تارتار:امیدوارم ۳ امتیاز اولین‌بازی‌ را کسب‌کنیم

مهدی تارتار ادامه داد: اما جای خوشحالی است که بازیکنانی را جذب کردیم که همگی سابقه بازی در لیگ برتر را دارند و این کار ما را راحت‌تر می کند. امیدوارم ۳ امتیاز اولین بازی‌ را که میزبان هم هستیم کسب کنیم و آماده دیدارهای بعدی باشیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات گهر زاگرس در ورزشگاه شریعتی کرج گفت: متاسفانه ورزشگاه دورود آماده نشده و ما باید در کرج به میدان برویم و این می‌تواند یکی از مشکلات ما باشد چراکه نمی‌توانیم از حمایت هواداران محلی برخوردار باشیم. البته شهردار دورود که به نوعی مالک باشگاه محسوب می‌شود، قول داده‌اند وسایل ایاب و ذهاب را در اختیار هواداران قرار دهند. امیدواریم آنها بیایند و ما را تنها نگذارند.

تارتار همچنین تاکید کرد: هنوز مشخص نیست ورزشگاه دورود چه موقعی آماده می‌شود، اما گفته‌اند تا ۲ ماه دیگر آماده می‌شود.

سرمربی تیم گهر زاگرس با اشاره به شناختش از تیم ملوان بندر انزلی گفت: ملوان تیمی که تفکرات خوب پورغلامی در آن جاری است و با توجه به اینکه آنها سرمربی خود را تغییر نداده‌اند، بنده از نوع تاکتیک‌های پورغلامی آگاه هستم و می‌توان گفت با یک شناخت نسبی به مصاف این تیم می‌رویم. البته ملوانی‌ها در فصل نقل و انتقالات، بازیکنان جدید و با تجربه‌ای را به تیم خود اضافه کرده‌اند، ضمن اینکه مشکلات مالی‌ آنها نیز برطرف شده، به همین دلیل هم شرایط روحی خوبی دارند.

تارتار درخصوص هدف‌گذاری تیم زاگرس در لیگ دوازدهم اظهار داشت: با توجه به کیفیت تیم و نفراتی که جذب کرده‌ایم به هیچ‌وجه به دسته اول سقوط نخواهیم کرد، ولی کار دشواری را پیش‌رو داریم، چراکه ما اولین بار است در لیگ برتر قرار گرفته‌ایم. ما بودجه محدودی داریم و خیلی هم دیر اقدام به جذب بازیکن کرده‌ایم اما با توجه به انگیزه خود من و بازیکنان روزهای خوبی را پیش‌بینی می‌کنم.

سرمربی تیم گهر زاگرس در پاسخ به این سوال که کدام تیم‌ها شانس قهرمانی لیگ دوازدهم را دارد، گفت: با احترام به همه تیم‌های مدعی، من قهرمانی را در بین ۳ تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان می‌بینم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.