بیانیه شدیدالحن کی‌روش علیه ژوزه

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

  کارلوس کی‌روش چند هفته پس از مصاحبه مانوئل ژوزه با صدور بیانیه‌ای پاسخ سرمربی پرسپولیس را داد.

به گزارش تفسیری فارس، کی‌روش که در مصاحبه پیشی جواب ژوزه را نداده بود، درباره سبب تاخیرش در پاسخگویی گفت: بعد از مصاحبه ژوزه می‌خواستم پاسخ دهم اما سکوت نمودم تا بلکه iبه عنوان سرمربی تیم ملی حمایت شوم. این حمایت از من انجام نشد در صورتی که انتظار داشتم مسئولان انضباطی iبه حرف ژوزه واکنش نشان دهند و با او برخورد نمایند و چون این اتفاق نیفتاد مجبور هستم برای دفاع از خودم این بیانیه را منتشر کنم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی عنوان نمود: علاوه بر این موضوع، آن مصاحبه چند روز پیش بازی ایران مقابل کره‌جنوبی انتشار یافت و ژوزه iبه من و برخی بازیکنان تیم ملی حمله نمود. آن وقت می‌خواستم پاسخ او را بدهم اما iبه دلیل نزدیکی دیدار با کره جنوبی و حساسیت آن مسابقه شرایط برای پاسخگویی مناسب نبود. اکنون شرایط متفاوت است و حالا می‌توانم با انتشار یافتن بیانیه پاسخ او را بدهم و ناگفته‌هایی را در این زمینه بیان کنم.

متن کامل بیانیه کارلوس کی‌روش iبه شرح زیر است:

۱- مانوئل ژوزه در تاریخ ۱۲/۷/۹۱ مصاحبه‌ای با یک خبرگزاری داخلی انجام داد و مرا برای شفاف‌سازی کلی مجبور نمود iبه اتهامات وارد شده از سوی سرمربی تیم پرسپولیس نسبت iبه خود پاسخگو باشم.

۲- در مصاحبه‌ آقای مانوئل ژوزه، آسیب زدن iبه تیم ملی تقویت شد و سعی و تلاش بر این شد که جو تیم ملی خدشه‌دار شود و از سوی دیگر تلاش شد iبه غرور و شأن سرمربی تیم ملی ایران صدمه و خدشه وارد شود.

۳- اظهارنظرهایی که در آن مصاحبه شد و iبه طور شفاف بیانگر شخصیت فردی است که درمانده و آشفته است و با بیان نمودن توصیه‌ها و iبهانه‌ها سعی دارد هواداران پرسپولیس را گمراه و منحرف کند.

۴- دقیقاً پیش از اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای دیدار مقابل کره‌جنوبی و دقیقاً وقتی که در راه صعود iبه جام جهانی بودیم آن مصاحبه تلاش مستقیمی بود برای برهم زدن اتحاد و انگیزه تیمی و همان‌طور که مطلع هستید این یک اتفاق نبود.

۵- بدرفتاری‌های آقای مانوئل ژوزه برخورد کاملاً غیر محترمانه‌ای است مقابل تیم ملی فوتبال ایران و کاملاً غیر قابل قبول و مستحق یک برخورد جدی و مناسب است. نحوه رفتار و اخلاق مانوئل ژوزه مرا شگفت‌زده نمی‌کند. وقتی iبه شرایط فعلی مربیگری او در پرسپولیس نگاه می‌کنم نوع اخلاق ژوزه برایم شگفت‌انگیز نیست چون وی در حال فرار از شرایط فعلی است.

۶- بدون شک همه شواهد و مستندات بیانگر این واقعیت است که واقعاً چه شخصی در حال صدمه زدن و مسموم نمودن شرایط روحی بازیکنان پرسپولیس است و دلیل شرایط امروز پرسپولیس بدون شک، جو حاکم در تیم ملی نیست.

از طریق این بیانیه iبه صورت عمومی از آقای مانوئل ژوزه دعوت می‌کنم مدارک و مستندات شفاف برای اظهاراتش ارائه کند تا بتواند اتهاماتی که در آن مصاحبه وارد نموده iبه اثبات برساند. می‌خواهم تأکید کنم که بنده هیچ شکی ندارم که آقای مانوئل ژوزه موفق iبه اثبات و اعتبار بخشیدن iبه نقل از‌هایش نخواهد بود.

در پایان ژوزه فقط یک راه پایانی خواهد داشت؛ وی iبه دلیل سوءرفتارش و بی‌احترامی که iبه فوتبال ایران داشته و iبه دلیل آنکه سعی داشته iبه منافع فوتبال ملی ایران صدمه برساند، باید عذرخواهی کند.

کارلوس کی‌روش – سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.