطف خدا اسفند سال قبل بعد از مدتی یک خودرو صفر از ایران خورو خریدیم روز ۷ فروردین خدا بخیر کردو تو ستاری لوله روغن تر مز برید که شکر خدا خطر از سرمون رفع شد و ماشین بدلیل نداشتن قطعه تو تعمیرگاه مجاز خوابید روز ۱۰ ماشین حاظر شد رفتیم گرفتیم هنگام تحویل کیلومتر یادداشت شد هنگام آماده شدن هم یاداشت شد که ۷ کیلومتر تغیر را نشان میداد حالا سوال اینجاست چجوری میشه روز ۹ فروردین دوربین شهر ری ماشین رو گرفته باشه در حالی که از تعمیرگاه و برگشتش میشه حدود ۲۵ تا ۳۰ کیلومتر (حالا ۴۰ هزار تومان جریمه کی باید پرداخت کنه ؟)

  148. مهدی طاحونه:

    با سلام من تا بحال سمنان نرفتم وجریمه شدم. چگونه میتوانم اعتراض کنم. با تشکر

  149. رضا:

    با سلام.
    من در خیابانی در مشهد جریمه شدم که تابلو عبور ممنوع نداشت،قبل از من ماشینی در حال تردد بود که دنباش با فاصله در حال عبور بودم،چون علامتی برای منع عبور نداشت رد شدم که پلیس مرا ۵۰۰۰۰۰ ریال جریمه کردند.چگونه میتوانم اعتراض کنم. با سپاس فراوان

  150. عباس حسن زاده:

    سلام
    من یه جریمه دارم که اصلا تو اون ساعت نمیتونستم اونجا باشم یعنی شغلم اجازه نمیداده حالا این هیچ من یه روز جریمه شدم به مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان بخاطر پارک کردن حالا من این قبض و پرداخت کردم میدونید جالب کجاس ؟؟؟جالب اینه که من خلافی گرفتم همون قبض رو خلافیم امده ولی با مبلغ ۲۰۰۰۰ تومان پیشاپیشم بگم که شماره قبض همونه که تو برگه خلافی امده حالا بنظرتون یه جای کار ایراد نداره ؟؟؟ممنون میشم کمک کنید اگه لازم باشه میتونم فک کنم قبض و واستون

  151. محمد:

    وقتی یک سرباز با سن زیر ۲۵ سال رو میذارن کنار خیابون قبض جریمه دستش میدن معلومه که میخواد تلافی عالم و آدم رو سر هر کسی که از قیافش خوشش نمیاد دربیاره عقده اینکه ماشین نداره نامزد نداره و هر چیز دیگه رو در بیاره … در کل آقا خیلی جامعه بی رحمی داریم هیچکس به هیچکس رحم نمیکنه … اینه که دور از جون مثل سگ و گربه به جون هم افتادیم

  152. روح الله:

    سلام خسته نباشید:لصفا این جریمهای دوبرگه که اسمش دو برگی است که در برگه خلافی من سه برگی هم دیده شده را حذف وتا حد امکان جهت جریمه کردن خدرو را متوقف کنید وخلاف راننده را اثبات کنید که راننده اگر اعتراصی دارد همانجا اعتراص خود را به ان مامور بگوید یابه راهنمایی رانندگی همان منطقه اعتراض خود را بیان کند

  153. علی شهبازیان:

    سلام
    خلافی گرفتم نوشته تسلیمی در تاریخ ۹۲٫۰۹٫۲۷ دو بار جریمه کرده اند چراغ قرمز ۲۰۰ هزار تومان نداشتن گواهینامه ۶۰ هزار تومان ولی هیچ برگی به من داده نشده است واقعاً خدا رو خوش می یادمنی که خلاف نکرده ام.

    • MAJID:

      سلام
      مجید هستم از کرج مبلغ صدهزارتومان جریمه دو برگی برای اینجانب ثبت شده یکی توجه به پلیس و دیگری کمربند که دریک ساعت ودر اتوبان نوشته شده که من اصلان مرتکب همچین خلافی نشده ام لطفا راهنمایی کنید که اصلان این جریمه دو برگی چی هست

  154. ولی جعفری:

    در تاریخ ۳۰ فروردین بنده از ساعت ۷ صبح الی ۱۶ سرکار بوده ام در صورتی که مبلغ ۴۰۰۰۰۰ریال جریمه تسلیمی برای من ساعت ۱۱ در خ زند شیراز صادر شده که من بعد ازحدود ۳ ماه که خلافی گرفتم متوجه شدم اخه چطوری ممکنه ماشینه من تو خانه باشه و تو خیابان جریمه بشم اونم تسلیمی ؟این جریمه برا کدام ماشینه که برا من اومده بخدا از نظر شرعی هم که در نظر بگیرید اصلا کار درستی نیست

  155. علی:

    به نام خدا سلام برای شماره انتظامی خودرو اینجانب به تاریخ۱۱/۱۰/۹۱ به مبلغ۴۰۰۰۰۰ریال جریمه ثبت شده درحالیکه من باخودروشخصی درآن منطقه ترددنداشته ام وامسال منظورشده است به خداواگذرتان می کنم!!

  156. سيد علي اكبر حسيني:

    با سلام
    من در تاریخ ۰۳/۱۰ چند دقیقه در خیابان شهید بهشتی دوبله توقف کردم با کلانتری کار داشتم و هیچ چاره ای نبود بعلت فوریت مسئله بعد از اینکه برگشتم قبض جریمه ۳۰۰۰۰ تومانی بدرستی برام نوشته شده بود و روی شیشه قرار داشت حالا که خلافی گرفتم تو همان تاریخ و همان خیایابان دو تا ۳۰۰۰۰ تومان نوشتن من دو بار توقف ممنون وا نستادم لطفاًراهنمایی کنید اگه دوبار جریمه شدم چرا قبض ۱ مورد موجود بود

  157. صالح:

    با سلام میخواستم بدونم که مگه جریمه های الصاقی هم پس از دوماه دوبل میشند چون جریمه الصاقی اصولا نباید دوبل بشود شاید قبل از رسیدن راننده ان را باد برده است و راننده هیچ اطلاعی از ان ندارد .

  158. امیر آریا:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما برای خودرو بنده ۲۰۰۰۰۰ ریال جریمه مبنی بر توقف یا عبور از معابر از طرف راهنمایی در استان کرمانشاه خیابان مدرس به صورت دوبرگی در تاریخ ۹۲/۱۱/۰۵ اتخاذ شده و بنده تا به امروز یعنی ۹۳/۰۳/۰۱ هرگونه استعلام خلافی گرفتم با این نوع خلافی و همچنین نسخه ای دومی از سوی پلیس راهنمایی رانندگی برخود نکرده بودم .

  159. عدالت یا نا حقی:

    اقا این دوربین طرح ترافیک نزدیک محل کارم نصب کردند من ماشینو به اندازه یه کوچه از طرج طرافیک رد شده حالا باید جریمه بشم هر دف?۲۰تومن-مگه ما روزی چقد کار میکنیم تو ۱۲ ساعت؟
    بنده از قم هستم

  160. امیر آریا:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما برای خودرو بنده ۲۰۰۰۰۰ ریال جریمه مبنی بر توقف یا عبور از معابر از طرف راهنمایی در استان کرمانشاه خیابان مدرس به صورت دوبرگی در تاریخ ۹۲/۱۱/۰۵ اتخاذ شده و بنده تا به امروز یعنی ۹۳/۰۳/۰۱ هرگونه استعلام خلافی گرفتم با این نوع خلافی و همچنین نسخه ای دومی از سوی پلیس راهنمایی رانندگی برخود نکرده بودم . خواهشن پیگیری کنید

  161. احمد ایماندوست:

    سلام واحترام به مقام ودرجه پلیس راهور اولا من خودم جنوبیم وهیچگونه بی احترامی به مردم جنوب نکرده باشم وبنده یک کارمندم ودارای مدارک لیسانسم واز حقوق وقوانین سردر میبرم ولی همکارانتان در مناطق جنوب کشور نه براساس قوانین عمل میکنن من در شهرستان دیلم برام خلافی بصورت دوبرگی صدور نمودهاند که با عقل جور درنمیاید خلافی ذکر شده عبور از چراغ راهنما وآن هم در ساعتی که پلیسی بخاطر گرمای سوزان وماه رمضان وروشن نبودن چراغ راهنما در شهر دیلم بمبلغ ۱۴۰۰۰۰۰ریال .آیا شماها باز هم از اینگونه پلیس ها پشتیبانی خواهید کرد اعتراض کردم به نحوه جریمه گفتند خوب ما زدیم دیگه چکار میتونی کنی این هم جواب این افراد حقوق دان

  162. جهان بخش رحیم پور کوشکی:

    باسلام.بنده جرایمم را چک کردم شماره پ.۷۵۹ص۲۸ پژو ۴۰۵ نقره ای دوتا جریمه داشتم یکی ۶۰ هزار در فیروز کوه با کمال میل قبول دارم دیگری ۱۰۰ هزار تومان عبور از چراغ قرمز که تا این لحظه عمرم همچین خلافی نکردم و به هیچ عنوان قبول ندارم و اصلا من از اون مسیر آزادی نواب از عید به اینور رد نشدم خواهشن رسیدگی فرمایید. متشکرم از زحمات پرسنل خدومه راهنمایی رانندگی.

  163. سیروس:

    من از تاریخ ۲۰ اسفند ۹۲ تا ۱۷ فروردین ۹۳ چهار بار به هنگام گردش به چپ در خیابان سعدی( چهارراه مخبرالدوله یا همان میدان استقلال)درست وقتی که چراغ حرکت مستقیم سبز بوده و گردش به چپ هم چراغی ندارد جریمه شده ام.(۴۰۰ هزار تومان)این چهارراه بسیار شلوغ بوده و عابران پیاده و موتورسواران و اتوبوسهای قانون گریز شرکت واحد و گاریهای حمل بار و … به ماشینها امان نمی دهند. سئوال من این است که آیا این دوربین های به اصطلاح هوشمند، توانایی تشخیص تخلف و سد معبر عابران و موتور سواران فارغ از قانون را هم دارند یا اینکه فقط برای ثبت پلاک ماشینها تنظیم شده اند؟

  164. کیوان:

    من در تاریخ ۹۳/۱/۲۵ به پلیسی که در یک کوچه فرعی مشغول جریمه کردن ماشین هایی که ورود ممنوع امده بودن ، اعتراض کردم که این کارشما که دو طرف کوچه را اشغال کرده اید و مانع از عبور ماشیهای روبرو هستید کار درستی نیست و یه طرف کوچه را باز بگذارید ، که با برخورد بد پلیس موجه شدم و متاسفانه امروز که ۹۳/۲/۹ برای اخذ خلافی خود رو خود مراجعه کردم میبینم که ان پلیس ماشین من را به مبلغ ۰۰۰ر۰۵۰ر۱ ریال جریمه کرده و انواع جرایم از قبیل نبستن کمربند ، عدم توجه به دستور پلیس ، ورود ممنوع و …… هر چه دلش خواسته نوشته است حالا تکیف من با این مشکل چیست ؟
    لطفا پاسخ دهید

    • رضا:

      موتور سیکلت من رو که از ابتدا دست خودم بوده در شهر دیگری با عنوان توقف دوبله جریمه کرده اند!!!!!!!!!!!!

  165. بهنام:

    باسلام من درروز۱۴/۰۱/۹۳ازشمال به تهران میامدم که جاده هم خیلی شلوغ بودوبیشتر از۴۰تانمیشد رفت که درسه راه کوچصفهان یک سرهنگ دوم به نام عباس فهمانی ارشد بعدازاینکه ماشین جلویی من راهنمازد تادر کنار مغازه بایستدومن ازبغل اون ردشدم اشاره کرد بیام کنار بعد ازمن مدارک خواست من هم به اون گفتم جناب خلافم چیه گفت سبقت گرفتی گفتم اون ماشین راهنما زد وبه کنار رفت من ازکی سبقت گرفتم گفت من دیدم سبقت گرفتی بعدمدارک رودادبه رانندش وبنده رو بدون هیچ دلیلی ۱۰۰۰۰۰تومان جریمه کرداون هم توی سه راه که خط اصلا ممتد نبود وگفت ۵نمره منفی هم گرفتی حالا باید من چه کار کنم

  166. حسام:

    با سلام در مورخه ۲۶/۱۲/۹۲ در راه مشهد به ساری بودم که با سرعت مجاز و بستن تمامی کمربندهای سرنشین عقب و جلو.بین راه چمن بید.سرباز وظیفه پلیس راه چمن بید جلوی ماشین را گرفت من هم چون سرعتی نداشتم ایستام. گفت مدارک ماشین من هم دادم فکر کردم یک بازرسی ساده، ولی سریع رفت پیش چند وظیفه دیگه وبه ستوان سوم وظیفه ای گفت جریمه رو بنویس گفتم برای چی گفت به خاطر نبستن کمربند عقب گفتم مگه ندیدی همه بسته بودن گفت من بگم بسته نبوده بسته نیست.و در خواست رشوه کردگفت ندی جریمت میکنم. جالب اینجاست چند تا وظیفه دیگه هم اومدن همه گفتن ما هم دیدیم نبسته بودین جالب تر اینکه هیچ کادر اونجا حضور نداشت و داشتن ملت رو خالی میکردن.سریع با ۱۹۷ تماس گرفتم گفتم اینجا شده مکان زوگیری همه سربازه جلوی اسمشون رو گرفتن اینجا دارن با لباس نظامی زورگیری میکنن محترمانه و خیلی خوب گفتن ما رسیدگی میکنیم شما محل رو ترک کنید.ولی ۲۴/۰۱/۹۳ دیدم ۳۰ تومان همونجا جریمه شدم.جالبه واقعاً جالبه من افتخار میکنم به این کشور با این همه نظارت

  167. محمد کشاورز:

    با سلام…من امروز مورخ ۱۵-۱-۹۳ استعلام خلافی گرفتم که دو مورد زده که یک مورد آن صحیح است اما مورد دیگر در مورخ ۳۱-۶-۹۲ در کاشان ۸۰۰۰۰۰ ریال بابت سرعت غیر مجاز جریمه زده…در حالی که اتفاقا اون روز بنا به مورد بسیار مهمی در شیراز بودم..حالا چجوری کاشان بودم خبر ندارم.من این خودرو سال ۹۰خریدم و هنوز خارج از استان فارس با این ماشین نرفتم….سریال آن هم۰۴۶۷۸۱۳۸۴۶ است…با تشکر

  168. ولی الله آذرذرتشت:

    من در تاریخ ۹۲/۱۲/۹ ساعت ۳ بامداد جمعه در حال حرکت در کمر بندی آزادگان بسمت همت بودم گوشی همراهم از جلو داشبورد لیز خورد به پایین افتاد من کنار کشیدم و سرعتم را کم کردم در حد ۳۰ کیلومتر گوشی ام را برداشتم نگاه اناختم ببینم طوریش نشده باشه آن را گذاشتم جای مطمئن تری ناگهان نصفه شبی که هیچ ماشینی تو اون ساعت تو خیابون نبود پس از چند دقیقه حرکت ماشین پلیس در کنارم اشاره کرد بزن بغل ومرا که هیچ صحبتی با گوشیم نکرده بودم سی هزار تومان جریمه کرد خیلی سوختم منی که اینقدر قوانینو رعایت میکنم آخرش بی گناه جریمه شدم و صدمه روحی دیدم، آخه این درسته واقعا در این جور مواقع باید مو رو از ماست کشید در حالی که تو این مملکت چقد به من ظلم شده و هیچ قانونی بدادم نرسیده

  169. محمد:

    باسلام و خسته نباشیدخودتان قضاوت کنید اگر در محلی جریمه شویم دیگر پارک نمیکنیم اما ۷/۲۰۰/۰۰۰ ریال بدون اینکه حتی یک جریمه روی ماشین نصب شود در تاریخ های ۹۱/۹/۲۵ و۹۱/۹/۲۹ و۹۱/۱۰/۶ و۹۱/۱۰/۱۸ و۹۱/۱۰/۱۹ و۹۱/۱۰/۲۴ و۹۱/۱۱/۱ و۹۱/۱۲/۷ و۹۲/۸/۲۱ که هر کدام ۴۰۰/۰۰۰ ریال که دوبله شده و۸۰۰/۰۰۰ ریال شده وحتی حق اعتراض هم ندارم و مامورین بخش جرایم راهنمایی گفتند مجبوری پرداخت کنی و چون جمعا ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال شده در صورت عدم پرداخت ماشینم که پراید است متوقف خواهد شد شما بفرمایید با این همه گرفتاری و مخارج آنهم نزدیک عید چکار کنم

  170. جواد محمدحسینی:

    با سلام و خسته نباشید من در تاریخ ۹۲/۱۱/۵ پشت ترافیک سراه تقی آباد (ورامین) بودم که چراغ سبز بود وسط چهارراه چراغ قرمز شد قبض ۱۰۰۰۰۰۰ ریالی دوبرگی صادر شده که من هیچگونه اطلاعی از آن قبض نداشتم که از طریق سایت مطلع شدم.با اینگونه قبوض چه باید کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  171. رضا:

    با سلام من یک ماشین مدل ۸۸ دارم ولی ماشین من از سال ۸۲ شروع کرده به خلاف حالا من این ماشی را را چی کارکنم همه خلافی هاقبل از سال ۸۸ خیلی جالبه نه

  172. ali:

    تا میتونید پول جمع کنید.اون دنیا ازتون نمیگذرم……………….حرف دل بسیار است

  173. حامد:

    یعنی شما به مامورانتان اجازه داداید که هر کاری که خوششان می آید بکنند؟مگه مردم مسول اشتباهات مرگبار ماموران شما هستند یا مردم به شما قرض دارند که اینطوری جریمه اشتباه میکنند؟بعدکه اعتراض هم میکنی میان مثلا ازصدهزارتومان فقطده هزار تومان کم میکنن اگه اشتباه کردیم چرا ده هزار تومان کم میکنین؟اگرنه پس چرا فقط ده هزار تومان کم میکنین؟

  174. رضا:

    کنارخیابان پارک کردم.پس از مراجعه دیدم ۴۰۰۰۰ تومان جریمه شدم.بعد متوجه شدم در همین فاصله تابلوی پارک ممنوع را نصب کردن. حالا من چطور ثابت کنم وقتی پارک کردم تابلویی نبوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون هم ساعت ۹ شب روز تعطیل
    اگه مجریهای قانون در تمام صحنه ها اینطوری ظاهر میشدند عالی بود…

    • رضا:

      فراموش کردم بنویسم که سیمان پای تابلو هنوز تر بود که من با کلید اسمم رو روش حک کردم و ماشین نصب تابلو هم هنوز بود. از اینجا فهمیدم که تازه نصب شده

  175. علی:

    سلام
    چند روز قبل رفتم خلافی ماشینم رو گرفتم و با کمال تعجب دیدم ۷۰٫۰۰۰ تومان جریمه شدم، اونم تو جاده دماوند در پنجم آذر ماه. اول اینکه بنده تو شیراز زندگی می کنم و دوم اینکه در تاریخ مذکور سر کار بودم و سوم اینکه تو عمرم نه دماوند رفتم و نه اینکه می دونم جادش کجا هست.

    • مجتبی:

      فقط بلید جریمه کنید واقعا متاسفم آمار تصادفات ما در دنیا رتبه یک رقمی داره.بجای این همه جرمیها فرهنگ سازی کنید کیفیت تولید خودرو های داخل را بالا ببرید نقاط حادثه خیز جاده ها را بر طرف کنید نه اینکه جریمه کردن ملاک اول پلیس کشور ما باشه…
      که این همه بی گناه بدون هیچ جرمی در جاده های ما کشتنه نشن….
      متاسفم…

  176. nasi:

    تا حالا دوبار برای عدم شارژ پارکومتر جریمه شدم در حالی که هر روز دارم ۳ ساعت شارژش میکنم. مامور که میاد همه رو از دم ۲۰۰۰۰ تومن جریمه میکنه و میره بدون اینکه به دستگاه نگاه کنه.

    • يه بنده خدا:

      واقعا درست می گی شما. کارت شارژ می زنیم هم جریمه می کنند. پس چرا باید بزنیم؟ منم دو بار ۲۰ تومن جریمه شدم؟ شب عیدی برای اینکه عیدی کارمندا در بیاد الکی جریمه می کنند.

  177. رویا:

    سلام. عبور از چراغ قرمزی که من از زردشم رد نمی شم دیگه برام قابل هضم نیست. اونم دوبرگی که دست هر کادر وظیف می دن چه برسه به افسر.
    متاسفم برای کشور عزیزمان که ما پلیس رو می بینیم بایدهمه حواسمون به جیبمون باشه. اما تو کشورهای دیگه با آرامش از کنار پلیس رد می شم.

  178. علی:

    هفته پیش در تقاطع گمنام- مظفری خواه پشت چراغ بودم.سبز شد و همه حرکت کردند و چهارراه شلوغ شد. چون چند ثانیه بیشتر نمانده بود من نرفتم وسط چهارراه و ایستادم تا چراغ قرمز شد.۲ ثانیه نگذشت که دیدم دوربین بالا سرم فلاش زد و عکس گرفت.نگاه کردم دیدن ۵سانتی متر رو خطم.
    از این به بعد همه چراغای زردم رد می کنم

    • علیرضا:

      این اتفاق برای بنده هم ۲بار اتفاق افتاده و جریمه هم شده ام واقعا باید چکار کرد در این شرایط؟ مانند آدم های بی فرهنگ چهار راه را بند آورد یا با جریمه ۲۰۰هزار تومنی مواجه شد؟ خواهشا یک نفر مطلع توضیح دهد.

  179. مصطفی:

    برای من که ۸۰ هزارتومن جریمه تو یه شهر دیگه نوشتن!!!!!!!!!

  180. محمد محسن داداش بیگی:

    با سلام و عرض خسته نباشید امروز مورخ ۹۲/۰۸/۳۰ که به سایت پلیس راهور مراجعه کردم با جریمه ۴۰ هزارتومانی مواجه شدم تحت عنوان ایستادن در محل ممنوع بصورت الصاقی واقع در ستاری برایم تعجب انگیز بود بنده حتی در مواقع اضطراری از قبیل پنچری و سایر مواردی که نیاز به توقف و رفع مشکل باشه در بزرگراه و اتوبانها توقف نمیکنم چرا که این کارو بسیار خطرناک دیده و خودمو و دیگرانو در معرض خطر قرار نمیدم نمیدونم چه جوری جریمه شدم این مسأله فکرمو مشغول کرد امیدوارم پاسخی دریافت کنم که بتونه منو قانع کنه با تشکر

    • ایرانی:

      خدمت این برادر عزیزی که وب سایت را مدیریت میکنه عرض کنم که ضرب المثلی هست که میگه هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک .
      من خودم به عنوان یک مسافر شاهد برخورد غیر منطقی و قضاوت کاملا یک طرفه از طرف مامور رانندگی(کد۸۹۰۴) در تنگ ابوالحیات روز ۲۳ ماه رمضان ساعت ۴ عصربودم.
      این مامور توی وسط پیچهای تنگ جلوی ۴ تا سواری را گرفت همه زدند کنار به قول خودش یکی از آنها را دیده بود . گفت ماشین سنگینی که داره میاد چه جوری ازش سبقت گرفتید. راننده ما من و خانم شاهد بودیم توی سبقت آزاد ازش رد شد.چون من خودم راننده هستم و خیلی هم حساس.دیگر رانندها لبخندی می زدند و زیر لب می گفتند بابا اعتراض نکن اینجا مرغ یه پا داره یا رشوه را بده یا ۱۰۰ تموان جریمه را بگیر.راننده ما هرچه اعتراض کرد و التماس فایده ای نکرد گفت جریمه ات رو بنویس . اون هم نامردی نکرد نمی دونم گردن خودش روزه بود یا نه ۱۰۰ تومان برایش نوشت راننده هم گفت این پول نه حلال شماست و نه حلال خزانه دولت. به نظر شماصدای اعتراض این راننده تا کجا میره آیا غیر از اینه که محکوم به پرداخت است.به نظر نظامی جماعت توی ایران غیر از خوشان کسی را آدم به حساب نمی آورند.اگه راست میگید اجازه بدید شکایت مردم توسط نهادی غیر از خودتان صورت بگیرد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.