بودجه شهرداری شیراز تصویب شد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقیقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز از تصویب نهایی بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری به میزان ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

بودجه شهرداری شیراز تصویب شد

به گزارش ممتاز نیوز، افسانه خواست خدایی در یکصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حاصل یک ماه تلاش و کار مداوم کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر و جمع‌بندی نهایی در کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورا و همکاری شهرداری، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری شیراز به میزان ۳۱۶۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

وی بیان کرد: عدد مصوب با افزایش و رشد منطقی حدودا  ۲۹ درصدی به نسبت سال گذشته و مبلغ ۲۱۰۰ میلیارد تومانی افزایش نسبت به عدد مندرج در لایحه تقدیمی شهرداری و با لحاظ میزان مازاد تخصیص نیافته سال گذشته مشتمل بر ۲۱.۸ درصد بودجه جاری و ۷۸.۲ درصد بودجه عمرانی به تأیید و تصویب صحن علنی و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز رسید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقیقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: متمم بودجه سال ۱۴۰۲ به میزان  ۲۴۵۰۰ میلیارد تومان با افزایش ۴.۳ درصدی به نسبت بودجه مصوب ۱۴۰۲ مشتمل بر ۲۳.۵ درصد بودجه جاری و ۷۶.۵ درصد بودجه عمرانی به تصویب شورای اسلامی شهر شیراز رسید.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.