تئاترشهر میزبان ۵ نمایش جدید می شود

مجموعه‌ی تئاتر شهر با پایان یافتن چهاردهمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران – مبارک میزبان پنج اثر نمایشی جدید در تالارهای مختلف خواهد بود.

به گزارشممتازنیوز، در تالار اصلی نمایش «سیاست خواجه» نوشته‌ی عبدالحی شماسی و به کارگردانی سیدعظیم موسوی ساعت ۲۰ با مدت زمان ۱۰۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۲هزار تومان به صحنه خواهد رفت.

در تالار چهارسو نمایش جدید «آنتوان و مسافر کوچولو» نوشته و کار حسن باستانی از ۱۹ تیر ساعت ۲۰ با مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۰هزار تومان میزبان دوست‌داران تئاتر است.

«به دهکده جهانی خوش آمدی پینوکیو» نیز عنوان اثر نمایشی جدیدی نوشته‌ی داریوش رعیت و کارگردانی مسعود موسوی است که از ۱۸ تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ با مدت ۶۵ دقیقه و قیمت بلیت ۸هزار تومان در تالار قشقایی به صحنه می‌رود.

در تالار سایه نیز از ۱۸ تیرماه نمایش جدید «خرس» نوشته آنتون چخوف به کارگردانی اسماعیل شفیعی ساعت ۱۹ با مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۸هزار تومان پذیرای علاقه‌مندان تئاتر است.

در کارگاه نمایش هم نمایش جدید دیگری با عنوان «گورگیر» نوشته‌ی فرهاد زارعی و سیروس همتی به کارگردانی علی یعقوب‌زاده از ۱۸ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ با مدت زمان ۷۵ دقیقه و قیمت بلیت ۶هزار تومان به صحنه خواهد رفت.

«مستر پرزیدنت» نوشته و کار رضا صورتی و مصطفی حاجی قاسمی نیز ساعت ۱۸ با قیمت بلیت ۵هزار تومان در سالن تشریفات تئاتر شهر اجرا می‌شود.

در سالن انتظار تالار اصلی نمایش «شیوه استفاده از دستگاه» به کارگردانی نیما دهقانی از ۱۸ تیرماه ساعت ۱۵:۳۰ با مدت زمان ۵ دقیقه و قیمت بلیت ۵هزار تومان میزبان تماشاگران تئاتر است.

نمایش «عشق من حامد بهداد» با نویسندگی، کارگردانی و بازی افشین هاشمی و زهیر یاری که از ۱۰ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ به مدت زمان ۵۰ دقیقه و قیمت بلیت ۵هزار تومان در کافه‌تریای تالار اصلی اجرای خود را آغاز کرده است تا ۳۱ تیر به اجرای خود ادامه خواهد داد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.