بیانیه سازمان بسیج مستضعفین در پی تحریم صدا و سیما

۲ م دیماه ،

سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای تصریح کرد: تصمیمات و رفتار غیر حرفه‌ای اخیر سیاستمداران غربی بویژه استکبار جهانی در تحریم صدا و سیما، یادآور حقیقتی غیر قابل انکار در غرب است که پس از بیان حقوق ملّت‌ها از تریبون رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران نمایان شد و آن حقیقت، چیزی جز خوی خودخواهی و روح استبدادی و استعمارگری غرب نیست.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، در پی حذف شبکه های “پرس تی وی” و “هیسپان تی وی” از فهرست پخش ماهواره‌ای در غرب، سازمان بسیج مستضعفین با انتشار یافتن بیانیه‌ای این اقدام غیر قانونی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: تصمیمات و رفتار غیر حرفه‌ای اخیر سیاستمداران غربی بویژه استکبار جهانی در تحریم صدا و سیما، یادآور حقیقتی غیر قابل انکار در غرب است که پس از بیان حقوق ملّت‌ها از تریبون رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران نمایان شد و آن حقیقت، چیزی جز خوی خودخواهی و روح استبدادی و استعمارگری غرب نیست.

این بیانیه می‌افزاید: امپریالیسم غرب و در راس آنها آمریکا که رسانه‌های جهان را در انحصار خود دارند سیاست‌های تبعیض‌آمیز و غیر انسانی خود را در قالب‌های هنری با در دست داشتن رسانه‌های قدرتمند، به افکار عمومی تزریق می‌کنند و مدعی آزادی بیان و اندیشه می باشند اما تحمل شنیدن ندای انقلاب اسلامی را که برخواسته از فطرت پاک انسانی است، ندارند.

سازمان بسیج مستضعفین در این بیانیه تصریح کرده است: غرب باید در قبال رفتار دوگانه‌اش به افکار عمومی پاسخ دهد، چرا که اگر دانستن حق مردم است، اینگونه رفتار با شبکه‌های پرس تی وی و هیسپان تی وی چه معنایی دارد؟ واگر با بیان حقایق جامعه جهانی مخالفت دارد چرا مدعی آزادی بیان و اندیشه است؟

این بیانیه با اشاره به تحریم غیرحقوقی اخیر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌افزاید: این تحریم‌ها در شرایطی اتفاق افتاد که شاهد سکوت غرب در برابر رسوایی‌های اخیر مفاسد اخلاقی مجریان و متولیان شبکه تلویزیونی- دولتی بی بی سی انگلیسی هستیم که نشان می‌دهد استکبار به دنبال دور کردن انسان از فطرت پاک خود به سوی منجلاب زشتی‌ها است.

سازمان بسیج مستضعفین، همچنین در این بیانیه آورده است: ملت ایران از تحریم‌های غرب به عنوان فرصت بزرگ استفاده کرده و با این تحریم‌ها پله‌های ترقی را روز به روز فتح نموده است و بدون شک، تحریم اخیر نیز به پیشرفت‌های شگرف دیگری در حوزه فناوری‌های رسانه‌ای و توجه افکار عمومی جهان به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منجر خواهد شد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.