بوآس: سیتی بازی کردن رابرای ماسخت کرده بود

۲۲ آبان ،

   آندره ویلاس بواس مربی تاتنهام بعد از مصاف تیمش با سیتی که با برد ۱-۲ آبی ها در ورززشگاه اتحادبه پایان رسید به تمجید از عملکرد شاگردان مانچینی پرداخت و اعلام کرد که تیمش درجریان بازی نتوانستت رتم خودش را بیابد.

 در ابتدا این استیون کاولکر بود که سیتی را درنیمه اول پیش انداخت ولی بعد از اتمام نیمه اول شاگردان مانچینی به جریان بازی برگشتند و بعد از گلزنی سرخیو آگوئرو این ادین ژکو بود که گل پیروزی تیم میزبان را به ثمر رساند.

 به گزارش تفسیری گل، در پایان بازی، ویلاس بواس از برنامه هایش برای این بازی صحبت کرد ولی به این نکته اشاره کرد که قدرت پرسنیگ بالا و دفاع خوب سیتی مانع از پیاده سازی برنامه های او شد.

ویلاس بواس در صحبت هایی به اسکای سپورتس گفت:« برنامه ما پیش از آغاز بازی این طور بود که بیشتربه حفظ توپ بپردازیم و مالکیت توپ را در دست گرفته و از جناحین حمله کنیم. البته این کار خیلی سختی بود چون عملکرد دفاعی سیتی خیلی خوب بود و آنها ما را تحت فشار قرار دادند. رسیدن به گل دوم برای ما خیلی سخت شد.»

 ویلاس بواس دراین بازی جرامین دفو را روی نیمکت ذخیره ها قرار داده بود. بازیکنی که در بازی تیمش مقابل ماریبور در لیگ اروپا هت تریک کرده بود. این مربی جوان درادامه از تصمیمش برای بازی دادن به آدبایور دفاع کرد و گفت: «در پایان بازی دیدیم که آدبایور تاثیر مثبتی بر جریان بازی داشت و تیم را منسجم می کرد. حیف شد که درنهایت نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسیم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.