تاج: همه باید کمک کنیم تیم ملی به جام‌جهانی برود

۲۷فروردین۱۳،

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرپرست سازمان لیگ با اشاره به این‌که سال آینده لیگ آزادگان زیرمجموعه لیگ برتر خواهد شد، گفت: باید باشگاه‌های لیگ آزادگان کم‌کم به سطح باشگاه‌های لیگ برتر برسند و در همه موارد الزامات را رعایت کنند، از کمیته انضباطی تاییدیه‌ای برای این‌که بدهی ندارند، بگیرند و دیگر زیرساخت‌ها و الزامات را رعایت کنند و مدارکشان کامل باشد و در هنگام صعود به لیگ برتر به مشکل برنخورند. ضمن این‌که امسال مدارک کلیه باشگاه‌ها باید تا ۹ تیر به ای‌اف‌سی ارسال شود؛ چرا که کنفدراسیون فوتبال آسیا مثل قبل تنها ۴ سهمیه را بررسی نمی‌کند و همه باشگاه‌ها را بررسی خواهد کرد و حتی لیگ یک را.

وی در ادامه گفت: بحث دیگر، بحث نقل‌وانتقالات است. ما نامه‌ای به باشگاه‌ها زده بودیم که نظراتشان را برای ما بفرستند که خوشبختانه بسیاری از باشگاه‌ها این کار را انجام دادند و اتحادیه هم به ما در این باره کمک می‌کند. اتحادیه نظرات کارشناسان را هم گرفته است و با همکاری کمیته تدوین آیین‌نامه مقررات، آیین‌نامه جدیدی تنظیم خواهد شد. امروز بعدازظهر هم با باشگاه‌هایی که در این زمینه پیشنهاد دارند، جلسه خواهیم داشت.

سرپرست سازمان لیگ در پایان گفت: از سرمربی تیم ملی خواسته‌ایم تا برنامه‌های تیم ملی را به ما بدهند تا لیگ فصل بعد را با توجه به همه محدودیت‌ها رعایت کنیم که شامل تقویم سازمان لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌های دوستانه و رسمی تیم ملی است. البته روز پنج شنبه نشستی را با مسئولین فدراسیون و کادر فنی تیم ملی در این زمینه خواهیم داشت و دراین‌باره بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.