تئاتر به ارتقای بازیگری ام می افزاید

۷ م دیماه ،

امیر علی دانایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

معتقدم ایفای نقش و فعالیت در تئاتر به ارتقای بازیگری ام کمک می‌کند.

امیرعلی دانایی (بازیگر نقش “فرخ” در مجموعه “کلاه پهلوی”) در خصوص حضورش در تئاتر “رویاهای رام نشده ” در گفتگو به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: تصمیم گرفتم بعد از بازی در “کلاه پهلوی” فضای تئاتر را با یک گروه خوب تجربه کنم.
وی ادامه داد: معتقدم بازی در تئاتر به ارتقای بازیگری من بعد از حضور در مجموعه “کلاه پهلوی” کمک می کند و به طور قطع فعالیت در این عرصه موفقیت های زیادی را برای من به همراه خواهد داشت.
دانایی با اشاره به پیشنهادهای بازیگری خود اظهار داشت: پیشنهادهای زیادی برای بازی در عرصه سینما و تلویزیون داشتم که بعد از گذشت مدت ها و طی پیشنهادی از سوی آقاخانی کارگردان این تئاتر تصمیم گرفتم کار خود را آغاز کنم.
دانایی با اشاره به مضمون تئاتر “رویاهای رام شده” گفت: تئاتر در یک قهوه خانه اتفاق می افتد و من نقش خبرنگاری را بازی می‌کنم که به همراه همسر سابق خود و دوستش در این قهوه خانه به بحث مراجعه به موضوعی می‌پردازند.
وی خاطرنشان کرد: آغاز تمرینات تیم تئاتر “رویاهای رام نشده” از ۳ دی ماه سال جاری بوده و من به همراه دیگر بازیگران فعالیت خود را آغاز کردیم.
گفتنی است؛ تئاتر رویاهای رام نشده به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی بهمن و اسفند سال جاری در سالن سنگلج روی صحنه می رود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.