بیانیه جمعی از پیشکسوتان پرسپولیس در حمایت از رویانیان

پیشکسوتان پرسپولیس با انتشار بیانیه ای با اعلام حمایت از اقدامات صورت گرفته و در حال انجام از سوی محمد رویانیان، از مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تشکر و قدردانی کردند.

هیات موسسین کانون پیشکسوتان پرسپولیس با صدور بیانیه ای با قدردانی از زحمات و تلاش های صورت گرفته از سوی باشگاه در جهت بازگرداندن اقتدار و صلابت پرسپولیس ضمن تشکر از مدیریت باشگاه، حمایت همه جانبه خود برای ادامه این حرکت را اعلام کرد.

در بخشی از این بیانیه ای آمده است: جناب آقای محمد رویانیان آنچه این روزها در پرسپولیس جریان دارد، ما را به یاد سال های طلایی این باشگاه می اندازد که نامش همواره با افتخارات عجین بود و بزرگان بسیاری در این مسیر از وجود خود هزینه کردند.

بدینوسیله از تلاش های جنابعالی در جهت بازگرداندن شکوه باشگاه و ساختن تیمی مقتدر و درخور شأن نام پرسپولیس تشکر و قدردانی می کنیم. امیدواریم در سایه مدیریت شما و تجارب گرانقدر جناب آقای علی پروین مدیر راهبری پرسپولیس شاهد به ثمر نشستن این تلاش ها باشیم تا با دستیابی به موفقیت های آتی خوشحالی دوستداران پرسپولیس کامل شود.

باور داریم اقداماتی چون بازگشت نام پرسپولیس که برای سال ها خواسته همه ما و میلیون ها هوادار بود، فعالیت های اقتصادی صورت گرفته و در دست انجام و تشکیل تیمی قدرتمند نوید بخش دورانی با شکوه برای پرسپولیس است. امیدواریم در این مسیر موفق و پیروزی باشید.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.