به ۱۰ برابر قیمت هم گاز نمی فروشیم

نامزد اسلامگرای انتخابات ریاست جمهوری مصر:

عبدالمنعم ابوالفتوح، نامزد اسلامگرای انتخابات ریاست جمهوری مصر تاکید کرد که از آنجا که دست اسرائیل به خون جوانان ما آغشته است، بنابراین به هیچ قیمت نباید به آن گاز فروخت حتی ۱۰ برابر قیمت جهانی باشد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، عبدالمنعم ابوالفتوح، نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری مصر در سخنانی در شهر السنبلاوین تاکید کرد، از آنجا که دست اسرائیل به خون جوانان ما آغشته است و جوانان ما را به خاک و خون کشیده، بنابراین به هیچ قیمت نباید به آن گاز فروخت حتی ۱۰ برابر قیمت جهانی باشد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: آنچه در گذشته و در رژیم حسنی مبارک در مصر روی می‌داد، تنها تحقق منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

وی با اشاره به اینکه چه جریان سلفی به قدرت برسد، چه جریان اخوانی و چه وی رئیس جمهوری مصر شود، و چه به معاونت رئیس جمهوری انتخاب شود، مهم نیست بلکه آنچه مهم می‌نماید، حفظ منافع مصر است و او نمی‌خواهد بسان برخی نامزدها به احساسات و مواضع طرف‌های دیگر توهین کند، بلکه به همه آنها احترام می‌گذارد.

ابوالفتوح توضیح داد که رئیس جمهوری آینده مصر نباید به سمت و سویی یا جریانی گرایش داشته باشد، و او همه را می‌بخشد، جز کسانی که دست‌هایشان به خون ملت مصر آغشته است.
۵۱۵۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.