به دنبال تغییروتحول ساختاری درفدراسیون هستیم

۱۸م دیماه ،

امیرعابدینی با بیان اینکه اعضای مجمع ساختار اصلاح اساسنامه، حق پخش تلویزیونی،درآمدهای میدانی، بلیت فروشی، برگزاری منسجم مسابقات، برنامه تمرینی، تعاریف سازمان تیم های ملی و هدایت وکنترل در سیستم باشگاه داری می باشند، به ایرنا، افزود: مسوولان فدراسیون فوتبال به دنبال درخواست های اعضای مجمع و باشگاه داران پیش دستی کرده و می خواهند تا برگزاری مجمع اصلاحاتی را انجام دهند.

وی افزود: متاسفانه این مسایل که اصلی هم می باشند، امروز درفدراسیون فوتبال لحاظ نمی شود و یا اگر انجام می شود به صورت بریده بریده اتفاق می افتد.

به اعتقاد وی با این شیوه مدیریت برنامه ای در فدراسیون شکل نمی گیرد از این رو باید تغییرات با خواست اعضای مجمع در راستای بهبود این شرایط صورت گیرد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه تمامی این موارد خواست اکثریت اعضای مجمع است، تصریح کرد: چندی پیش و درنشست اتحادیه فوتبال برروی تک تک این مواردبحث های کارشناسی صورت گرفت و به نظر می رسد اکثریت با این موارد موافق باشند.

عابدینی با این همه و در پاسخ به شایعه برکناری بهروان اظهار داشت: غلامرضا بهروان را فردی شایسته می دانم اما حضور وی با این شرایط در فدراسیون طعنه زدن به قانون است.

وی افزود:هیچ کس با بهروان مشکل ندارد و برکناری اش به معنای عدم لیاقت نیست بلکه این خود بهروان است که با قانون مشکل داشته و باید در فرصت قانونی مجوزهای لازم مبنی بر منع نداشتن بکارگیری مجددش را همانطور که علی کفاشیان اخذ کرده،ارائه کند تا همچنان بتواند در فدراسیون فوتبال ادامه فعالیت داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با این همه گفت: مشکل بهروان قابل حل است ومی تواند تا زمان برگزاری مجمع این مجوز را اخذ کند.

وی درپاسخ به این سوال که هادی آیت الهی نیز بازنشسته است پس چرا وی از سمت خود کناره گیری نمی کند نیز تصریح کرد:به طور حتم نفر بعدی آیت الهی است و اگر نتواند مشکل بازنشسته بودنش را حل کند، می رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.