بویان: پاتو پنالتی زن خوبی است

۲۲ آبان ،

  میلان یکشنبه شب در بازی حساسش مقابل فیورنتینا با نتیجه ۱-۳ مغلوب حریف قدرتمندش شد.

 در این بازی میلان ابتدا با گل دقیقه ۱۰ آلبرتو آکوئیلانی,هافبک سابق روسونری، از حریفش عقب افتاد و در همان نیمه اول پاتو با گرفتن یک ضربه پنالتی شانس این را داشت تا بازی را به تساوی بکشاند اما این ستاره برزیلی با بیرون زدن ضربه پنالتی مانع از به تساوی کشیده شدن بازی شد.بازی ای که در نهایت با شکست ۳-۱ برای میلان همراه بود.

 به گزارش تفسیری گل و به نقل از ac-milan.ir-بویان کرکیچ,مهاجم اسپانیایی میلان پس از شکست ۳-۱ برابر فیورنتینا در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه چنین گفت:”نمی خواهم بگویم که اگر آن پنالتی گل می شد می توانست جریان بازی را عوض کند. اما پاتو یک پنالتی زن خوب است.اگر شما شجاعت قرار گرفتن پشت یک ضربه پنالتی را داشته باشید پس می توانید آن را هم از دست بدهید. پاتو پنالتی زن خوبیست و اینکه او خواست ضربه پنالتی را بزند، تصمیم درستی بود.اگر ما در نیمه اول بازی به تساوی ۱-۱ می رسیدیم این بازی می توانست برای ما متفاوت باشد اما ما چندین موقعیت گلزنی خوب را از دست دادیم”

 با توجه به نتایجی که در بازی های دیگر سری آ بدست آمد در حال حاضر میلان با متحمل شدن پنجمین شکست فصل در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی سری آ ایتالیا قرار گرفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.