تأثیر مرگ پل واکر بر ساخت سریع و خشمگین ۷

عکس پل واکر

یونیورسال و تیم سازنده “سریع و خشمگین ۷″ به دنبال مرگ تراژیک پل واکر برای تعیین تکلیف فیلم گرد هم آمدند. به گفته منابع خبری امکان ندارد ساخت این فیلم رها شود. واکر در کنار دیگر گروه بازیگران فیلم « سریع و خشمگین ۷» قرار بود یکشنبه به آتلانتا بازگردد تا در فیلمبرداری این فیلم پرهزینه که شامل صحنه‌های سخت فیلمبرداری اتومبیلرانی است، جلوی دوربین برود.

حال با مرگ ناگهانی وی در یک حادثه تصادف رانندگی، برنامه‌های ساخت این فیلم حداقل تا دوشنبه یا سه‌شنبه متوقف خواهد ماند. جیمز ون کارگردان و دیگر مسئولان یونیورسال یکشنبه صبح نشستی برای بحث درباره سرنوشت فیلم برگزار کردند تا ببینند آیا بازنویسی فیلم ضروری است و چگونه باید باید بقیه کار مدیریت شود که در عین حال احترام لازم به درگذشت واکر صورت بگیرد.

واکر ۴۰ ساله گزینه مناسب و محبوبی برای این فیلم های سرعتی بود و مرگ او دوستانش ون دیزل و دوین جانسون را به شدت متاثر کرد. فیلم « سریع و خشمگین ۷» که در حال فیلمبرداری در آتلانتا بود به دلیل تعطیلات شکرگزاری دچار وقفه شد و واکر در همین فاصله به جنوب کالیفرنیا بازگشت و در تصادف با پروشه‌ای که خودش راننده‌اش نبود، جان باخت. واکر  در فیلم “سریع و خشمگین ۷″ مثل فیلم های دیگر در نقش برایان اوکانر بازی می‌کرد که متمرکز بر مسابقات اتومبیلرانی و فیلم اکشن است. نمایش این فیلم برای تابستان آینده و ۱۱ ژوییه برنامه ریزی شده بود.

اکنون معلوم نیست که آیا زمان نمایش فیلم تغییر می‌کند یا دست اندرکاران ساخت آن می توانند همان برنامه را در پیش بگیرند. سخنگوی یونیورسال شنبه شب پس از اعلام خبر درگذشت واکر اعلام کرد قلب همه دست اندرکاران کمپانی یونیورسال شکسته است. در این بیانیه آمده بود: پل از ۱۴ سال پیش یکی از محبوب‌ترین و دوست داشتنی‌ترین اعضای خانواده یونیورسال بود و فقدان او برای همه ما جبران نشدنی است.

در ژانویه ۲۰۰۸ نیز تری گیلیان کارگردان با  مرگ هیث لجر با چنین موفقعیت مشابهی روبه روشد. فیلم «جایگاه تصورات دکتر پارناسوس» آن زمان در نیمه راه فیلمبرداری بود و با درگذشت لجر تولید این فیلم مستقل عملا در بوته تعویق افتاد. مرگ لجر برای کمپانی برادران وارنر نیز که فیلم «شوالیه تاریکی» را در دست تولید داشت دردناک بود و کمپانی با بررسی بسیار به این نتیجه رسید که فیلم را با بازی لجر در نقش جوکر نمایش دهد. در سوگ پل رایان دوستان او در شبکه‌های اجتماعی به این مساله واکنش نشان دادند.

برخی از این یادداشت‌ها چنین است: رایان فیلیپ بازیگر و کارگردان: پل رفیق خوبی بود. آدمی باوجدان که اسیر هالیوود نبود. می دانست که زندگی معنایی بیشتر دارد و همانطور هم زندگی می کرد. شناختنت زیبا بود برادر. دوین جانسون بازیگر: همه عشق، مقاومت و ایمان من برای خانواده واکر که چنین دوره جانکاهی را می گذرانند. ما در نور او قدرت لازم را به دست می آوریم. برادر دوستت دارم.

جسیکا آلبا، بازیگر: او آدمی دوست داشتنی بود خیلی مهربان و خاکی. قلبم با خانواده اش است. جیمز ون در بیک، بازیگر: من او را به عنوان یک آدم همیشه طلایی به خاطر می آورم. مایکل ایلی، بازیگر: قلبم با شنیدن این خبر که دوستم درگذشت، شکست. همه دعاها و روشنایی‌ها برای دخترش و خانواده اش. رولاند امریش، کارگردان و فیلمنامه نویس: واقعا شنیدن خبر مرگ او تکان دهنده بود. خدایش بیامرزد.

کوین هارت، بازیگر و کمدین: واقعا به هم ریختم. همه دعاها و آرزوهایم حالا برای خانواده و دوستان اوست. او استعدادی فوق‌العاده بود و جایش واقعا خالی خواهد ماند. جیمز فرانکو، بازیگر و کارگردان و نویسنده: عشق بی پایان برای پل واکر. خیل غمگینم. او خیلی دوست داشتنی بود.

تأثیر مرگ پل واکر بر ساخت سریع و خشمگین ۷

The post تأثیر مرگ پل واکر بر ساخت سریع و خشمگین ۷ appeared first on مجله ابرتازه ها.

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. armin:

    واقعااز طه دل براش ناراحت شدم خیلی اونو دوست داشتم خدا بیامرزدش دوستان ببخشید الان بردار واکر در سریع وخشن هشت بازی میکنه

  2. Omid:

    واقعا به هم ریختم.

  3. ariya:

    من او را خیلی خیلی دوست داشتم انشا الله جایش در بهشت باشد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.