«بی بی سی» گاف

جام جم آنلاین: شبکه تلویزیونی بی بی سی در گزارشی لوگوی شورای امنیت سازمان ملل متحد را با نماد یکی از گروه های بازی ویدئویی Halo اشتباه گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از لوموند، روز دوشنبه ۲۸ مه سوفی راورث، مجری بی بی سی هنگامی که انتقادهای سازمان عفو بین الملل در رابطه با عدم تعهد سازمان ملل متحد در قبال سوریه  را مطرح می کرد ، ناگهان به جای لوگوی آبی رنگ شورای امنیت نماد سیاه و طلایی “فرماندهی فضایی سازمان ملل متحد”  یکی از گروه های حاضر در بازی های ویدئویی مایکروسافت موسوم به Halo که با موضوع جنگ های بین سیاره ای است را نشان داد. البته  مخفف انگلیسی هر دو آنها ” UNSC” است.

ظاهرا این اشتباه لپی ناشی از جستجوی ناقص در گوگل ایمیجز بوده است. باید تاسف خورد که در بین تمام حق انتخاب های موتور جستجوی گوگل در مورد شورای امنیت سازمان ملل متحد گزارشگران بی بی سی ساده ترین آنها را که مترادف با نماد بازی Halo بود را انتخاب کردند.

این اشتباه بلافاصله توسط بازیکنان Halo تشخیص داده شد و بی بی سی از آنها عذرخواهی و اعلام کرد: بی بی سی نیوز تمام تلاشش را انجام می دهد تا تصاویری که پخش می کند صحیح باشند البته در موارد نادری اشتباهاتی نیز رخ می دهند. متاسفانه یک لوگوی اشتباه در جریان یکی از برنامه های  ” journal News at One” پخش شد که ما از بینندگان خود پوزش می طلبیم.

با این حال سایت MCV با مضحکه این نکته را توضیح داد که شاید اشتباه بی بی سی عمدی بوده تا به این وسیله سختگیری بیشتر شورای امنیت را یادآور شود که اگر ” Master Chief ” قهرمان بازی  Halo به جای آن بود تاکنون کار را تمام کرده بود. مترجم : بهرام افتخاری.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.