بوناچیچ: اسم استقلال هم انگیزه شاگردانم را بالا می‌برد/ حضورم روی نیمکت مس تنها یک شایعه است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید غیبت محسن مسلمان در دیدار برابر استقلال او را با مشکل روبرو کرده است.

به گزارش ممتاز؛ لوکا بوناچیج  سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: «شاید روی کاغد استقلال تیمی به مراتب قوی تر از ذوب آهن باشد اما ما هم برای این بازی انگیزه های خاص خود را داریم و مثل همیشه برای سه امتیاز بازی می کنیم. می دانم که نام استقلال هم در میان شاگردانم انگیزه ایجاد می کند. به هر حال بازی فردا برای هر دو تیم دشوار خواهد بود. ما آغاز خوبی در لیگ نداشتیم اما رفته رفته وضعیت بهتر شده و من شخصا از تیمم رضایت دارم.»

او در مورد غیبت محسن مسلمان در این بازی گفت: «متاسفانه غیبت محسن مسلمان در این بازی ما را با مشکل بزرگی روبرو کرده. به هر حال او بازیکن کلیدی ماست و اگر او را در اختیار داشتیم کارمان بسیار راحت تر بود.»

بوناچیچ در ادامه در واکنش به شایعه حضورش روی نیمکت مس کرمان گفت: «شما خودتان واقعیت را گفتید، این تنها یک شایعه است. می دانم که روزنامه ها و دیگر رسانه ها در خبرسازی آزادند اما من تا پایان فصل با ذوب آهن قرارداد دارم و به این قرارداد احترام می گذارم. شاید تنها در صورت اخراج اصفهان را ترک کنم.»

سرمربی ذوب آهن در پایان با بیان اینکه هنوز موفق به استخدام مربی بدنسازی نشده است، گفت: «ما از ابتدای فصل با این مشکل دست و پنجه نرم می کنیم و متاسفانه این موضوع ظایف من و همکارانم را سنگین تر کرده است. به نظر می رسد باشگاه با چند مربی صحبت کرده اما بر سر مسائل مالی به توافق نهایی نرسیده است. خدا را شکر تا به حال به خاطر نداشتن مربی بدنساز مصدومیت جدی روی دست ما نمانده است اما بدون شک در صورت رفع این مشکل وضعیت تیم بهتر خواهد شد.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.