بوفون:خیلی راحت تر می توانستیم ببریم

 جانلوئیجی بوفون، دروازه بان تیم ملی ایتالیا در جریان دیدار ۵ شنبه شب تیمش مقابل آلمان در مرحله نیمه نهایی رقابتهای یورو۲۰۱۲ نمایش خیره کننده ای داشت؛ او با مهار چند فرصت محدودی که المانی ها در جریان بازی داشتند، بار دیگر به قدرت نمایی پرداخت . البته ایتالیایی ها هم دراین بازی فرصتهای فراوانی را از دست دادند که در نهایت بازی با برد۱-۲ آتزوری به پایان رسید تا ایتالیا در دیدار فینال یورو۲۰۱۲ حریف اسپانیا شود.

 البته در پایان مسابقه ۵ شنبه شب، بوفون چندان راضی نبود؛ او با وجود برد تیمش، هم تیمی هایش را به ارائه یک بازی لغزنده و سست در خط حمله متهم کرد:« من واقعا ناراحتم؛ چون فرصتهای گلزنی زیادی را از دست دادیم و درحالی ریسک تساوی را به جان خریدیم که می توانستیم خیلی ساده تر از اینها به پیروزی برسیم.»

 دروازه بان آتزوری ادامه داد:« ما باید بیش از اینها تمرکز کنیم. ما هنوز قهرمان یورونشده ایم و وقتی که به قهرمانی رسیدیم، لبخند خواهم زد.»

 بوفون درادامه صحبتهایش گفت:«شب قبل از بازی من نخوابیدم ولی در آن زمان، بازی مهاجمان آلمان را تحلیل و آنالیز نمی کردم؛بلکه شادی هواداران ایتالیایی را بعد از بردمان درمرحله یک چهارم مقابل انگلیس، در یوتیوب تماشا می کردم.»

 کیه لینی هم در صحبتهایی از مسئولان کادر پزشکی تیم ملی ایتالیا تشکر کرد که او را به موقع به این بازی رساندند. او که از ناحیه عضله همسترینگ مصدوم شده بود، بالاخره توانست تا دردیدار نیمه نهایی به میدان برود. کیه لینی به خبرنگاران گفت:« راستش را بخواهید ده روز پیش برایم یک رویا بود که اینجا باشم و الان باید از اعضای کادر پزشکی تیم تشکر کنم که کمکم کردند تا اینقدر زود بهبود بیابم. اوضاع مصدومیتیم خیلی بهتر است ولی کل بدنم خسته است. من واقعا تمام توانم را به کار گرفتم و امیدوارم که زحمات من برای موفقیت تیم به کار آمده باشد. قطعا برای یکشنبه بهتر از این خواهم بود.

 کیه لینی ادامه داد:« ما میخواهیم رویایمان را در روز ۱شنبه محقق کنیم. این رویای ما و میلیون ها ایتالیایی است. برای دقایقی دیگر از برد مقابل المان لذت خواهیم برد و بعد از آن فکرمان را برروی بازی فینال متمرکز می کنیم. ما اسپانیا را خیلی خوب می شناسیم؛ چون پیش از این درمرحله گروهی مقابل آنها بازی کرده بودیم. می دانیم که آنها مدعی اصلی قهرمانی هستند ولی فکر می کنیم که می توانیم آنها راشکست دهیم؛ دقیقا همان کاری که مقابل آلمان انجام دادیم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.