بیش از یک و نیم میلیون نفر، دفترچه بیمه سلامت همگانی دریافت کردند

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۶۳۰ هزار ایرانی دفترچه‌های بیمه خود را دریافت کرده‌اند، گفت:‌ از این تعداد ۳۹۰ هزار دفترچه برای تهرانی‌ها صادر شده است.

بیش از یک و نیم میلیون نفر، دفترچه بیمه سلامت همگانی دریافت کردند

به گزارش گروه سلامت ممتازنیوز به نقل از خبرگزاری دانا (داناخبر) «مهدی میرشاه ولد» به اعلام آخرین وضعیت صدور دفترچه‌های بیمه سلامت همگانی پرداخت و گفت: تا ظهر روز گذشته چهار میلیون و ۶۵۰ هزار نفر برای دریافت دفترچه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد یک میلیون و ۶۳۰ هزار نفر موفق به دریافت دفترچه‌های خود شدند.

بر اساس خبر ایسنا، وی ادامه داد: در حال حاضر صدور دفترچه برای هموطنان در برخی استان‌های کم جمعیت از جمله خراسان شمالی به پایان رسیده است.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی با بیان اینکه استان تهران با ۸۰۰ هزار ثبت نامی بالاترین آمار متقاضیان دفترچه بیمه سلامت همگانی را دارد گفت: از این تعداد تاکنون برای ۳۹۰ هزار نفر دفترچه صادر شده است براین اساس می‌توان گفت بیش از ۴۰ درصد تهرانی دفترچه‌های خود را دریافت کرده اند.

«میرشاه ولد» در ادامه از فعالیت دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت در روزهای چهاردهم و پانزدهم خردادماه خبر داد و گفت: فرایند صدور و چاپ دفترچه ها در روزهای تعطیل نیز ادامه خواهد داشت و مردم می‌توانند پس از دریافت پیامک سازمان بیمه سلامت به دفاتر پیشخوان مراجعه و دفترچه‌های بیمه خود را دریافت کنند.


خبرگزاری دانا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.