بی‌احتیاطی راننده کارمند پلیس‌راه را کشت

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 بی‌احتیاطی راننده کارمند پلیس‌راه را کشت

بی‌احتیاطی راننده کارمند پلیس‌راه را کشت

ممتازنیوز: در پی واژگونی یک دستگاه کامیون حمل چوب در حالی که نیروهای امدادی مشغول بازگشایی مسیر خودرو زانتیا با سرعت زیاد به آنها برخورد کرد و جان کارمند پلیس‌راه را گرفت.

به گزارش ممتازنیوز، در پی وقوع یک تصادف و واژگونی یک دستگاه کامیون حمل چوب، در حالی که ماموران ویژه حوادث جاده‌ای با کمک نیروهای امدادی مشغول ساماندهی امور و بازگشایی مسیر اصلی کمربندی بزرگ تنکابن بودند، وقوع تصادف دیگری در این صحنه منجر به مرگ دلخراش یکی از کارکنان پلیس راه میانحاله رامسر و زخمی شدن سه نفر دیگر شد.
حدود ساعت ۹ شب گذشته یک دستگاه کامیون حمل چوب در برخورد با گاردریل کمربندی بزرگ تنکابن در محدوده پل عابر پیاده خوبان‌رزگاه از مسیر خود منحرف شد و با دو دستگاه وانت نیسان در حال عبور نیز تصادف کرده و واژگون شد.
این حادثه ابتدا به غیر از صدمات جزیی به رانندگان و بسته‌ شدن مسیر اصلی کمربندی پیامدی دیگری نداشت اما پس از اعلام این حادثه، پلیس راه مسئولان ویژه از پلیس راه،کلانتری،نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵، آتش‌نشانی، خودروبر و جرثقیل و نیز ماموران اداره راه و شهرسازی در حالی که مسئولان مشغول بازگشایی مسیر ناشی از تصادف بودند بر اثر بی‌دقتی راننده یک دستگاه خودروی زانتیا که با سرعت زیاد در حال حرکت بود با جرثقیل در حال کار، تصادف دیگری رخ داد.
در این حین چهار نفر از عوامل بازگشایی مسیر به شدت مصدوم شدند که یکی از کارکنان پلیس راه میانحاله رامسر به نام ناصر نیاستی فرزند محمدرضا بر اثر شدت جراحات جان باخت و یک مامور، رئیس اداره راه و شهرسازی تنکابن و راننده جرثقیل نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند که حال عمومی هر سه خوب است اما رانند جرثقیل برای بهبودی کامل بستری شد و دو فرد دیگر مصدومیت‌شان جدی نبوده و آسیب‌های وارده به آن‌ها بیشتر ضرب‌دیدگی تشخیص داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در این ارتباط به فارس گفت: حدود ساعت ۹ شب گذشته پلیس ۱۱۰ پس از اطلاع از وقوع حادثه در محدوده پل عابر پیاده خوبان‌رزگاه در کمربندی بزرگ تنکابن ماموران ویژه و نیروهای امدادی مطلع شد.
کیومرث ابراهیمی گفت: ماموران با هماهنگی در محل حادثه حضور یافتند و در حین انجام ماموریت بر اثر بی‌دقتی راننده یک دستگاه خودروی زانتیا و سرعت زیادی که داشت در برخورد با صحنه تصادف،راننده جرثقیل،رئیس اداره راه و شهرسازی و دو مامور نیروی انتظامی مصدوم شدند که در این میان مرحوم نیاستی یکی از کارکنان پلیس راه میانحاله رامسر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
وی ادامه داد: سه مصدوم دیگر در وضعیت بهتری قرار دارند که دو نفرشان به صورت سرپایی مداوا شده و یکی دیگر از آنها بنا به تشخیص پزشک بستری شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.