تابستان با طعم فیلم؛ از هندی تا اکشن

به گزارش خبرآنلاین، حسین کرمی مدیر شبکه نمایش درباره این جشنواره و ساعت پخش فیلم‌ها گفت: «این شبکه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ فیلم های طنز پخش خواهد کرد.»

به گفته او ، از ساعت ۱۵ تا ۱۷ طبق روال قبلی و آغاز به کار این شبکه، انیمیشن و فیلم‌های ژانر کودک پخش می‌شود. ساعت ۱۷ تا ۱۹ هم به پخش فیلم‌هایی از سینمای ایران اختصاص دارد و از ساعت ۱۹ تا ۲۱ نیز فیلم‌هایی از سینمای هند (بالیوود)  پخش می‌شود.»

کرمی افزود: «فیلم‌هایی که از سینمای هند پخش می‌شوند، بر اساس نظر مردم انخاب شده است. ۶۵۰ فیلم هندی در سایت شبکه بهنظر سنجی گذاشته شدو از این بین ۹۰ فیلم برای جشنواره تابستانی انتخاب شد.»

مدیر شبکه نمایش خاطر نشان کرد: «از ساعت ۲۱ تا ۲۳ نیز به فیلم‌های جدید و غیر تکراری که در آن‌ها خشونت وجود ندارد، اختصاص داده شده است.»

کرمی گفت: «در جشنواره تابستانی شبکه نمایش هر هفته روزهای  شنبه و جمعه فیلم‌های جدید که تا کنون از هیچ شبکه‌ای پخش نشده است، نمایش داده می‌شود. ساعت ۲۳ نیز فیلم‎های ژانر پرتحرک (اکشن) برای مخاطبان ۱۴ سال به بالاپخش می‌شود. »

او در ادامه افزود: «سه روز در هفته نیز از ساعت ۱ بامداد فیلم‌های سینمای کلاسیک پخش می‌شود.»

 کرمی در ادامه گفت : «بازپخش این فیلم‌ها نیز از ساعت ۱ بامداد تا ۱۱ روز بعد است که بدون رعایت ترتیب و الویت پخش، تکرار می‌شوند تا تعریفی که برای مخاطب آن فیلم شده است معنای خود را از دست ندهد.»

مدیر شبکه نمایش در خصوص فیلم‌های شبکه نمایش در ماه مبارک رمضان نیز افزود: «بعد از اذان مغرب در ماه مبارک رمضان شبکه‌های سیما سریال های مخصوص این ماه را پخش می کنندکه همزمان با ساعت ۲۱ و شروع برنامه های شبکه نمایش است، با وجود همزمانی این سریال‌ها و فیلم سینمایی شبکه نمایش، رعایت این مسئله در شبکه اختصاصی فیلم الزامی نیست و همپوشانی با شبکه‌های سراسری ندارد. البته برنامه‌های شبکه نمایش نیز تحت تاثیر مناسبت‌ها قرار می‌گیرد.»

۵۷۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.