تابش: تندروها در تحلیف روحانی فقط نظارگر مراسم باشند

مردم اگر می‌خواستند به تندروها گوش بدهند در انتخابات به نامزد آنها رای می‌دادند

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
نماینده اصلاح‌طلب مجلس نهم با انتقاد از موضع‌گیری‌های‌ تند دربارهٔ احتمال حضور جک استراو در مراسم تحلیف گفت:‌ تندروها در روز تحلیف روحانی فقط نظارگر مراسم باشند.

محمدرضا تابش با اشاره به اعلام آمادگی بعضی از مقامات اروپایی مانند جک استراو برای حضور در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب گفت: نشانه‌هایی که از سوی کشورهای خارجی بعد از انتخاب دکتر روحانی ارسال می‌شود، بسیار خوب و مفید است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از موضع‌گیری‌های‌ تند دربارهٔ احتمال حضور جک استراو در مراسم تحلیف افزود:‌ نباید در قبال این پیام‌های مثبت، رفتارهای تقابلی نشان داد، از طرف دیگر نباید امیدواریم باشیم که تنها به‌علت اظهارات مثبت مقامات خارجی قرار است در کار و مسائل گشایشی ایجاد شود، چون این کشورها برای اثبات حسن نیت خود باید دست به اقدامات عملی بزنند.

  • روح‌الله حسینیان: جک استراو به تحلیف بیاید با گوجه از او پذیرایی می‌کنم

وی با بیان اینکه حضور اشخاص و مقامات در مراسم تحلیف تنها بستگی به نظر دکتر روحانی رئیس‌جمهور منتخب و تعامل با هیأت رئیسه مجلس دارد تصریح کرد: اشخاص با فرافکنی نمی‌توانند برای مجلس تعیین و تکلیف کنند.

تابش ادامه داد: به طور حتم حضور مقامات عالی کشورها در این مراسم یکی از خواسته‌های مردم است، از این‌رو مردم اگر می‌خواستند گوش به حرف جریان‌های تندرو بدهند می‌توانستند در انتخابات به نامزد این جریان رأی بدهند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس نهم با تأکید بر اینکه اظهارات غیرکارشناسی بعضی اشخاص دربارهٔ حضور مقامات خارجی در مراسم تحلیف بسیار جای بحث ندارد به خانه ملت گفت: نتیجه انتخابات یازدهم نشان‌ داد که جریان‌های تندرو باید کنار بنشینند و نظارگر امور باشند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: تخریب و اظهارات عجولانه اشخاص تندرو باید جای خود را به انتقادات سازنده بدهد، از این رو بهتر است که این اشخاص از انتخابات یازدهم درست بگیرند و از تندروی دوری کنند.

چندی پیش روح‌الله حسینیان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در واکنش به حضور احتمالی جک استراو در مراسم تحلیف گفته بود که حضور این فرد در مجلس با عکس‌العمل نمایندگان همراه می‌شود، از این‌رو در صورت حضور این فرد در مراسم تحلیف من با گوجه از او پذیرایی می‌کنم.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. جعفر:

    نظرآقای تابش بسیار عقلایی است وقت تند روی ها گذشته تاکی باید تاوان ندانم کاری امثال حسینیان ها را ملت بپردازند اف بر کج فهم ها آینده و تاریخ از این آقایان مانند شاهان قاجار یاد خواهد کرد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.