بی پولی باشگاه، سرمربی را کتک خور کرد!

فوتبال ایران هیچگاه نتوانسته از اخبار عجیب و غریب خالی باشد. اخیرا” یکی از تیم های ریشه دار دسته اولی که گفته می شد در این فصل مشکل مالی نخواهد داشت و مالک جدیدش همه گونه امکانات را برای اعتلای آن فراهم کرده با اتفاق عجیبی روبرو بود.

به گزارش گل، سرمربی غیر بومی و صاحب نام این تیم در یکی از هتل های شهر ساکن بود اما باشگاه نتوانست هزینه های هتل را بپردازد و او را از آن هتل بیرون کردند! وی به هتل دیگری منتقل گردید اما اینجا هم بدهی ها به رقمی حدود ۶میلیون می رسد و مدیران باشگاه آن را نیز نمی پردازند.
مدیر هتل با لحن تندی موضوع را به آقای سرمربی گوشزد می کند و این در حالی بوده که سرمربی دیگر تیم آن شهر هم آنجا حضور داشته و این نوع حرف زدن مدیر هتل آن هم مقابل همکار آن سرمربی باعث می گردد تا وی احساس کند که تحقیر شده است و در اقدامی عجیب به اتاق مدیر حمله می کند تا او را کتک بزند غافل از اینکه در آن اتاق دو نفر دیگر از کارکنان هتل هم حضور دارند! اولین لگد را سرمربی می زند اما آنها سه نفری روی سر او ریخته و به طرز شدیدی او را مورد ضرب و شتم قرار می دهند! سرمربی دیگر تیم آن شهر وارد ماجرا می شود و دعوا را خاتمه می دهد و مربی کتک خورده را به منزل خود می برد. نکته جالب اینکه باشگاه مذکور در این باره هیچ اقدامی به عمل نیاورده است!

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.