بیمه دانا ۳ نشان برتر بین المللی گرفت

۰۱م اسفند ،

بینا- شرکت بیمه دانا با دریافت سه نشان برتر بین المللی در بزرگ ترین اجلاس سران  و مدیران اقتصاد، صنعت و تجارت ایران، برگ زرین دیگری برافتخارات خود اضافه کرد.
به گزارش بینا ،در جریان اجلاس سران ومدیران((اکوایت)) که روز ۳۰ بهمن در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور جمع کثیری از سران و مدیران بخش دولتی و خصوصی کشور برگزار شد،به مجموعه های اقتصادی و صنعتی کشور که دارای نام و نشان تجاری ارزشمند و شناخته شده می باشند، نشان و استاندارد بین المللی اعطا شد.
شورای راهبردی پژوهش های مشترک دبیرخانه ((اکوایت)) در این اجلاس شرکت بیمه دانا را در سه بخش حایز دریافت نشان و استاندارد بین المللی دانست.
بر اساس این انتخاب نشان و استاندارد بین المللی ارزش برند(۲۰۱۰: Iso 10668 ) از اتحادیه اروپا،نشان و استاندارد بین المللی کیفیت برتر در صنعت بیمه با ثبت جهانی و نشان مدیریت روابط عمومی برتر در توسعه نام و نشان تجاری(نشان مدیریت توسعه برند)طی مراسم ویژه ای که با حضور مقامها و مسئولان کشور و نمایندگان رسانه های گروهی  برگزار شد، به آقای دکتر ابراهیم کاردگر عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا و آقای مهدی عزیزیها مدیر روابط عمومی این شرکت اهداء شد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.