بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در مازندران افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، ‘محمدرضا رحیمی’ عصردوشنبه در بدو ورود به شهرستان ساری در فرودگاه در جمع خبرنگاران افزود: برنامه های هفته دولت به دلیل برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها به تاخیر افتاد و استان مازندران نخستین استانی است که بنده به مناسبت هفته دولت سفر می کنم.

وی با بیان این که در این سفر بالغ بر ۱۰ هزار واحد مسکن مهر و سه پروژه برق افتتاح می شود، یادآور شد: همچنین در این سفر در مورد مسایل برنج و چای و سایر مسایل استانی با حضور استاندار و مدیران این استان بررسی می شود.

معاون اول رییس جمهوری با تقدیر از مجریان طرح مسکن مهر تاکید کرد: با اجرای نهضت مسکن مهر در کشور، هم اکنون بیش از ۴۰۰ هزار واحد مسکونی براساس نیاز مردم ساخته شده است.

رحیمی به واحدهای مسکونی خالی در کشور اشاره کرد و گفت: وجود واحدهای مسکونی خالی مشکلاتی را در برخی شهرهای بزرگ ایجاد کرده است.

وی اظهارداشت: اگر نهضت مسکن مهر نبود در بخش مسکن شاهد یک تورم بزرگ بودیم، اما می بینیم که تورم در بخش مسکن کاملا متوقف شده است.

معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: مسکن مهر مشکل تامین مسکن مردم را برای سال های بعد از دولت دهم نیز حل کرده است و وقتی متوجه این امر می شویم که همه پروژه های مسکن مهر در کشور به بهره برداری برسند.

رحیمی همچنین درمورد زمان آغاز دور جدید سفرهای استانی هیات دولت گفت: سفرهای استانی هیات دولت همانند دوره های قبل پس از سفر رییس جمهوری به مجمع عمومی سازمان ملل آغاز می شود.

معاون اول رییس جمهوری دقایقی پیش برای افتتاح چند پروژه عمرانی در استان مازندران از شهرستان ساری عازم بابل شد.

سیام/۹۱۷۱/۹۱۲۱**۱۳۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۶۸۵۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.