بی‌بی‌سی به سراغ فراماسون‌ها رفت

بی‌بی‌سی فارسی چندی قبل طی یک مستندی سعی کرد با تلاش مذبوحانه خود چهره سیاه و پلید فراماسونرها را موجه و خوب جلوه دهد. این شبکه که سابقه حمایت از حزب صهیونیستی بهائیت و همجنس‌بازان را در کارنامه خود دارد، این بار به تریبون فراماسونرها تبدیل شد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، بی‌بی‌سی فارسی چندی قبل طی یک مستندی سعی کرد با تلاش مذبوحانه خود چهره سیاه و پلید فراماسونرها را موجه و خوب جلوه دهد. در همین راستا، کسری ناجی خبرنگار شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی با حضور در اصلی‌ترین مرکز فراماسون‌های دنیا یعنی ساختمان مرکزی فراماسونری در انگلیس به مصاحبه با سخنگوی این تشکل سری و مخوف پرداخت تا از طرفی با مثبت نشان دادن اعمال آنان چهره‌ ناموجه آنان را توجیه کند و از طرفی خود مبلغ این فرقه‌ ضاله باشد.

او در این مصاحبه سعی کرد تا هدف این سازمان مخوف از جذب افراد را تلاش در جهت به تکامل رساندن آنان معرفی کند.

باقر هیئت

باقر هیئت از قدیمی‌ترین فراماسون‌های ایران و استاد اعظم فراماسون‌ها ساکن آمریکا

وی مصاحبه‌ا‌ی با یکی از قدیمی‌ترین فراماسون‌های ایران(باقر هیئت) و استاد اعظم فراماسون‌ها، که درحال حاضر در آمریکا ساکن است ترتیب می‌داد. هیئت تلاش مذبوحانه‌ای می‌کند تا اذهان عمومی را از ماهیت پلید نمادهای صهیونیستی این فرقه منحرف کند، برای مثال وی نماد دستکش سفید را بیانگر بی‌گناهی فراماسون‌ها معرفی می‌کند، این درحالی است که بسیاری از علمای شهید و همچنین مبارزان اصیل این کشور چون میرزا کوچک‌خان با دستور و به دست اعضای همین فرقه صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

گفتنی است شبکه‌ سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی در طول مدت کوتاه فعالیت خویش در فضای رسانه‌ای از هیچ کوششی برای فعالیت‌های ضد دینی خود فروگذار نکرده و همواره در صدد ترویج فرق ضاله‌ای چون حزب صهیونیستی بهائیت و همچنین حمایت از همجنس‌بازان بوده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.