بیانیه‌ بازیگران شش فیلم تحریمی

بازیگران شش فیلم سینمایی مشکل‌دار برای اکران، بیانیه‌ای را منتشر کردند.

به گزارش بی باک به نقل از مهر، در بیانیه این بازیگران خطاب به مدیران حوزه هنری آمده است:شما در حوزه هنری قصد دارید تا شش فیلم از آثار سینمای ایران را تحریم کنید. ظاهرا قرار است از نمایش این شش فیلم در سینماهای حوزه هنری ممانعت کنید و گویا ادعا کرده‌اید این فیلم‌ها ضد ارزشی و غیر اخلاقی هستند.
ما بازیگران این شش فیلم هستیم و هویت حرفه‌ای خود را جدا از فیلم‌هایی که بازی کرده‌ایم نمی‌دانیم. فیلم‌های ما پاره‌ای از وجود ماست و بی‌حرمتی شما به این فیلم‌ها بی‌حرمتی به ما و به جایگاه بازیگر در سینمای ایران است.

ما بازیگران این فیلم‌ها در کنار آثارمان ایستاده‌ایم و آماده شنیدن هر نقد مثبت و منفی درباره این آثار هستیم، ولی تهمت‌های شما را برنمی‌تابیم و دخالت شما را در روند نمایش این آثار حرکتی غیر اخلاقی، غیر قانونی و خلاف عرف و ادب سینمای ایران می‌دانیم.

ما چشم به انتظار نمایش فیلم‌هایمان در اکران عمومی هستیم و قضاوت درباره ارزش‌های اخلاقی این فیلم‌ها و رفتار شما را به مردم کشورمان می‌سپاریم.

بازیگران ویشکا آسایش، صابر ابر، فرهاد اصلانی، مهناز افشار، پانته‌آ بهرام، حسین پاکدل، آتیلا پسیانی ، نگار جواهریان، میترا حجار، بهرام رادان، حبیب رضایی، مصطفی زمانی، لادن طباطبایی، رضا عطاران، ترانه علیدوستی، هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی، باران کوثری، مهران مدیری، حسن معجونی، احمد مهرانفر، شیرین‌ یزدان بخش.

بازیگران فیلم‌های: برف روی کاج‌ها، بی‌خود و بی‌جهت، پذیرایی ساده، پل چوبی، ، من مادر هستم، من همسرش هستم.

گفتنی است حوزه هنری اکران این شش فیلم سینمایی را در سالنهای خود تحریم کرده و تاکید دارد که این آثار مطابق با اهداف و موازین حوزه هنری نیست. مدیران حوزه هنری پیش از این نیز نسبت به اجرای سیاست تحریم فیلم های مساله دار هشدار داده بود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.