تاثیر عملیاتی کردن برنامه پنجم توسعه در حرکت به سمت اهداف دهه پیشرفت و عدالت

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

نیک‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: عملیاتی کردن دقیق برنامه پنجم توسعه می‌تواند در حرکت کشور به سمت آرمان‌های دهه عدالت و پیشرفت موثر باشد.

احمد نیک‌فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره وظایف مسئولان در دهه پیشرفت و عدالت، گفت: عملیاتی کردن دقیق برنامه پنجم توسعه می‌تواند در حرکت کشور به سمت آرمان‌های دهه عدالت و پیشرفت موثر باشد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: از قوه مجریه، مقننه و قضایی انتظار می‌رود که در این دهه با یکدیگر متحد باشند و تمامی تلاش خود را برای پیاده کردن احکام برنامه پنجم توسعه به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه کشور توان عبور از تحریم‌ها را دارد، اظهار داشت: ممکن است در این مسیر چالش‌هایی نیز داشته باشیم اما نباید تحریم‌ها را بهانه‌ای، برای عدم دستیابی به اهداف این دهه قرار دهیم.

نیک‌فر تاکید کرد: بخش اعظم مشکلات کنونی کشور به سوءمدیریت‌ها بازمی‌گردد اما در صورتی که تدابیر لازم اندیشیده شود، برای عبور از این مرحله نیز با هیچ‌گونه مشکلی روبه‌رو نخواهیم شد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین خاطر نشان کرد: ضرر تحریم‌ها به اندازه سوءمدیریت‌ها نبوده است و با هماهنگی و همدلی مسئولان گفتمان دهه پیشرفت و عدالت نیز قابل عملیاتی کردن است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.