بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون کارشناسی ناپیوسته پودمانی پذیرفته شدند

‘حسین توکلی’ روز یکشنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های متمرکز و معرفی شدگان چندبرابر رشته های نیمه متمرکز آزمون کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) دوره های پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۹۱ ، امروز ۲۵ تیرماه بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

وی آمار داوطلبان حاضر در آزمون کاردانی به کارشناسی پودمانی علمی کاربردی امسال را ۹۰ هزار و ۵۳۲ نفر ذکر کرد و گفت: بیش از ۷۲ درصد شرکت کنندگان در این آزمون پذیرفته شدند که از مجموع ۶۵ هزار و ۷۹۷ نفر داوطلب پذیرش شده در رشته های متمرکز، تعداد ۲۷ هزار و ۸۸۶ نفر زن و ۳۷ هزار و ۹۱۱ نفر مرد هستند.

توکلی با بیان اینکه ۲۸۸ نفر از شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ناپیوسته پودمانی علمی کاربردی نیز در رشته های نیمه متمرکز پذیرفته شده اند، گفت: اسامی این داوطلبان نیز به همراه اطلاعیه راهنما بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قرار می گیرد.

وی از قبول شدگان رشته های متمرکز آزمون کارشناسی ناپیوسته پودمانی خواست تا در فاصله زمانی ۲۷ تا ۳۰ شهریور با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به واحد دانشگاهی محل قبولی خود مراجعه کنند و تاکید کرد: مراجعه نکردن پذیرفته شدگان در زمان تعیین شده، به منزله انصراف آنان از تحصیل در این دوره ها است و هیچ اعتراضی پس از آن قابل قبول نخواهد بود.

مشاورعالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: قبول شدگان رشته های نیمه متمرکز کارشناسی پیوسته پودمانی نیز باید در روزهای دوم تا چهارم مردادماه به همراه مدارک لازم به واحد محل قبولی خود مراجعه و برای انجام دیگر مراحل گزینش از جمله مصاحبه اقدام کنند.

وی یادآور شد: پس از اعلام نتیجه مراحل مصاحبه و یا آزمون عملی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز، گزینش نهایی انجام و فهرست اسامی قبول‌شدگان نهایی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

فراهنگ**۱۰۵۵**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۰۶۵۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.