بینا: جلوی دستمزد بی‌رویه ستاره‌ها گرفته شود

یکشنبه ۱۴ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

هنرآنلاین عدم موفقیت ستاره‌ها در گیشه را بررسی می‌کند

شیرین بینا؛ ˝بازیگر˝ معتقد است، مسئولان باید دستمزد ستاره‌ها را کنترل نمایند و جلوی رشد دستمزدهای بی‌رویه آنها را بگیرند.

شیرین بینا بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با خبرگزاری هنرآنلاین در باره عدم تاثیر گذاری سوپر استارها‌در فروش فیلمها‌ گفت: این بحث از چند منظر قابل ارزیابی و بررسی است، در وهله اول کیفیت فیلمها ‌نزول قابل مکثی نسبت به سالهای پیش داشته، مسئله قابل ارزیابی دیگر نبود فیلم نامه های جذاب برا ی ساخت فیلمهای خوش ساخت و مناسب است، بنابراین نمی‌توانیم فقط نوک پیکان نقد را به سمت حضور ضعیف سوپر استارها‌در فیلمهای سینمایی بدانیم.

بازیگر “کیسه برنج” با اشاره به بازی یکنواخت بعضی از سوپر استارهای سینمایی افزود: بعضی از بازیگران سوپر استار در این چند ساله مدام خودشان را در فیلمها ‌تکرار می‌کنند و دیدن این چهره ها‌ با بازی تکراری حتی برای متعصب ترین هوادارانشان هم دیگر جذابیتی ندارد.

بینا با تاکید بر لزوم انتخاب درست سوپر استارها‌تاکید نمود: بسیاری از سوپر استارهای ما بدون سنجیدن ابعاد نقشی که برای بازی به آنها ‌پیشنهاد می‌شود بسیار سریع و شتابزده این نقشها ‌را قبول می‌کنند و بعد از ساخته شدن و نمایش فیلم احساس پشیمانی می‌کنند. این مسائل نکات ظریفی است که باید بازیگران سوپر استار ما به آنها‌ توجه خاصی داشته باشند.

این بازیگر در مورد این پرسش که چقدر سوپر استارهای ما استحقاق دریافت دستمزدهای نجومی‌ با توجه به عدم فروش فیلمهایشان را دارند گفت: در سینمای ایران بیش از چند بازیگر سوپر استار وجود ندارد و در چند فیلم محدود در طول سال بازی می‌کنند که دستمزد بالایشان چندان خللی به روال ساخته شدن فیلمها‌ ندارند. از منظر دیگر باید توجه داشته باشیم که دستمزد بالا در یک بخش از سینما تعادل و هارمونی را در کلیت سینما از بین می‌برد و این مسئله خوبی نمی باش و به ضرر کلیت سینما است و باید مسئولین در این خصوص با راهکارهایی جلوی افزایش بی رویه دستمزدها‌را بگیرند. زیرا درآمد سینمای ایران از راه فروش نه تنها‌افزایش نداشته بلکه با افت فاحشی هم روبه رو شده است.
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.