بوناچیچ برای استراحت به کرواسی رفته است

۲۳اردیبهشت،

احمد نخعی در خصوص وضعیت لوکا بوناچیچ عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها از قبل قرار بود بوناچیچ امروز به کرواسی سفر کند. او برای استراحت به کشورش رفته و حتماً به ایران بازخواهد گشت.

وی ادامه داد: لوکا مربی فنی و با اخلاقی است و در این فصل هم اخلاقش بهتر شده بود. در قبل مسائلی را در مورد عصبانیت او مطرح می‌کردند اما امسال شرایطش بهتر بود. او برای رفع خستگی به کرواسی رفته و به ایران بازخواهد گشت. اگر با مس هم به توافق نرسد سایر تیم‌ها خواستار او می باشند.

سرپرست مس دربارهٔ نتایج مذاکرات باشگاه با بوناچیچ یادآور شد: گزینه اول باشگاه بوناچیچ است و باشگاه با او صحبت‌هایی را انجام داده است. تا روز قبل کم و بیش در جریان مذاکرات بودم، اما آنچه مسلم است این است که لوکا به ایران بازخواهد گشت.

نخعی دربارهٔ پیوستن شجاع خلیل‌زاده به پرسپولیس خاطرنشان کرد: زمانی که خلیل‌زاده قرارداد بست من نبودم. اطلاع آنچنانی ندارم که او قرارداد دارد یا خیر. خلیل‌زاده خود اعلام می‌کرد که رضایتنامه‌ای از باشگاه دارد اما در این خصوص که آیا پرسپولیس با او مذاکره کرده است یا خیر من اطلاعی ندارم به هر حال باید وضعیت سرمربی فصل آینده مشخص شود تا در مورد حفظ و یا جذب بازیکنان تصمیم گرفته شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.