به خوبی از بحران خارج شدیم

۰۲م آذر ،

تیم والیبال نوین کشاورز در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور موفق به شکست سه بر یک تیم بازرگانی جواهری گنبد شد.

مسعود آرمات در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اظهار داشت: در طول هفته های اخیر ما تمام بازی های خود را با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسانده بودیم برای خروج از بحران و رسیدن به وضعیت طبیعی نیاز به برد در این دیدار و کسب سه امیتاز کامل داشتیم.

وی گفت: برای رسیدن به نتیجه پیروزی به طور کامل روی نقاط ضعف حریف کار کردیم و مهره های کلیدی آن را در دست های اول و دوم از کار انداختیم، سرمبی تیم گنبد در ست سوم اقدام به تغییر کلی ارنج داد و از نیرو های بومی در زمین استفاده کرده آنها عالی و بدون اشتباه ظاهر شده و همین امر سبب هیجانی شدن تماشاچیان شده این ست به نفع گنبدیها به پایان رسید.

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز تصریح کرد: ما در ست پایانی بازی با تغییراتی که در ترکیب تیم و نوع تاکتیک اجرایی در زمین دادیم آغاز خوبی داشته و از حریف پیشی گرفتیم اما به طور کلی امتیازات پایاپای پیش می رفت ، شاگردانم در کار دفاع، توپ گیری بسیار خوب ظاهر شدند، در دستور کار ما زدن سرویس های هدفمند بود که به خوبی انجام شد و بردیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.