تاج: برنامه‌های کروش قابل اجراست / غیبت ملی‌پوشان در آسیا و جام حذفی، جزو راه‌های مورد نظر ما نیست

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – مهدی تاج می‌گوید برنامه‌هایی که کروش در نظر دارد، عملیاتی می باشند.

به گزارش ممتاز؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز قبل پیشنهادهایی برای برگزاری لیگ مطرح کرد که بسیار مورد استقبال سازمان لیگ قرار نگرفت. به همین سبب مهدی تاج رئیس سازمان لیگ امروز جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی برگزار کرد تا در مورد این موضوع با او گفت‌وگو کند. تاج پس از جلسه‌ای که با کروش داشت گفت: «دیروز وقتی مصاحبه کروش را خواندم تعجب کردم. چون با کروش رابطه خوبی داریم. فصل قبل هیچ کسی به اندازه من تلاش نکرد که لیگ به موقع تمام شود. فصل قبل تمام تلاشمان را کردیم که تیم ملی به جام جهانی صعود کند. فصل قبل که کروش قبول کرد جام حذفی را برگزار کنیم و لیگ را هم به پایان برسانیم، همه سود کردند. حالا هم می‌خواهیم لیگ را با اقتدار به پایان برسانیم.»
تاج ادامه داد: «من برنامه کروش را دیدم و معتقدم برنامه خوبی است. من امروز با توپ پر آمده بودم اما وقتی برنامه کروش را دیدم، فهمیدم که می‌شود برنامه او را اجرا کرد. فقط مشکل ما این است که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با مسابقات تیم ملی همزمان می‌شود. این مشکل را سال قبل هم داشتیم. باید شرایط را طوری پیش ببرم که هیچ کسی ضرر نکند. در شهریور به خاطر لغو بازی پرتغال فرصتی به وجود آمده که بتوانیم بازی‌های لیگ را برگزار کنیم. فدراسیون فوتبال برای صعود به جام جهانی ۱۰ میلیون دلار می‌گیرد ولی این پول الان پرداخت نمی‌شود. در حالی که اردوهای ما از الان باید آغاز شود. ما باید از طریق اسپانسر درآمدزایی کنیم که این کار را انجام خواهیم داد. باید جوی ایجاد شود که این مشکلات را حل کنیم چون در غیر این صورت ممکن است اردوهای بعدی‌مان هم لغو شود. آن زمان که بسیار‌ها از صعود تیم ملی ناامید بودند، من در جلسه سازمان لیگ گفتم تیم ملی به جام جهانی می‌رود. حالا هم اعتقاد دارم این دوره بهترین حضور در جام جهانی را خواهیم داشت.»
تاج در پایان گفت: «ما پیشنهادی برای تغییر تقویم لیگ قهرمانان آسیا داده‌ایم و آن را پیگیری می‌کنیم. طرحی داریم که می‌تواند هم نظرات کروش، هم نظرات باشگاه‌ها را تامین کند ولی فعلا در مورد آن صحبت نمی‌کنیم. البته اینکه تیم‌ها بدون ملی‌پوشان خود در آسیا و جام حذفی شرکت کنند جزو راه‌های مورد نظر ما نیست. ما راه‌های دیگری داریم که روی آن‌ها تمرکز می‌کنیم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.