بوستان قیطریه میزبان بر آستان جانان

جام جم آنلاین: فرهنگسرای ملل همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی را با شعار «صبر و بردباری» برگزار می‌کند.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک، رییس فرهنگسرای ملل گفت: فعالیت های گسترده مذهبی در این ماه با هدف آشنایی با الگوهای فرهنگی اسلامی و ایجاد فضایی دینی شاد ویژه خانواده ها برگزار می شود.

وی افزود: ویژه برنامه «برآستان جانان» از اول تا ۱۷ ماه رمضان، هر شب با برنامه هایی نظیر قرائت قرآن، برگزاری نماز جماعت، نقالی، تواشیح، سخنرانی مذهبی و… همراه است.

علیرضا زند وکیلی اظهارداشت: همزمان با آن ایستگاه های مختلف فرهنگی در فضای باز فرهنگسرا و بوستان قیطریه دایر است. این ایستگاه ها شامل: مشاوره مذهبی، مسابقات مکتوب حضوری و غیرحضوری، کتابت احادیث با موضوع «صبر» خوشنویسی، کاریکاتور دیجیتالی، بلوتوث های مذهبی، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کودک و نوجوان، سلامت در رمضان، کوچه گردون عاشق و… است.

از شهروندان و علاقمندان دعوت می شود، در جشن «برآستان جانان» از اول تا ۱۷ ماه مبارک رمضان ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ملل، بوستان قیطریه شرکت کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.