بیانیه نویسی دوباره در لیگ برتر، این بار سپاهان درخصوص داوری بازی با تراکتور

باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای به اشتباهات داوری در دیدار خود با تراکتور به کمیته داوران اعتراض کرد.

بیانیه نویسی دوباره در لیگ برتر، این بار سپاهان درخصوص داوری بازی با تراکتور

به گزارش ممتاز نیوز، دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام با قضاوت حسن اکرمی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.

صحنه‌های مشکوکی در این مسابقه رخ داد و دقایقی پس از پایان این مسابقه باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای به شرح زیر به آنها واکنش نشان داده است:

در مصاف این تیم با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، تیم داوری اشتباهات بزرگی را علیه سپاهان مرتکب شد. پس از اعلام پنالتی توسط داور علیه سپاهان و در لحظاتی که طلایی پوشان به دنبال جبران گل خورده بودند، در ابتدا در محوطه جریمه خطای واضح بازیکن شماره ۲ تراکتور روی شهریار مغانلو اعلام نشد و در لحظاتی بعد نیز خطای هند محرز یار شماره ۷۹ تراکتور از نظر داور پنالتی نبود. بازبینی تصاویر به وضوح داور مسابقه در هر ۲ صحنه مرتکب اشتباه شده است.

170287624

این در شرایطی است که سپاهان صدرنشین لیگ برتر بوده و در این مسابقات حساس پایانی لیگ، این اشتباهات موجب تضییع حق مسلم سپاهان در تغییر نتیجه این بازی گردید. باشگاه سپاهان ضمن اعتراض به کمیته داوران در خصوص اشتباهات مکرر داوران در هفته های پیاپی علیه این تیم، از سازمان لیگ انتظار دارد طبق اصل بی طرفی، تذکرات لازم را در خصوص دقت بیشتر داوران جهت تکرار نشدن چنین اشتباهاتی لحاظ نماید.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.