بی فکری که تنها تن ورزشکاران را می لرزاند/ارسال اساسنامه طلسم شده است

۱۹ام بهمن ،

با وجود انکار مسئولان فدراسیون قایقرانی کشورمان مبنی بر تعلیق رشته های کانوئینگ و روئینگ، اما نامه های ارسالی از سوی فدراسیون های جهانی و کمیته بین المللی المپیک گویای چیز دیگری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر یکی از دغدغه های فدراسیون قایقرانی بحث تعلیق است که چند ماهی ذهن مسئولان فدراسیون و ورزش کشور را به خود مشغول کرد و متاسفانه تاکنون نیز برطرف نشده است.

با توجه به اینکه نامه های ارسالی از سوی مجامع بین المللی حاکی از تعلیق رشته های کانوئینگ و روئینگ است اما مسئولان فدراسیون نظر دیگری دارند و نمی خواهند قبول کنند که سرنوشت ورزشکاران این رشته ها در خطر است و نباید بی تفاوت از کنار آن عبور کنند.

این گزارش حاکی است: با توجه به اینکه پیش از این احمد دنیامالی سکاندار فدراسیون قایقرانی کشورمان بود و بدون برگزاری مجمع انتخاباتی، وی از سمت خود برکنار شد به همین سبب مسئولان جهانی ضمن اصلاح اساسنامه می خواهند که وی به فدراسیون بازگردد تا بحث تعلیق برطرف شود اما مسئولان فعلی فدراسیون منکر این موضوع می باشند و تنها با ارسال اساسنامه مشکل تعلیق برطرف می گردد اما نه تنها تاکنون اساسنامه ای ارسال نشده است، بلکه نامه های دریافتی نشان می دهد که این مشکل به قوت خود باقی است و تا زمانیکه مسئولان فکری در این خصوص نکنند شرایط به همین منوال خواهد بود و تنها ورزشکاران می باشند که لطمه می بینند به همین سبب باید هر چه زودتر فکری در این خصوص کنند.

بر اساس این گزارش: با توجه به اینکه مسئولان جهانی با جدیت این موضوع را پیگیری می کنند به همین سبب مسئولان ورزشی باید هر چه زودتر اقدامات لازم را در جهت برطرف شدن این مشکل انجام دهند چرا که در این نامه ها قید شده است که در صورت عدم ارسال اساسنامه اصلاح شده، ملی پوشان از حضور برای رقابتهای بین المللی محروم می شوند و در صورت بروز این اتفاق تنها دود به چشم ورزشکاران می رود.

در حالیکه در این مدت مسئولان قول ارسال اساسنامه را می دادند اما تاکنون این امر محقق نشده است و با وعده امروز و فردا، ارسال آن تاکنون صورت نگرفته است.

با توجه به اینکه مسئولان جهانی در این خصوص با جدیت عمل می کنند به همین سبب نباید به راحتی از این موضوع عبور کرد و مسئولان باید هر چه زودتر با ارسال اساسنامه اصلاح شده در جهت برطرف شدن این مشکل قدم بردارند.

گفتنی است: با توجه به اینکه قایقرانان روئینگ کشورمان سال آینده مسابقات مختلفی را در پیش دارند به همین سبب ما امیدواریم این مشکل هر چه زودتر با ارسال اساسنامه اصلاح شده بر طرف شود، چرا که با بروز این اتفاقات تنها ورزشکاران می باشند که لطمه می بینند و با وجود حضور در اردوهای آماده سازی شرکت در رقابت های بین المللی را از دست می دهند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.