بیانیه جامعه دانش‌آموزان کشور به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

نماینده جامعه دانش‌آموزان کشور با قرائت بیانیه جنبش دانش‌آموزی کشور در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: ما جامعه دانش‌آموزان همراه با آحاد مردم و فرهیختگان و حماسه‌آفرینان انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار یادآور می شویم که در دفاع از حقوق ملت و عمل به آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر فرزانه انقلاب به رسالت تاریخی،‌ دینی خود وفادار خواهیم ماند.

به گزارش تفسیری خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بخشی از این بیانیه که توسط نماینده دانش‌آموزان قرائت شد آمده است:

«۱۳ آبان نماد ایستادگی جوانان انقلابی در برابر رژیم‌های طاغوت بود جوانان انقلابی افتخارآفرینان عرصه حیات انسانی و معلم مدرسه عشق و شهادت بودند. به لطف خداوند به فرموده رهبری فرزانه انقلاب اسلامی امروز جوانان در میدان‌های سیاسی، اقتصادی، علمی و فناوری در برابر استکبار قد علم نموده‌اند.»

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: «امروز ملت انقلابی در قله سرافرازی است و در مقابل، دشمنانش هر روز ضعیف‌تر و منفورتر از هر وقت دیگری می باشند. آنان با قلب‌های مندرس به تحریم روی آورده‌اند اما ما جامعه دانش‌آموزان اخطار می‌دهیم که در دفاع از حقوق ملت به رسالت دینی خود وفادار خواهیم ماند.»

در پایان این بیانیه یاد و خاطره شهیدان دانش‌آموز و ۱۳ آبان گرامی و جاودانه داشته شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.