بوفون: ممکن بود ۹ گل از آلمان بخوریم

در مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۱۲ تیم‌های ملی ایتالیا و آلمان با یکدیگر روبه‌رو شدند که در نهایت آتزوری توانست با نتیجه ۲ بر یک ژرمن‌ها را مغلوب کند.

ایتالیا در سراسر این دیدار کنترل همه چیز را در اختیار داشت. در دقیقه پایانی آلمان توانست با به ثمر رساندن پنالتی اختلاف را به حداقل برساند که این موضوع موجب شد ایتالیایی‌ها نگران از دست دادن برتری خود در این دیدار شوند.

جیان لوئیجی بوفون در این مورد گفت: ما در دیدار برابر آلمان بی همتا بودیم و در طول جدال با آنها از اعتبار فوتبال ایتالیا دفاع کردیم. البته نباید در ۵ دقیقه پایانی از تیم حریف گل می‌خوردیم تا پیروزی در این دیدار با تردید روبه‌رو شود. اگر آنها با شانس بالا می‌توانستند دیدار را به تساوی ۲ بر ۲ برسانند، ما در وقت‌های اضافه ۹ بر ۲ می‌باختیم! ما در یورو ۲۰۱۲ بازی می‌کنیم و نمی‌توانیم همه چیز را ساده بگیریم.

دروازه‌بان یوونتوس عنوان کرد: من همواره به نمایش زیبا در یک دیدار بیش از پیروزی و باخت اهمیت می‌دهم. ما تیم جوانی داریم. البته چندین بازیکن پا به سن گذاشته نیز در ترکیب داریم. بازیکنان جوان باید تجربه کسب کنند. فقط کافی است بازیکنان با تجربه به جوان‌ترها بگویند در شرایط حساس باید چه کارهایی انجام دهند.

ما برابر آلمان فوق‌العاده بودیم و می‌توانستیم با نتیجه بهتری این تیم را شکست دهیم ولی با بر باد دادن فرصت‌ها نتوانستیم این کار را انجام دهیم. ممکن بود همه چیز به نفع تیم حریف با پایان برسد ولی این دیدار به سود ما پایان پذیرفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.