تاجیک‌ها با علی کریمی عکس یادگاری گرفتند/ بازیکنان تاجیکستان فارسی بلد نبودند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

چند بازیکن تاجیکستان پس از پایان دیدارشان با تیم ملی ایران با علی کریمی عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از پایان دیدار دوستانه ایران و تاجیکستان که با شکست ۶ بر یک تاجیک‌ها همراه بود، چند بازیکن این تیم در راهروهای ورزشگاه آزادی با علی کریمی عکس یادگاری گرفتند.

“محمد علی” یکی از بازیکنان تاجیکستان درباره این بازی اظهار نمود: ما می‌دانستیم که ایران تیم قدرتمندی است. البته انتظار نداشتیم که ۶ گل بخوریم. اما شما بازیکنان قدرتمندی دارید و پیروزی حق ایران بود. مربی ما اصلا به ما پیشنهاد نکرده بود که دفاعی بازی کنیم تا کمتر گل بخوریم. سعی داشتیم رو به جلو بازی کنیم و توانستیم یک گل هم بزنیم.

وی افزود: من در فوتبال ایران بازیکنانی مثل علی دایی، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی را می‌شناسم. ایران یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا است و برای ما سبب خوشحالی بود که امروز برابر ایران به میدان رفتیم.

به گزارش تفسیری ایسنا، یکی از نکات قابل توجه پس از پایان دیدار ایران و تاجیکستان این بود که وقتی که خبرنگاران قصد داشتند با بازیکنان تاجیکستان صحبت نمایند به سبب همزبانی این بازیکنان با ایرانی‌ها به نظر می‌رسید آن‌ها مشکلی برای صحبت نمودن نداشته باشند اما به غیر از یکی دو بازیکن، وقتی سایر تاجیک‌ها با درخواست خبرنگاران ایرانی برای مصاحبه مواجه می‌شدند، در پاسخ به این سوال که آیا فارسی بلد میباشید می‌گفتند “نه بلد نمی باشیم” و از مصاحبه نمودن امتناع می‌کردند!

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.