بی‌میلی میلیونرهای تهرانی iبه خرید سیم‌کارت رند

این خبر امروز دوشنبه ۸ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

فعالان و دست اندرکاران حوزه بازار سیمکارت از کاهش تقاضای پولدارهای تهران از انواع سیمکارت های شماره رند خبر دادند.
” علی کامکار” یکی از فروشندگان سیمکارت در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: از ماه گذشته تا کنون بازار سیمکارت های دائمی همراه اول از جمله سیمکارت شماره های رند iبه سبب عدم استقبال از سوی خریداران روزهای بی رونقی را سپری می نماید.
وی با اشاره iبه وضعیت اقتصادی حاکم و همچنین میزان بالای تورم در کشور گفت: با شرایط ایجاد شده کمتر کسی برای خرید سیمکارت شماره رند با قیمت چند میلیون تومانی iبه این بازار مراجعه می نماید چرا که مردم علاقه خود را برای استفاده از سیمکارت های شماره رند از دست داده اند.
این فعال بازار معتقد است که سیمکارت شماره های رند که فاقد پایه ثابت قیمتی در بازار می باشند و iبهای آنها تنها براساس سلیقه فروشندگان مشخص می گردد در این روزها فروش چندانی ندارند.
در همین حال سایر فعالان این حوزه معقتدند که با توجه iبه شرایط فعلی بازار تنها سیمکارت های دایمی کارکرده همراه اول در این روزها از تقاضای مشتریان برخوردار شده اند.
این اظهارات در حالی بیان می گردد که چندی پیش بازار سیمکارت های شماره رند با تقاضای بالایی از سوی پولدارهای تهران روبرو بود اما هم اکنون iبه یکی از کم رونق ترین بازار کالاهای آی تی تبدیل شده است.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.