بیمه تخصصی تکمیل درمان راه‌اندازی می‌شود

۲۹فروردین۱۳،

بینا- رئیس کل بیمه مرکزی ایران از راه اندازی یک شرکت بیمه تخصصی در زمینه ارائه بیمه تکمیل درمان به زودی خبرداد و گفت: در ایران فقط دو میلیون نفر از پوشش‌های بیمه عمر استفاده می‌کنند.
به گزارش بینا، سید محمد کریمی با اشاره به اینکه طی دو دهه است که شرکت های بیمه، بیمه های اختیاری تکمیل درمان را ارائه می کنند، به مهرگفت: این پوشش به اشخاصی که خواستار بیمه کامل تری می باشند ارائه می گردد و در اختیار کارکنان شرکت ها و سازمان ها و سایر اشخاص قرار می گیرد.
رئیس کل بیمه مرکزی ایران با بیان اینکه هزینه های بیمارستان، جراحی ها  غیره تحت پوشش قرار دارد، تصریح کرد: این پوشش ها اضافه تر از بیمه های پایه تامین اجتماعی و خدمات درمانی است بنابراین مردم از آنها استقبال می کنند.
وی گفت: با توجه به فعالیت صنعت بیمه کشور در زمینه ارائه بیمه تکمیل درمان و موادی از قانون برنامه پنجم در مورد بیمه سلامت، به زودی یک شرکت بیمه تخصصی برای فعالیت در این حوزه تاسیس می گردد.
رئیس شورای عالی صنعت بیمه کشور رشد تولید حق بیمه  در ایران را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: بیمه های زندگی نیز رو به افزایش می باشند از جمله بیمه های مستمری، بیمه های تکمیلی درمانی که شرکت های بیمه تجاری آن را عرضه می کنند و ارائه این بیمه نامه ها در افزایش امید به زندگی در ایران تاثیر داشته است.
کریمی با اعلام اینکه در ایران فقط دو میلیون نفر از پوشش های بیمه عمر استفاده می کنند، گفت: رشد بیمه های زندگی تضمین کننده بهداشت روانی جامعه است، بنابراین امیدواریم در دهه ۹۰ که دهه توسعه بیمه های زندگی در صنعت بیمه نام گذاری شده است شاهد رشد بیمه های زندگی باشیم.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.