بیماری آبیدال و ویلانووا ضربه سختی به ما زد

۲۷م دیماه ،

لیونل مسی تأیید کرد که بیماری تیتو ویلانووا و اریک آبیدال ضربه سختی به بارسلونا زده اما از روند درمان این دو نفر ابراز رضایت کرد.

به گزارش فارس،بازیکن فرانسوی در سال ۲۰۱۲ مجبور شد به دلیل بیماری سرطان، کبد خود را جراحی کند. این در حالی است که سرمربی بارسا ماه قبل پس از بازگشت بیماری سرطانش تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بازیکن ۲۵ ساله بارسا در این باره اظهار داشت: راستش را بخواهید بیماری ویلانووا و آبیدال ضربه سختی به ما وارد کرد. به نظر می‌رسید یکی پس از دیگری اتفاقات بد می‌افتد و این چیزها بسیار ناراحت کننده‌تر از نتیجه و وضعیت آمادگی تیم بود.

وی ادامه داد: آنها واقعا در شرایط دردناکی می باشند. البته ما ضربه سختی خوردیم اما شرایط را کنترل کردیم تا با اتحادمان به خوبی از این شرایط عبور کنیم.

لیونل مسی خاطرنشان کرد: خدا را شکر که همه چیز برای آبیدال و تیتو خوب پیش رفت. گرچه ویلانووا هنوز تحت درمان است اما علائم بهبودی در وی نمایان شده است. این چیزی است که اهمیت فراوانی دارد.

وی سپس در خصوص عملکردش در تیم ملی آرژانتین گفت: تیم ملی تغییر کرده است. برای اینکه کارها خوب پیش برود همه باید تلاش کنند نه تنها یک بازیکن. و این طور نیست که پیش از این به دلیل نا آماده بودن من، کل تیم نتیجه نگیرد.

مرد سال فوتبال جهان در سال ۲۰۱۲ اضافه کرد: وقتی نوار پیروزی‌هایمان آغاز شد، نتایج بهتر و همه ‌چیز آسان‌تر شد. هواداران از ما حمایت می‌کنند، رسانه‌های مثل قبل انتقاد نمی‌کنند و می‌توانیم به شیوه‌ای متفاوت و بسیار خونسردانه‌ کارمان را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: در پایان باید گفت به خاطر شرایط خوبی که داریم حریفان به ما احترام می‌گذارند. بزرگترین تغییر آرژاننتین در نتایجی که کسب کرد، بود.

مسی در سال ۲۰۱۲ توانست ۱۲ گل برای تیم ملی فوتبال کشورش به ثمر برساند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.