بیشترین مراجعه کنندگان به بیمارستان شهدای هفتم تیر

بیمارستان شهدای هفتم تیر، مرکز ترومای جنوب تهران است که بیشترین مراجعه کنندگان به این بیمارستان مصدومین ترافیکی و سقوط از بلندی هستند.

دکتر فارس نجاری، رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: در حال توسعه اورژانس این بیمارستان در متراژ هزار متر و ۱۴ تخت ICU تا آخر سال هستیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر ۲ تخت دیالیز آنتی ژن مثبت در این بیمارستان برای ارائه هر دیالیز به بیماران مبتلا به هپاتیت B، و C و ایدز که دچار نارسایی کلیه هستند وجود دارد که تا چند ماه دیگر تعداد این تخت ها از ۲ به ۸ تخت می رسد.

نجاری با بیان این که بیمارستان شهدای هفتم تیر مرکز ترومای جنوب تهران است عنوان کرد: ۹۰ درصد مراجعه کنندگان به این بیمارستان، بیماران تصادفی و سقوط از بلندی هستند.

حوزه تحت پوشش ما از میدان بسیج تهران تا ۳۰ کیلومتر مانده به قم و شهرستان های رباط کریم، ورامین، پاکدشت و شهریار است.

وی با اشاره به این که این بیمارستان مجهز به امداد هوایی است تصریح کرد: روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ مصدوم ترافیکی و غیر ترافیکی به بخش اورژانس داریم که ۸۰ درصد آنها توسط ۱۱۵ و ۲۰ درصد توسط اشخاص رهگذر و ماشین های سواری شخصی به بیمارستان آورده می شوند.

وی با تاکید بر این که همه تخصص های مربوطه در اورژانس حضور دارند یاد آور شد: ۷ اتاق عمل به غیر از اتاق های عمل بیمارستان به مصدومین اورژانس تعلق دارد  به طور میانگین روزانه ۴۰ عمل جراحی انجام می شود./ح


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فاطمه سعادتمند:

    بیشترین مراجعه کننده با حداقل امکانات مدیریت بسیار ضعیف در همه امور!!! و پرسنل تربیت نشده و مسئولین بی مسئولیت!!!!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.