بی‌برنامه‌گی و لغو مکرر نشست‌های خبری در آخرین روز تلکام

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

آخرین روز از برگزاری نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۲۴ عصر امروز در حالی به کار خود پایان داد که نزدیک به اکثریت غرفه‌داران از این دوره رضایت بیشتری به نسبت سنوات قبل داشتند.
 
به گزارش تسنیم، چهاردهمین اتفاق ارتباطاتی کشور رأس ساعت ۱۶ امروز در میان استقبال به نسبت بیشتر بازدیدکنندگان در قبال روزهای قبل کار خود را به پایان رساند. 
آخرین روز از برگزاری نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۲۴ در حالی به پایان رسید که تمامی فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری آن رویکرد به نسبت مثبتی داشتند، این اتفاق را به نسبت سنوات قبل پربارتر دانستند هرچند که عده‌ای هم نظری مخالف بر این داشته و معتقد بودند که دستاوردهای تلکام با توجه به اینکه مجریان اصلی آن بزرگان حوزه ارتباطات می باشند و به نوعی فضا برای ورود نوپایان محدود است از این جهت با کلیشه مواجه شده و روندی ثابت را طی می‌کند.
بازدیدکنندگان نیز که اکثرا اشخاص غیرمتخصص در حوزه ارتباطات می باشند به نوعی سبب حضورشان را آشنایی هرچه بیشتر با خدمات اپراتورهای سراسری مطرح می‌کنند و شاید چندان آگاهی از سایر حوزه‌های ارتباطات و زیرساخت مخابراتی نداشته باشند.
این ادعا را می‌توان در صف‌های طولانی همراه‌اول، ایرانسل و رایتل به اثبات رساند زیرا در این صف‌ها تمامی اقشار صنفی از کودک تا بزرگسال با در دست داشتن گوشی و در بعضی موارد کارت شناسایی خود به دنبال دریافت خدمتی تازه یا سرویسی متنوع از اپراتور مورد نظر خود بودند.
آخرین روز از برگزاری ایران تلکام ۲۰۲۴ با حضور نمایندگانی از بخش‌های مختلف نظیر شورای عالی فضای مجازی، رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران  و همچنین عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همراه بود و در میان استقبال به نسبت گسترده مردم با دغدغه‌های ارتباطاتی مردم از نزدیک آشنا گشته و پیشنهادات و راهکارهای خود را برای توسعه این حوزه به گوش فعالان حوزه ICT رساندند.
امروز تلکام در چهارمین و آخرین روز خود شاهد بروز بعضی بی‌نظمی‌ها بود که بر اساس آن نشست‌های خبری اشخاصی همچون عارف و رئیس هیئت مدیره مخابرات کنسل شد و بسیاری از خبرنگاران که برای پوشش این مراسم به نمایشگاه بین‌المللی تهران آمده بودند با این چالش‌ها برخورد کردند.
همراهان عارف در هنگام بازدید از این نمایشگاه ضمن اعلام مکرر برگزاری نشست خبری تا دقایقی قبل از خروج عارف از نمایشگاه سبب مستقر نگه داشتن خبرنگاران در محل برگزاری نشست خبری شدند که نهایتا مسئولان روابط عمومی وزارت ارتباطات عنوان کردند که این نشست کنسل شده است؛ قرار بود که نشست خبری عارف طبق برنامه‌ریزی مخابرات ایران که روز قبل صورت گرفته بود در اتاق خبر سالن مخابرات برگزار شود که با اصرار مسئولان وزارت ارتباطات برای برگزاری این نشست در غرفه وزارتخانه سرانجام به سبب پراکندگی خبرنگاران در این ۲ مکان نشست خبری عارف لغو شد و آخرین روز از برگزاری تلکام با بعضی گله‌ها پایان یافت.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.