بیانیه تصویری زینی‌زاده: این نتایج در شان تراکتورسازی نیست/ باخت و مساوی برای تیم‌های بی‌امکانات است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – فارس نوشت:

حمید زینی‌زاده در فیلمی که تحت عنوان بیانیه مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نامیده شده است در مورد اتفاقات اخیر و حاشیه‌هایی که در کادرفنی این تیم به وجود آمده است صحبت هایی را مطرح کرده است. این فیلم به زبان ترکی بود که در زیر ترجمه‌ صحبت‌ها حمید زینی‌زاده را می‌خوانید:

امسال بهترین امکانات را برای باشگاه تراکتورسازی در نظر گرفتیم. تمامی امکانات شامل لباس، تغذیه، امکانات تمرینی و … کاملا در اختیار کادرفنی بود. در سکو ها برای مجید جلالی مقبولیت به وجود آوردیم و تمام توان را برای موفقیت تیم به کار بستیم تا مجید جلالی بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.
بهترین پرداختی را نسبت به سایر باشگاه‌ها به بازیکنان تیم داشتیم پس هیچ بهانه ای برای قهرمان نشدن با این همه امکانات وجود ندارد.
باخت و مساوی برای تیم هایی است که امکانات نداشتند و بازیکنان خوبی را در اختیار کادرفنی خود قرار ندادند.
ما در ۶ بازی اخیر که ۵ مسابقه در خانه بود، فقط ۹ امتیاز کسب کردیم. در نیم فصل دوم از ۵ بازی که ۴ مسابقه داخل خانه بوده است تنها ۸ امتیاز کسب کردیم که این نتایج در شأن باشگاه نیست. مسئولیت نتایج تیم با کادر فنی به خصوص باشگاه است هرگونه تغییر در کادر فنی اگر با نظر مدیرعامل باشد یا به خواست خود سرمربی باید بدانیم که تراکتورسازی باشگاه بزرگ و ریشه‌داری است و می‌تواند جایگزین خوبی پیدا کند و تراکتورسازی با قدرت به کار خود ادامه می دهد.
اینکه گفته می گردد ما در نیم فصل بازیکنان محدودی جذب کردیم به این خاطر است که بازیکنان کافی و بزرگی را در ابتدای فصل به تیم آوردیم. همچنین لیستی از مجید جلالی برای بازیکنان داخلی نداشتیم و او فقط جاسم کرار و پیمپائو را از ما خواست که در جذب آن ها موفق بودیم و ۱۳ دی به ایران می‌آیند.
مجید جلالی به عنوان یک مربی حرفه ای می داند که زمان نقل و انتقال بازیکنان خارجی با داخلی متفاوت است و آنها نمی توانستند اکنون کنار ما باشند.
در پایان از هواداران می‌خواهم در جهت حمایت از تیم و باشگاه کوتاه نیایند و تیم را مورد تشویق و حمایت قرار دهند. هواداران نباید وابسته به اشخاص باشند چرا که تاکنون ۱۵ مربی به باشگاه آمدند و رفتند. هواداران پیشتیبان باشگاه باشند تا بتواند به حیات خود ادامه دهد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سخنگوی هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی به مجید جلالی اولتیماتوم داده بود که در صورت اولین شکست او باید تیم را ترک کند. سرمربی تراکتورسازی نیز اعلام کرده بود در صورت رقم خوردن هر نتیجه ای بعد از دیدار مقابل فجر سپاسی این تیم را ترک می‌کند.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.