بیلک: چک شانس زیادی برای پیروزی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال جمهوری چک به عنوان صدرنشین گروه اول جام ملت‌ها امشب ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه ملی شهر ورشو به مصاف پرتغال تیم دوم گروه دوم خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال جمهوری چک اعتقاد دارد در این دیدار باید بازیکنانش تمرکز لازم را بر روی تمام بازیکنان پرتغال داشته باشند و فقط بر روی بازی کریستیانو رونالدو تمرکز نکنند.

رونالدو مهاجم گلزن رئال مادرید مسابقات را با گلزنی آغاز نکرد اما در آخرین دیدار سلسائو اروپا در مرحله گروهی دو گل را وارد دروزاه هلند کرد تا این تیم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

رونالدو می‌تواند جدی ترین خطر بر روی دروزاه پیتر چک محسوب شود اما بیلک قدرت گلزنی رونالدو را تنها عاملی که باید بازیکنانش بر آن تمرکز کنند، نمی‌داند.

بیلک در رابطه با بازی امشب تیمش گفت: ما باید در مقابل تمام بازیکنان پرتغال آماده باشیم و نه فقط رونالدو.

چک در اولین دیدار خود مقابل روسیه شکست سنگینی را متحمل شد اما رفته رفته شرایط این تیم بهتر شد و در نهایت به عنوان تیم اول به مرحله حذفی صعود کرد.

بیلک افزود: بازی اول برای ما بسیار سخت بود. ما مقابل روسیه باز بازی کردیم و در ضدحملات غافلگیر شدیم و مجازات سنگینی را متحمل شدیم. ما بعد از مسابقه ابتدایی متوجه شدیم که باید خط دفاعی تیم را تقویت کنیم.

سرمربی چک ادامه داد: رونالدو می‌تواند در یک فصل ۴۰ یا ۵۰ گل به ثمر برساند اما با یک دفاع خوب و منطقی ما می‌توانیم موفق ظاهر شویم.

آخرین رویارویی دو تیم سال ۱۹۹۶ در بیرمنگام انگلیس بود که چک با گلزنی کارل پوبورسکی پیروز این جدال شد.

بیلک در این‌باره گفت: بله، به خوبی این بازی را به یاد می‌آورم. پرتغال تیم قدتمندی است اما ما هم مقابل این تیم شانس بالایی برای پیروزی داریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.